Ideální volba pro ty, kteří si chtějí dopřát čisté potěšení z adrenalinu a užít si maximum zábavy bez kompromisů v oblasti bezpečnosti. Jízdní pozice s úzkým sedlem a bočnicemi, navržená tak, aby nabízela maximální odezvu v každé jízdní situaci.
Stopy světa motokárových závodů jsou patrné ve vysokém dvojitém výfuku, omezených plastových nástavbách, rovném profilu sedla a úzkých aerodynamických proporcích motocyklu, které naznačují agilní, adrenalinovou jízdu i v klidu.
Značná pozornost byla věnována aktualizaci polohy sedadla, aby byla jezdci zaručena úplná kontrola nad kolem a maximální odezva v každé jízdní situaci. Sedlo je ploché a dlouhé a mírně zvýšené v prostoru pro cestující pro větší pohodlí.
Hypermotard 950 je vybaven revidovanou verzí 937ccm dvouválce Ducati Testastretta 11° splňující emisní předpisy Euro 5.
Hypermotard 950 je vybaven moderní, sofistikovanou elektronikou založenou na použití 6osé inerciální platformy Bosch, která okamžitě detekuje náklon motocyklu, stáčení a úhel sklonu v prostoru.
Jedná se o modelový rok 2025.
Typ motoru | Testastretta 11°, L-Twin válec, 4 ventily na válec, Desmodromic, kapalinou chlazané, hořčíkové kryty hlavy |
Zdvihový objem | 937 ccm |
Maximální výkon | 84 kW (114 k) při 9 000 ot./min. |
Typ spojky | Kluzná a samoservo mokrá lamelová spojka, hydraulické ovládání |
Převodovka | 6 rychlostí |
Rám | Trellisový rám z ocelových trubek |
Systém předního odpružení | Marzocchi hliník plně nastavitelný, obrácený Ø 45 mm |
Systém zadního odpružení | Progresivní táhlo s nastavitelným předpětím pružiny a tlumením odskoku Sachs monoshock. Hliníkové jednostranné kyvné rameno |
Přední brzda | 2x 320 mm poloplovoucí hliníkové přírubové kotouče, radiálně montované třmeny Monobloc Brembo, 4pístkové 2-padné, radiální čerpadlo s nastavitelnou pákou, s Bosch Cornering ABS |
Zadní brzda | Kotouč 245 mm, 2-pístkový třmen, s ABS Bosch Cornering |
Výška sedla | 870 mm |
Rozvor kol | 1 493 mm |
Kapacita palivové nádrže | 14,5 l |
Mokrá hmotnost bez paliva | 193 kg |