Lehčí, ostřejší, sofistikovanější a výkonnější než kdykoli předtím: nový Hypermotard nově definuje koncept adrenalinu na dvou kolech, 20 let po prvním prototypu. S dvojitým motorem V2 ztělesňuje tento motocykl podstatu extrémní jízdy a kombinuje elitní výkon s agresivním designem a špičkovou technologií.

Nový Hypermotard pohání nový motor V2 s úhlem rozchodu válců 90° o objemu 890 cm3, nejlehčí dvouválec, jaký kdy Ducati vyrobila. S hmotností pouhých 54 kg, což je o 6 kg méně než předchozí Testastretta 11°, tento motor představuje novou kapitolu v historii dvouválců Ducati a nastavuje nová měřítka svou lehkostí, kompaktností a nízkou spotřebou a emisemi. Jeho kompaktní konstrukce umožňuje extrémně úzký a snadno ovladatelný motocykl, zatímco úroveň točivého momentu, vzrušující a snadno použitelná za všech podmínek, zajišťuje zážitek z jízdy, který je zároveň vzrušující a dobře ovladatelný.

Světelný systém je plně LED a představuje nový světelný podpis, díky kterému je Hypermotard okamžitě rozpoznatelný. Přední světlomet je vybaven dvěma denními světly (DRL), vloženými do tmavého, lesklého těla, které vytvářejí futuristický a agresivní vzhled, jenž splývá s tvarovanou přední částí. Plovoucí zadní světlo zdůrazňuje lehkost zadní části, zatímco směrová světla jsou rovněž plně LED, což vytváří ucelený a technologicky ucelený design. Balíček doplňuje funkce DBL EVO, která aktivuje blikající zadní světlo při náhlém brzdění, a funkce Coming Home, která udrží světla zapnutá ještě několik sekund po vypnutí motocyklu.

Hypermotard V2 je vybaven šestipaprskovými koly ve tvaru Y z lehké slitiny o rozměrech 3,50 x 17" vpředu a 5,50 x 17" vzadu, spárovanými s pneumatikami Pirelli Diablo Rosso IV o rozměrech 120/70 a 190/55. Hypermotard SP montuje kovaná kola s tangenciálním pětipaprskovým designem inspirovaným vozem Desmosedici GP a o 1,5 kg lehčí. Kovaná kola jsou spárována se sportovnějšími pneumatikami Pirelli Diablo Rosso VI Corsa, které nabízejí lepší přilnavost na suchu, vynikající ovladatelnost ve vysokých rychlostech a konzistentní výkon během intenzivní jízdy. Pro použití na okruhu může být motocykl vybaven hladkými pneumatikami Pirelli Diablo Superbike s rozměrem zadní části 180/60 nebo alternativně s rozměrem Super Sport 190/60.

Hypermotard V2 využívá plně nastavitelnou vidlici Kayaba s 46mm vzpěrami a tlumič Kayaba s nastavením předpětí a odskoku, což zaručuje přesnost a pohodlí v každé situaci. Verze SP dále zvyšuje laťku plně nastavitelným odpružením Öhlins, které je navrženo pro ty, kteří chtějí vynikající výkon a sportovnější odezvu. Obě verze jsou vybaveny tlumičem řízení Sachs pro stabilitu a bezpečnost i při rychlé akceleraci.

Jedná se o modelový rok 2026.
| Typ motoru | Motor Ducati V2: 90° V2, 4 ventily na válec, variabilní časování sání, kapalinou chlazený |
| Zdvihový objem | 890 ccm |
| Maximální výkon | 88,5 kW (120,4 k) při 10 750 ot./min. |
| Typ spojky | Hydraulicky ovládaní kluzná a samočinně posilovaná mokrá lamelová spojka |
| Převodovka | 6stupňová převodovka s rychlospojkou Ducati Quick Shift 2.0 |
| Rám | Hliníkový monokok |
| Systém předního odpružení | Plně nastavitelná přední vidlice Kayaba o průměru 46 mm |
| Systém zadního odpružení | Nastavitelný zadní tlumič Kayaba (předpětí a odskok). Hliníková oboustranná kyvná vidlice |
| Přední brzda | 2x poloplovoucí kotouče 320 mm, radiálně uložené čtyřpístkové třmeny Brembo Monobloc M4, 32, radiální hlavní brzdový válec. ABS pro jízdu v zatáčkách |
| Zadní brzda | Kotouč o průměru 245 mm, dvoupístkový třmen. ABS pro jízdu v zatáčkách |
| Výška sedla | 880 mm 865 mm s příslušenstvím pro nízké sedadlo 850 mm s příslušenstvím pro nízké sedadlo + sadou pro nízké odpružení |
| Rozvor kol | 1 514 mm |
| Kapacita palivové nádrže | 12,5 l |
| Mokrá hmotnost bez paliva | 180 kg |








