Nový Hypermotard, inspirovaný prototypem, který ohromil na veletrhu EICMA 2005, reinterpretuje stylistické prvky modelu Hypermotard 1100 a zdůrazňuje výrazné proporce a tvarované plochy. Napnuté linie se snoubí s měkkými a sofistikovanými tvary, modelovanými kolem kompaktního mechanického základu, kterému dominuje nový motor Ducati V2.

motor.jpg

Nejlehčí Ducati V2 všech dob

Nový Hypermotard pohání nový motor V2 s úhlem rozchodu válců 90° o objemu 890 cm3, nejlehčí dvouválec, jaký kdy Ducati vyrobila. S hmotností pouhých 54 kg, což je o 6 kg méně než předchozí Testastretta 11°, tento motor představuje novou kapitolu v historii dvouválců Ducati a nastavuje nová měřítka svou lehkostí, kompaktností a nízkou spotřebou a emisemi. Jeho kompaktní konstrukce umožňuje extrémně úzký a snadno ovladatelný motocykl, zatímco úroveň točivého momentu, vzrušující a snadno použitelná za všech podmínek, zajišťuje zážitek z jízdy, který je zároveň vzrušující a dobře ovladatelný.

světla.jpg

Plně LED světla a směrová světla

Světelný systém je plně LED a představuje nový světelný podpis, díky kterému je Hypermotard okamžitě rozpoznatelný. Přední světlomet je vybaven dvěma denními světly (DRL), vloženými do tmavého, lesklého těla, které vytvářejí futuristický a agresivní vzhled, jenž ladí s tvarovanou přední částí. Plovoucí zadní světlo zdůrazňuje lehkost zadní části, zatímco směrová světla jsou rovněž plně LED, což vytváří ucelený a technologicky ucelený design. Balíček doplňuje funkce DBL EVO, která aktivuje blikající zadní světlo při náhlém brzdění, a funkce Coming Home, která udrží světla zapnutá ještě několik sekund po vypnutí motocyklu.

sp.jpg

Hypermotard SP: ještě extrémnější

Grafika zdůrazňuje závodně červené logo SP, které je od nádrže až po zobák posouváno na hranici designu. Bílá kola s červenými štítky vytvářejí výrazný kontrast a zdůrazňují osobnost motocyklu. Boční panely jsou zvýrazněny číslicí 20, která připomíná výročí prvního prototypu Hypermotard 1100. Verze SP je vizuálně působivá díky technické výbavě, jako je zlaté odpružení Öhlins a karbonový přední blatník, které zdůrazňují jeho sportovní duši.

sedla.jpg

Výška sedáku pro snadnější kontakt se zemí

Verze Hypermotard V2 a SP poprvé sdílejí stejnou výšku sedla 880 mm, což zlepšuje jak ergonomii, tak i ovladatelnost. Díky oblouku sedla, který je o 15 mm nižší než u předchozího modelu (o 35 mm nižší v případě verze SP), se nohy snáze dostanou na zem, což zajišťuje větší bezpečnost při manévrování. Pro uspokojení potřeb jezdců všech výšek je jako příslušenství k dispozici nižší sedlo a sada odpružení, které umožňují plné přizpůsobení jízdní polohy pro maximální potěšení.

Dostupné v těchto barvách

KATALOG - Ducati Hypermotard V2 SP - SP Livery 2026

Jedná se o modelový rok 2026.

Motor

Typ motoruMotor Ducati V2: 90° V2, 4 ventily na válec, variabilní časování sání, kapalinou chlazený
Zdvihový objem890 ccm
Maximální výkon88,5 kW (120,4 k) při 10 750 ot./min.
Typ spojkyHydraulicky ovládaná kluzná a samočinně posilovaná mokrá lamelová spojka. Samoodvzdušňovací hlavní brzdový válec
Převodovka6stupňová převodovka s rychlospojkou Ducati Quick Shift 2.0

Rám

RámHliníkový monokok
Systém předního odpruženíPlně nastavitelná vidlice Öhlins s průměrem 48 mm
Systém zadního odpruženíPlně nastavitelný tlumič Öhlins, hliníková oboustranná kyvná vidlice
Přední brzda2x poloplovoucí kotouče s průměrem 320 mm, radiálně uložené čtyřpístkové třmeny Brembo Monobloc M50, radiální hlavní brzdový válec. ABS pro jízdu v zatáčkách
Zadní brzdaKotouč u průměru 245 mm, dvoupístkový třmen, ABS pro jízdu v zatáčkách

Rozměry

Výška sedla

880 mm

865 s příslušenstvím pro nízké sedadlo

850 mm s příslušenstvím pro nízké sedadlo + sadou pro nízké odpružení

Rozvor kol1 1514 mm
Kapacita palivové nádrže12,5 l
Mokrá hmotnost bez paliva177 kg

 

Pro více informací nás kontaktujte:

Rostislav Exner

Rostislav Exner

prodejce motocyklů

rostislav.exner@motocentrum-barth.cz770 180 634

Fotogalerie

MY26_HYPERMOTARD_V2S_DYNAMIC _20__1_UC874058_High
MY26_HYPERMOTARD_V2S_DYNAMIC _17__UC874054_High
MY26_HYPERMOTARD_V2S_DYNAMIC _8__UC874036_High
MY26_HYPERMOTARD_V2S_DYNAMIC _3__UC874027_High
MY26_HYPERMOTARD_V2S_DYNAMIC _15__UC874049_High
MY26_HYPERMOTARD_V2S_DYNAMIC _2__1_UC874020_High
MY26_HYPERMOTARD_V2S_STATIC_ON_LOCATION _12__UC874079_High
MY26_HYPERMOTARD_V2S_DYNAMIC _11__1_UC874039_High