Monster se znovu objevuje. Pátá generace přináší svěží vzhled a nové srdce: modernizovaný design, nový dvouválcový motor V2 a špičkové elektronické technologie. Neustálý vývoj ducha, který se nikdy nezměnil, legenda, která postavila na silnice generace motocyklistů. Stejně jako před třiceti lety, Monster i nadále ztělesňuje samotnou podstatu Ducati.

Nový světlomet dodává vozu Monster výrazný vzhled: robotický a moderní, je navržen tak, aby byl ultrakompaktní, aby motorka zůstala krátká. Dvojitý tvar písmene C, typický pro Ducati naked, je rozdělen na polovinu a připomíná linie supersportovních motorek, čímž vzdává hold Panigale V4. Tento prvek kombinuje funkčnost a styl a podtrhuje moderní charakter motorky.

Nový motor V2 představuje další krok vpřed v inovacích motorů Ducati díky schválení emisní normy Euro 5+. Projekt byl vyvinut na základě sofistikovaných technických řešení, jako jsou hliníkové objímky válců a umístění čerpadla v klikové skříni. Inovativní motor, který zavádí systém variabilního časování sání pro zlepšení kvality dodávky výkonu a nabízí jezdci lineární odezvu v nízkých otáčkách, robustní točivý moment ve středním rozsahu otáček a výkon ve vysokých otáčkách.

Odpružení Monsteru bylo vylepšeno tak, aby nabízelo nejlepší rovnováhu mezi každodenním komfortem a sportovním výkonem. Vpředu vidlice Showa okamžitě vyzařuje sebevědomí: je intuitivní, stabilní a přesná. Vzadu monoshock Showa s mechanicky nastavitelným předpětím. Výsledkem je agilní kolo, které je snadné a zábavné pro každého a které se více než dokáže projevit, když se tempo zrychlí.

Nový Monster V2 debutuje s převodovkou Ducati Quick Shift 2.0, která umožňuje řazení bez použití spojky. Systém využívá senzor umístěný přímo na převodovém bubnu, který zajišťuje okamžitý cit mezi pedálem a převodovkou. To umožňuje rychlejší řazení a přesnější pocit z jízdy a ještě vzrušující zážitek z ní. Hydraulická spojka je také optimalizována pro městské použití. Síla potřebná k aktivaci páky je ve srovnání s předchozí verzí snížena o 15 %, což zajišťuje větší pohodlí při častém používání.


Jedná se o modelový rok 2026.
| Typ motoru | Motor Ducati V2: 90° V2, 4 ventily na válec, variabilní časování sání, kapalinou chlazený |
| Zdvihový objem | 890 ccm |
| Maximální výkon | 81,6 kW (111 k) při 9 000 ot./min. |
| Typ spojky | Hydraulicky ovládaná kluzná a samočinně posilovaná mokrá lamelová spojka. Samoodvzdušňovací hlavní brzdový válec. |
| Převodovka | 6stupňová převodovka s rychlospojkou Ducati Quick Shift 2.0 |
| Rám | Hliníkový monokok |
| Systém předního odpružení | Vidlice Showa Ø 43 mm USD |
| Systém zadního odpružení | Monoshock Showa s nastavitelným předpětím. Hliníková oboustranná kyvná vidlice |
| Přední brzda | 2x poloplovoucí kotouče Ø 320 mm, radiálně uložené 4pístkové třmeny Brembo Monobloc M4 32, radiální hlavní brzdový válec, ABS pro řízení v zatáčkách |
| Zadní brzda | Kotouč Ø 245 mm, dvoupístkový třmen, ABS pro jízdu v zatáčkách |
| Výška sedla | 815 mm 795 mm s příslušenstvím pro nízké sedadlo 775 mm s příslušenstvím pro nízké sedadlo + sadou pro nízké odpružení |
| Rozvor kol | 1 492 mm |
| Kapacita palivové nádrže | 14 l |
| Mokrá hmotnost bez paliva | 175 kg |








