Moderní pojetí Monstera, které podtrhuje osobnost motocyklu a maximalizuje zábavu z jízdy. Přesné v zatáčkách. Stabilní v přímých liniích. Naprosto v pohodě v městském provozu i na klikatých silnicích mimo město. Nový Monster dokonale sleduje každý váš pohyb díky pokročilému, ale intuitivnímu podvozku, díky kterému je jízda zábavná a naplňující.

tft.jpg

Barevné TFT přístroje

Přístrojová deska Monster obsahuje 4,3” barevný TFT displej. Jeho grafika je inspirována grafikou Panigale V4 a nabízí užitečné palubní informace. Uprostřed obrazovky jsou na výrazném displeji otáčkoměr a aktuálně zvolený rychlostní stupeň spolu s údaji, jako je teplota vzduchu a hladina paliva. Palubní deska je také předurčena k zobrazování informací z multimediálního systému Ducati (DMS), který umožňuje připojení chytrého telefonu k motocyklu přes Bluetooth modul (k dispozici jako příslušenství). Funkce se ovládají pomocí tlačítek umístěných na řídítkách, zatímco displej zobrazuje ovládací prvky „hudebního přehrávače“, ikony stavu připojení náhlavní soupravy a ikony upozornění na příchozí hovory a zprávy.

led.jpg

Full LED světlomet

Plně LED světlomet si zachovává ikonický kruhový tvar Monster a je ještě modernější díky jasnému podpisu DRL. Vyvíjí se také struktura světlometu s průhledným krytem, ​​který plně pohlcuje optiku a elektroniku. Technické prvky, jako je centrální jednotka a chladič, jsou plně viditelné a vytvářejí moderní, technologický vzhled.

design.jpg

Design

Ikonický, nadčasový styl Monster vstupuje do nové éry s propracovaným , současným designem . Motor si zachovává ducha roku 1993 a zůstává nespornou hvězdou, vždy v centru pozornosti. K tomu se přidala nezaměnitelná nádrž s bizoním hřbetem, kruhový světlomet zapuštěný do ramen a čistý, aerodynamický ocas. To vše v modernějším , sportovnějším a technologickém hávu , navrženém pro posílení osobnosti motocyklu.

motor.jpg

Zábava

Monster je vybaven motorem Testastretta 11° o objemu 937 cm3 a desmodromickým časováním schváleným Euro 5. Motor s výkonem 111 k při 9250 ot./min. je plynulý a řízený při nízkých rychlostech, bez zaváhání projíždí provozem, ale také dynamický ve středních až vysokých rychlostech, pro elektrizující výkon v každé situaci. Jeho nízká hmotnost přispívá k celkové lehkosti kola a zvyšuje jízdní vlastnosti.

Dostupné v těchto barvách

KATALOG - Ducati Monster - Ducati Red 2025
KATALOG - Ducati Monster - Aviator Grey 2025
KATALOG - Ducati Monster - Iceberg White 2025

Jedná se o modelový rok 2025.

Motor

Typ motoruTestastretta 11°, V2 -90°, 4 ventily na válec, desmodromický ventilový rozvod, kapalinou chlazený
Zdvihový objem937 ccm
Maximální výkon82 kW (111 k) při 9 250 ot./min.
Typ spojkyKluzná a samoservo mokrá lamelová spojka s hydraulickým ovládáním
Převodovka6 rychlostí s Ducati Quick Shift nahoru/dolů

Rám

RámPřední rám z hliníkové slitiny
Systém předního odpruženíVidlice USD Ø 43 mm
Systém zadního odpruženíProgresivní táhlo, monoshock nastavitelný předpětí, hliníková oboustranná kyvka
Přední brzda2x poloplovoucí kotouče Ø 320 mm, radiálně uložené 4pístkové monoblokové třmeny Brembo M4 32, radiální hlavní válec, ABS v zatáčkách
Zadní brzdaKotouč Ø 245 mm, Brembo 2-pístkový poloplovoucí třmen, ABS v zatáčkách

Rozměry

Výška sedla820 mm
Rozvor kol1 474 mm
Kapacita palivové nádrže14 l
Mokrá hmotnost bez paliva179 kg

K dispozici také jako verze 35 kW pro skupinu A2.

Pro více informací nás kontaktujte:

Rostislav Exner

Rostislav Exner

prodejce motocyklů

rostislav.exner@motocentrum-barth.cz770 180 634

Fotogalerie

Ducati_Monster_MY21_010_UC237964_High
Ducati_Monster_MY21_006_UC237960_High
Ducati_Monster_explore_04_gallery_1920x1080
Ducati_Monster_MY21_021_UC237975_High