Moderní pojetí Monstera, které podtrhuje osobnost motocyklu a maximalizuje zábavu z jízdy. Přesné v zatáčkách. Stabilní v přímých liniích. Naprosto v pohodě v městském provozu i na klikatých silnicích mimo město. Nový Monster dokonale sleduje každý váš pohyb díky pokročilému, ale intuitivnímu podvozku, díky kterému je jízda zábavná a naplňující.
Přístrojová deska Monster obsahuje 4,3” barevný TFT displej. Jeho grafika je inspirována grafikou Panigale V4 a nabízí užitečné palubní informace. Uprostřed obrazovky jsou na výrazném displeji otáčkoměr a aktuálně zvolený rychlostní stupeň spolu s údaji, jako je teplota vzduchu a hladina paliva. Palubní deska je také předurčena k zobrazování informací z multimediálního systému Ducati (DMS), který umožňuje připojení chytrého telefonu k motocyklu přes Bluetooth modul (k dispozici jako příslušenství). Funkce se ovládají pomocí tlačítek umístěných na řídítkách, zatímco displej zobrazuje ovládací prvky „hudebního přehrávače“, ikony stavu připojení náhlavní soupravy a ikony upozornění na příchozí hovory a zprávy.
Plně LED světlomet si zachovává ikonický kruhový tvar Monster a je ještě modernější díky jasnému podpisu DRL. Vyvíjí se také struktura světlometu s průhledným krytem, který plně pohlcuje optiku a elektroniku. Technické prvky, jako je centrální jednotka a chladič, jsou plně viditelné a vytvářejí moderní, technologický vzhled.
Ikonický, nadčasový styl Monster vstupuje do nové éry s propracovaným , současným designem . Motor si zachovává ducha roku 1993 a zůstává nespornou hvězdou, vždy v centru pozornosti. K tomu se přidala nezaměnitelná nádrž s bizoním hřbetem, kruhový světlomet zapuštěný do ramen a čistý, aerodynamický ocas. To vše v modernějším , sportovnějším a technologickém hávu , navrženém pro posílení osobnosti motocyklu.
Monster je vybaven motorem Testastretta 11° o objemu 937 cm3 a desmodromickým časováním schváleným Euro 5. Motor s výkonem 111 k při 9250 ot./min. je plynulý a řízený při nízkých rychlostech, bez zaváhání projíždí provozem, ale také dynamický ve středních až vysokých rychlostech, pro elektrizující výkon v každé situaci. Jeho nízká hmotnost přispívá k celkové lehkosti kola a zvyšuje jízdní vlastnosti.
Jedná se o modelový rok 2025.
Typ motoru | Testastretta 11°, V2 -90°, 4 ventily na válec, desmodromický ventilový rozvod, kapalinou chlazený |
Zdvihový objem | 937 ccm |
Maximální výkon | 82 kW (111 k) při 9 250 ot./min. |
Typ spojky | Kluzná a samoservo mokrá lamelová spojka s hydraulickým ovládáním |
Převodovka | 6 rychlostí s Ducati Quick Shift nahoru/dolů |
Rám | Přední rám z hliníkové slitiny |
Systém předního odpružení | Vidlice USD Ø 43 mm |
Systém zadního odpružení | Progresivní táhlo, monoshock nastavitelný předpětí, hliníková oboustranná kyvka |
Přední brzda | 2x poloplovoucí kotouče Ø 320 mm, radiálně uložené 4pístkové monoblokové třmeny Brembo M4 32, radiální hlavní válec, ABS v zatáčkách |
Zadní brzda | Kotouč Ø 245 mm, Brembo 2-pístkový poloplovoucí třmen, ABS v zatáčkách |
Výška sedla | 820 mm |
Rozvor kol | 1 474 mm |
Kapacita palivové nádrže | 14 l |
Mokrá hmotnost bez paliva | 179 kg |