Monster se znovu objevuje. Pátá generace přináší svěží vzhled a nové srdce: modernizovaný design, nový dvouválcový motor V2 a špičkové elektronické technologie. Neustálý vývoj ducha, který se nikdy nezměnil, legenda, která postavila na silnice generace motocyklistů. Stejně jako před třiceti lety, Monster i nadále ztělesňuje samotnou podstatu Ducati.

led.jpg

Nový světlomet: robotický, moderní pohled

Nový světlomet dodává vozu Monster výrazný vzhled: robotický a moderní, je navržen tak, aby byl ultrakompaktní, aby motorka zůstala krátká. Dvojitý tvar písmene C, typický pro Ducati naked, je rozdělen na polovinu a připomíná linie supersportovních motorek, čímž vzdává hold Panigale V4. Tento prvek kombinuje funkčnost a styl a podtrhuje moderní charakter motorky.

motor.jpg

Pouhých 54 kg. Nejlehčí Ducati V2 všech dob.

Nový motor V2 představuje další krok vpřed v inovacích motorů Ducati díky schválení emisní normy Euro 5+. Projekt byl vyvinut na základě sofistikovaných technických řešení, jako jsou hliníkové objímky válců a umístění čerpadla v klikové skříni. Inovativní motor, který zavádí systém variabilního časování sání pro zlepšení kvality dodávky výkonu a nabízí jezdci lineární odezvu v nízkých otáčkách, robustní točivý moment ve středním rozsahu otáček a výkon ve vysokých otáčkách.

showa.jpg

Odpružení Showa s nastavitelným zadním předpětím

Odpružení Monsteru bylo vylepšeno tak, aby nabízelo nejlepší rovnováhu mezi každodenním komfortem a sportovním výkonem. Vpředu vidlice Showa okamžitě vyzařuje sebevědomí: je intuitivní, stabilní a přesná. Vzadu monoshock Showa s mechanicky nastavitelným předpětím. Výsledkem je agilní kolo, které je snadné a zábavné pro každého a které se více než dokáže projevit, když se tempo zrychlí.

PŘEVODOVKA.jpg

Nová převodovka Ducati Quick Shift 2.0 pro ještě plynulejší řazení

Nový Monster V2 debutuje s převodovkou Ducati Quick Shift 2.0, která umožňuje řazení bez použití spojky. Systém využívá senzor umístěný přímo na převodovém bubnu, který zajišťuje okamžitý cit mezi pedálem a převodovkou. To umožňuje rychlejší řazení a přesnější pocit z jízdy a ještě vzrušující zážitek z ní. Hydraulická spojka je také optimalizována pro městské použití. Síla potřebná k aktivaci páky je ve srovnání s předchozí verzí snížena o 15 %, což zajišťuje větší pohodlí při častém používání.

Dostupné v těchto barvách

Motorky (1)
Motorky

Jedná se o modelový rok 2026.

Motor

Typ motoruMotor Ducati V2: 90° V2, 4 ventily na válec, variabilní časování sání, kapalinou chlazený
Zdvihový objem890 ccm
Maximální výkon81,6 kW (111 k) při 9 000 ot./min.
Typ spojkyHydraulicky ovládaná kluzná a samočinně posilovaná mokrá lamelová spojka. Samoodvzdušňovací hlavní brzdový válec.
Převodovka6stupňová převodovka s rychlospojkou Ducati Quick Shift 2.0

Rám

RámHliníkový monokok
Systém předního odpruženíVidlice Showa Ø 43 mm USD
Systém zadního odpruženíMonoshock Showa s nastavitelným předpětím. Hliníková oboustranná kyvná vidlice
Přední brzda2x poloplovoucí kotouče Ø 320 mm, radiálně uložené 4pístkové třmeny Brembo Monobloc M4 32, radiální hlavní brzdový válec, ABS pro řízení v zatáčkách
Zadní brzdaKotouč Ø 245 mm, dvoupístkový třmen, ABS pro jízdu v zatáčkách

Rozměry

Výška sedla

815 mm

795 mm s příslušenstvím pro nízké sedadlo

775 mm s příslušenstvím pro nízké sedadlo + sadou pro nízké odpružení

Rozvor kol1 492 mm
Kapacita palivové nádrže14 l
Mokrá hmotnost bez paliva175 kg

K dispozici také jako verze 35 kW pro skupinu A2.

Pro více informací nás kontaktujte:

Rostislav Exner

Rostislav Exner

prodejce motocyklů

rostislav.exner@motocentrum-barth.cz770 180 634

Fotogalerie

MY26_MONSTER_WHITE_STUDIO _4__UC870494_High
ImageToStl.com_MY26_MONSTER_RED_STUDIO+_15__UC870492_High
ImageToStl.com_MY26_MONSTER_DETAILS+_20__UC870565_High
MY26_MONSTER_WHITE_STUDIO _7__UC870495_High
ImageToStl.com_MY26_MONSTER_DETAILS+_51__UC870545_High
06_-_MY26_MONSTER_DETAILS__41__UC870484_High
MY26_MONSTER_STATICS_ON_LOCATION _4__UC870520_High
MY26_MONSTER_DYNAMIC _5__UC870608_High