Přesné v zatáčkách. Stabilní v přímých liniích. Naprosto v pohodě v městském provozu i na klikatých silnicích mimo město. Nový Monster dokonale sleduje každý váš pohyb díky pokročilému, ale intuitivnímu podvozku, díky kterému je jízda zábavná a naplňující.

sed.jpg

Výška sedu

Výška sedla nového Monsteru je 820 mm. To v kombinaci s úzkými stranami kola umožňuje jezdci snadno dosáhnout nohama na zem. Sedák, který tuto výšku snižuje na 800 mm, při zachování dobrého polstrování, je k dispozici jako příslušenství. Pro ty, kteří chtějí snížit vozidlo, je k dispozici také sada odpružení, která dále sníží výšku sedadla na 775 mm.

spojka.jpg

Hydraulická spojka

Mokrá spojka proti šustění, která je vybavena novým Monsterem, může zaručit hladkou zpětnou vazbu díky zvláštnímu samoservosystému. Díky novému hydraulickému ovládání je aktivace extrémně „lehká“ (o 20 % menší námaha ve srovnání s Monster 821) a dokonale modulovaná tak, aby vyhovovala jezdcům všech úrovní.

design.jpg

Design

Moderní a sofistikovaný design je jednoduchý a zdůrazňuje charakteristické rysy Monster . Zatímco přednímu pohledu na motocykl dominuje ikonický kruhový full LED světlomet, zadní část obsahuje krátkou, ale zakřivenou koncovku doplněnou dvěma lakovanými bočními panely inspirovanými Panigale V4. Uprostřed nezaměnitelný tank Monster, zakřivený a svalnatý. Verze Monster Plus je dodávána s horní kapotáží a potahem sedadla spolujezdce.

motor.jpg

Motor

Nejnovější evoluce motoru Testastretta 11°, kterým je vybaven DesertX, zdědí všechna vylepšení představená u tohoto motoru, nejprve u Monsteru a později u Multistrady V2. 8lamelová spojka je extrémně kompaktní a lehká, zatímco buben voliče pracuje na ložiskách, aby minimalizoval tření a zlepšil přesnost a hladkost při řazení, což také přispívá ke snížení celkové hmotnosti motoru o 1,7 kg ve srovnání s předchozí verzí.

Dostupné v těchto barvách

KATALOG - Ducati Monster+ - Ducati Red - 2025
KATALOG - Ducati Monster+ - Iceberk White - 2025
KATALOG - Ducati Monster+ - Aviator Grey - 2025

Jedná se o modelový rok 2025.

Motor

Typ motoruTestastretta 11°, V2 -90°, 4 ventily na válec, desmodromický ventilový rozvod, kapalinou chlazený
Zdvihový objem937 ccm
Maximální výkon82 kW (111 k) při 9 250 ot./min.
Typ spojkyKluzná a samoservo mokrá lamelová spojka s hydraulickým ovládáním
Převodovka6 rychlostí s Ducati Quick Shift nahoru/dolů

Rám

RámPřední rám z hliníkové slitiny
Systém předního odpruženíVidlice USD Ø 43 mm
Systém zadního odpruženíProgresivní táhlo, monoshock nastavitelný předpětí, hliníková oboustranná kyvka
Přední brzda2x poloplovoucí kotouče Ø 320 mm, radiálně uložené 4pístkové monoblokové třmeny Brembo M4 32, radiální hlavní válec, ABS v zatáčkách
Zadní brzdaKotouč Ø 245 mm, Brembo 2-pístkový poloplovoucí třmen, ABS v zatáčkách

Rozměry

Výška sedla820 mm
Rozvor kol1 474 mm
Kapacita palivové nádrže14 l
Mokrá hmotnost bez paliva179 kg

K dispozici také jako verze 35 kW pro skupinu A2.

Pro více informací nás kontaktujte:

Rostislav Exner

Rostislav Exner

prodejce motocyklů

rostislav.exner@motocentrum-barth.cz770 180 634

Fotogalerie

Ducati-Monster-MY24-oveview-gallery-1920x1080-03
Ducati-Monster-MY24-oveview-gallery-1920x1080-01
Ducati_Monster_explore_04_gallery_1920x1080
Ducati-Monster-MY24-oveview-gallery-1920x1080-05
Ducati_Monster_explore_05_gallery_1920x1080
Ducati-Monster-MY24-oveview-gallery-1920x1080-04