Přesné v zatáčkách. Stabilní v přímých liniích. Naprosto v pohodě v městském provozu i na klikatých silnicích mimo město. Nový Monster dokonale sleduje každý váš pohyb díky pokročilému, ale intuitivnímu podvozku, díky kterému je jízda zábavná a naplňující.
Výška sedla nového Monsteru je 820 mm. To v kombinaci s úzkými stranami kola umožňuje jezdci snadno dosáhnout nohama na zem. Sedák, který tuto výšku snižuje na 800 mm, při zachování dobrého polstrování, je k dispozici jako příslušenství. Pro ty, kteří chtějí snížit vozidlo, je k dispozici také sada odpružení, která dále sníží výšku sedadla na 775 mm.
Mokrá spojka proti šustění, která je vybavena novým Monsterem, může zaručit hladkou zpětnou vazbu díky zvláštnímu samoservosystému. Díky novému hydraulickému ovládání je aktivace extrémně „lehká“ (o 20 % menší námaha ve srovnání s Monster 821) a dokonale modulovaná tak, aby vyhovovala jezdcům všech úrovní.
Moderní a sofistikovaný design je jednoduchý a zdůrazňuje charakteristické rysy Monster . Zatímco přednímu pohledu na motocykl dominuje ikonický kruhový full LED světlomet, zadní část obsahuje krátkou, ale zakřivenou koncovku doplněnou dvěma lakovanými bočními panely inspirovanými Panigale V4. Uprostřed nezaměnitelný tank Monster, zakřivený a svalnatý. Verze Monster Plus je dodávána s horní kapotáží a potahem sedadla spolujezdce.
Nejnovější evoluce motoru Testastretta 11°, kterým je vybaven DesertX, zdědí všechna vylepšení představená u tohoto motoru, nejprve u Monsteru a později u Multistrady V2. 8lamelová spojka je extrémně kompaktní a lehká, zatímco buben voliče pracuje na ložiskách, aby minimalizoval tření a zlepšil přesnost a hladkost při řazení, což také přispívá ke snížení celkové hmotnosti motoru o 1,7 kg ve srovnání s předchozí verzí.
Jedná se o modelový rok 2025.
Typ motoru | Testastretta 11°, V2 -90°, 4 ventily na válec, desmodromický ventilový rozvod, kapalinou chlazený |
Zdvihový objem | 937 ccm |
Maximální výkon | 82 kW (111 k) při 9 250 ot./min. |
Typ spojky | Kluzná a samoservo mokrá lamelová spojka s hydraulickým ovládáním |
Převodovka | 6 rychlostí s Ducati Quick Shift nahoru/dolů |
Rám | Přední rám z hliníkové slitiny |
Systém předního odpružení | Vidlice USD Ø 43 mm |
Systém zadního odpružení | Progresivní táhlo, monoshock nastavitelný předpětí, hliníková oboustranná kyvka |
Přední brzda | 2x poloplovoucí kotouče Ø 320 mm, radiálně uložené 4pístkové monoblokové třmeny Brembo M4 32, radiální hlavní válec, ABS v zatáčkách |
Zadní brzda | Kotouč Ø 245 mm, Brembo 2-pístkový poloplovoucí třmen, ABS v zatáčkách |
Výška sedla | 820 mm |
Rozvor kol | 1 474 mm |
Kapacita palivové nádrže | 14 l |
Mokrá hmotnost bez paliva | 179 kg |