Řada Monster se rozrůstá o verzi SP , která je navržena tak, aby zlepšila zábavu , díky technickému vybavení, které je ideální pro ty, kteří milují sportovní jízdu a vyšperkovaný styl s nátěrem inspirovaným Moto GP . Monster SP přebírá barvy 2022 oficiálního týmu Desmosedici GP, montuje odpružení Öhlins a homologovaný tlumič Termignoni , třmeny Brembo Stylema® a pneumatiky Pirelli Diablo Rosso IV. Skutečně sportovní výbava, díky které si zamilujete nový Monster SP, dostupný také v depowerované verzi.
Modernizace brzdového systému o třmeny Brembo Stylema® a hliníkové příruby pro 320 mm přední brzdové kotouče (o 0,5 kg lehčí než výbava Monster) činí Monster SP výkonnějším při brzdění, ale zároveň je agilnější díky snížení setrvačnosti vpředu.
Plně nastavitelné odpružení Öhlins s vidlicí o 0,6 kg lehčí než u modelů Monster a Monster + zvyšuje pocit a zároveň zvyšuje světlou výšku a následně úhel náklonu.
Výška sedadla Monster SP od země je 840 mm. To v kombinaci s úzkými bočnicemi kola znamená, že můžete velmi snadno položit nohy na zem. Jako příslušenství je k dispozici sedadlo, které snižuje světlou výšku na 810 mm, a to při zachování dobrého polstrování.
Standardní výbava zahrnuje ABS Cornering , Ducati Traction Control , Ducati Wheelie Control, vše nastavitelné na různé úrovně zásahu. Sportovní charakter nového Monsteru zdůrazňuje také Launch Control, který zajišťuje bleskurychlé starty. Toto špičkové vybavení pro motocykly umožňuje Monsteru bezpečně vyjádřit svůj výkon.
Režimy Sport , Road a Wet Riding vám umožní utvářet charakter Monstera podle vašeho vkusu a potřeb. Vše se snadno ovládá pomocí ovládacích prvků na řídítkách a 4,3palcové barevné TFT palubní desky.
Jedná se o modelový rok 2025.
Typ motoru | Testastretta 11°, V2 -90°, 4 ventily na válec, desmodromický ventilový rozvod, kapalinou chlazený |
Zdvihový objem | 937 ccm |
Maximální výkon | 82 kW (111 k) při 9 250 ot./min. |
Typ spojky | Kluzná a samoservo mokrá lamelová spojka s hydraulickým ovládáním |
Převodovka | 6 rychlostí s Ducati Quick Shift nahoru/dolů |
Rám | Přední rám z hliníkové slitiny |
Systém předního odpružení | Plně nastavitelná přední vidlice Öhlins NIX 30 Ø 43 mm usd s úpravou TiN na vnitřní trubce |
Systém zadního odpružení | Progresivní táhlo, plně nastavitelný monoshock Öhlins, hliníková oboustranná kyvka |
Přední brzda | 2x Ø 320 mm poloplovoucí hliníkové přírubové kotouče, radiálně montované 4pístkové monoblokové třmeny Brembo Style, radiální hlavní válec, ABS v zatáčkách |
Zadní brzda | Kotouč Ø 245 mm, Brembo 2-pístkový poloplovoucí třmen, ABS v zatáčkách |
Výška sedla | 840 mm |
Rozvor kol | 1 472 mm |
Kapacita palivové nádrže | 14 l |
Mokrá hmotnost bez paliva | 177 kg |