Nová Multistrada V2 je zcela nový projekt, koncipovaný tak, aby spojoval výkon, cestovní schopnosti a snadné použití. Díky integrovaným prvkům, jako jsou ukazatele směru a vzduchové deflektory, se kolo může pochlubit čistým a funkčním vzhledem. Nový hliníkový monokokový rám a 19“ přední kolo přenášejí agilitu a lehkost, aniž by to bylo na úkor pohodlí.
Sada předních LED světel nabízí lepší viditelnost díky novému světlometu a výraznému DRL. Tento design, inspirovaný Multistradou V4 a novým Panigale, nejen zlepšuje osvětlení, ale dodává přední části agresivnější a dynamičtější nádech.
890 ccm a 115 k zabalených do pouhých 54,4 kg. Nový motor V2, který nabízí špičkový výkon ve své kategorii, slibuje pohotovou odezvu a velkorysý točivý moment, díky kterému je na silnici spousta zábavy, aniž by musel obětovat typický sportovní postoj Ducati. Motor, který kombinuje výkon a zábavu, dokonale se přizpůsobí jakémukoli typu trasy a použití.
Pět jízdních režimů nového Multistrada V2 zajišťuje, že se kolo může přizpůsobit každé situaci. Každý režim umožňuje jezdci přizpůsobit parametry asistenčního systému a vybrat si mezi různými režimy výkonu pro optimální ovládání motoru s proměnným výkonem (115 k nebo 95 k) a dvěma různými odezvami plynu, jednou jemnější, druhou dynamičtější a citlivější.
Nový hliníkový monokokový rám, speciálně vyvinutý pro Multistrada V2, představuje skutečnou inovaci v této kategorii. Použití hliníku přináší úsporu hmotnosti bez obětování tuhosti, zlepšuje stabilitu a přesnost jízdy. Konfigurace nosného motoru navíc optimalizuje prostor a umožňuje kompaktnější geometrii.
Systém Brembo je vybaven dvojicí kotoučů o průměru 320 mm vpředu a jedním kotoučem o průměru 265 mm vzadu pro rychlou a bezpečnou reakci. Díky kombinaci vyváženého brzdění a přesných operací zůstává kolo velmi stabilní i v náročných jízdních podmínkách. Brzdná síla se dokonale snoubí s výkonem odpružení, což umožňuje jezdci ovládat kolo s přesností i v náročnějších podmínkách.
Stejně jako režim Road Pro Info se režim Rally Info zaměřuje na úrovně elektronického ovládání. Kromě toho nabízí nastavitelný hlavní výlet pro sledování projeté silnice a sledování přesné trasy.
Jedná se o modelový rok 2025.
Typ motoru | Motor Ducati V2, 4 ventily na válec, systém variabilního časování sacích ventilů, kapalinou chlazený |
Zdvihový objem | 890 ccm |
Maximální výkon | 85 kW (115 CV) @ 10750 rpm |
Typ spojky | Hydraulicky ovládaná kluzná a samoservo mokrá lamelová spojka |
Převodovka | 6 rychlostí s Ducati Quick Shift (DQS) nahoru/dolů 2.0 |
Rám | Hliníkový monokokový rám |
Systém předního odpružení | Ø45 mm plně nastavitelná mechanická vidlice, manuální nastavení, komprese a tlumení odskoku |
Systém zadního odpružení | Plně nastavitelný tlumič. Dálkové nastavení předpětí pružiny, hliníkové oboustranné kyvné rameno |
Přední brzda | 2x poloplovoucí kotouče Ø320 mm, radiálně montované monoblokové 4pístkové třmeny Brembo se 2 kotouči, radiální hlavní válec, ABS v zatáčkách |
Zadní brzda | Kotouč Ø265 mm, Brembo 2-pístkový plovoucí třmen, ABS v zatáčkách |
Výška sedla | Nastavitelné 830 mm - 850 mm |
Rozvor kol | 1573 mm |
Kapacita palivové nádrže | 19 l |
Mokrá hmotnost bez paliva | 199 kg |