Ducati Multistrada V2 | BARTH GO

Ducati Multistrada V2

Multistrada V2

Nová Multistrada V2 je zcela nový projekt, koncipovaný tak, aby spojoval výkon, cestovní schopnosti a snadné použití. Díky integrovaným prvkům, jako jsou ukazatele směru a vzduchové deflektory, se kolo může pochlubit čistým a funkčním vzhledem. Nový hliníkový monokokový rám a 19“ přední kolo přenášejí agilitu a lehkost, aniž by to bylo na úkor pohodlí.

světla.jpg

Sada předních světel

Sada předních LED světel nabízí lepší viditelnost díky novému světlometu a výraznému DRL. Tento design, inspirovaný Multistradou V4 ​​a novým Panigale, nejen zlepšuje osvětlení, ale dodává přední části agresivnější a dynamičtější nádech.

motor.jpg

Nový motor

890 ccm a 115 k zabalených do pouhých 54,4 kg. Nový motor V2, který nabízí špičkový výkon ve své kategorii, slibuje pohotovou odezvu a velkorysý točivý moment, díky kterému je na silnici spousta zábavy, aniž by musel obětovat typický sportovní postoj Ducati. Motor, který kombinuje výkon a zábavu, dokonale se přizpůsobí jakémukoli typu trasy a použití.

elektronika.jpg

Špičková elektronika

Pět jízdních režimů nového Multistrada V2 zajišťuje, že se kolo může přizpůsobit každé situaci. Každý režim umožňuje jezdci přizpůsobit parametry asistenčního systému a vybrat si mezi různými režimy výkonu pro optimální ovládání motoru s proměnným výkonem (115 k nebo 95 k) a dvěma různými odezvami plynu, jednou jemnější, druhou dynamičtější a citlivější.

rám.jpg

Nový rám

Nový hliníkový monokokový rám, speciálně vyvinutý pro Multistrada V2, představuje skutečnou inovaci v této kategorii. Použití hliníku přináší úsporu hmotnosti bez obětování tuhosti, zlepšuje stabilitu a přesnost jízdy. Konfigurace nosného motoru navíc optimalizuje prostor a umožňuje kompaktnější geometrii. 

brzdy.jpg

Brzdový systém

Systém Brembo je vybaven dvojicí kotoučů o průměru 320 mm vpředu a jedním kotoučem o průměru 265 mm vzadu pro rychlou a bezpečnou reakci. Díky kombinaci vyváženého brzdění a přesných operací zůstává kolo velmi stabilní i v náročných jízdních podmínkách. Brzdná síla se dokonale snoubí s výkonem odpružení, což umožňuje jezdci ovládat kolo s přesností i v náročnějších podmínkách.

rally.jpg

Informační režim Rally

Stejně jako režim Road Pro Info se režim Rally Info zaměřuje na úrovně elektronického ovládání. Kromě toho nabízí nastavitelný hlavní výlet pro sledování projeté silnice a sledování přesné trasy.

Dostupné v těchto barvách

KATALOG - Ducati Multistrada V2 - Ducati Red 2025

Jedná se o modelový rok 2025.

Motor

Typ motoruMotor Ducati V2, 4 ventily na válec, systém variabilního časování sacích ventilů, kapalinou chlazený
Zdvihový objem890 ccm
Maximální výkon85 kW (115 CV) @ 10750 rpm
Typ spojkyHydraulicky ovládaná kluzná a samoservo mokrá lamelová spojka
Převodovka6 rychlostí s Ducati Quick Shift (DQS) nahoru/dolů 2.0

Rám

RámHliníkový monokokový rám
Systém předního odpruženíØ45 mm plně nastavitelná mechanická vidlice, manuální nastavení, komprese a tlumení odskoku
Systém zadního odpruženíPlně nastavitelný tlumič. Dálkové nastavení předpětí pružiny, hliníkové oboustranné kyvné rameno
Přední brzda2x poloplovoucí kotouče Ø320 mm, radiálně montované monoblokové 4pístkové třmeny Brembo se 2 kotouči, radiální hlavní válec, ABS v zatáčkách
Zadní brzdaKotouč Ø265 mm, Brembo 2-pístkový plovoucí třmen, ABS v zatáčkách

Rozměry

Výška sedlaNastavitelné 830 mm - 850 mm
Rozvor kol 1573 mm
Kapacita palivové nádrže 19 l
Mokrá hmotnost bez paliva199 kg

K dispozici také jako verze 35 kW pro skupinu A2.

Pro více informací nás kontaktujte:

Rostislav Exner

Rostislav Exner

prodejce motocyklů

rostislav.exner@motocentrum-barth.cz770 180 634

Fotogalerie

en (2)
en
en (3)
en (1)
en (4)
en (5)