Nová Ducati Multistrada V4 je pro ty, kteří chtějí pohodlně prozkoumat všechny cesty, aniž by museli slevit ze sportovního postoje, který odlišuje každý motocykl vyrobený v Borgo Panigale. Je výkonnější, efektivnější a technologicky vyspělejší, umocňuje váš zážitek z jízdy a zvýrazňuje potěšení z cestování v každém jeho detailu.
Strategie rozšířené deaktivace zadní nápravy optimalizuje spotřebu efektivněji než kdykoli předtím. Zatímco předchozí modely deaktivovaly zadní řadu válců pouze při stojícím motocyklu, systém nyní zasahuje za jízdy a snižuje počet aktivních válců, když je požadavek na výkon nízký, například při dlouhých cestách po dálnici. Tato inovace snižuje emise a spotřebu paliva, zajišťuje hladší jízdu a nižší náklady.
Hliníkový monokokový rám j elheký a kompaktní a nabízí pevnou základnu pro přesnou a citlivou jízdu. Díky přemístění hliníkového čepu dvouramenné kyvné vidlice, nyní o 1 milimetr výše, byl posílen anti-squat efekt, čímž se zlepšila přesnost v trajektorii, zejména při sportovní jízdě a při plné zátěži. Nový kovaný ráfek, dostupný ve vybraných výbavách nebo jako příslušenství, je o 2 kg lehčí než vřeteno a zlepšuje manipulaci tím, že usnadňuje změny směru. Jeho nižší rotující hmota generuje snížený gyroskopický efekt.
Díky zvýrazněným proporcím přenáší nový design přední části dynamiku a sportovní postoj a zároveň zajišťuje vynikající aerodynamickou ochranu jezdce a spolujezdce. Pohled zepředu zdůrazňuje odvážný postoj Multistrady V4.
Novou Multistradu V4 lze pečlivě upravit pro ještě luxusnější a na míru šitý zážitek. Můžete si vybrat ze tří barev karoserie, plastových nebo hliníkových kufrů, tří různých variant kol a pěti výbav. Kromě toho máte přístup k řadě příslušenství, jako jsou kovaná nebo paprsková kola, výfukové systémy a ergonomická řešení pro sedadlo jezdce a spolujezdce a odpružení, které je k dispozici jako volitelné příslušenství přímo z výroby.
Jedná se o modelový rok 2025.
Typ motoru | Ducati V4 Granturismo, V4 - 90°, 4 ventily na válec, protiběžný klikový hřídel, dvoupulzní pořadí zapalování, polosuchá jímka, chlazeno kapalinou |
Zdvihový objem | 1 158 ccm |
Maximální výkon | 125 kW (170 k) při 10 750 ot./min. |
Typ spojky | Vícelamelová spojka s hydraulickým ovládáním, samoservo při pohonu, protiskluzová při přeběhu |
Převodovka | 6 rychlostí s Ducati Quick Shift nahoru/dolů |
Rám | Hliníkový monokokový rám |
Systém předního odpružení | Ø 50 mm plně nastavitelná USD mechanická vidlice, manuální nastavení komprese a tlumení odskoku |
Systém zadního odpružení | Plně nastavitelný monoshock, dálkové nastavení předpětí pružiny, hliníková oboustranná kyvka |
Přední brzda | 2x poloplovoucí kotouče Ø 320 mm, radiálně montované monoblokové 4pístkové třmeny Brembo se 2 kotouči, radiální hlavní válec, ABS v zatáčkách |
Zadní brzda | Kotouč Ø 280 mm, Brembo 2-pístkový plovoucí třmen, ABS v zatáčkách |
Výška sedla | Nastavitelné 840 mm - 860 mm |
Rozvor kol | 1566 mm |
Kapacita palivové nádrže | 22 l |
Mokrá hmotnost bez paliva | 229 kg |