Udělejte si prostor pro objevování s Multistrada V4 Rally, která je navržena pro pohodlnou a bezpečnou jízdu po jakékoli silnici. Snadno se používá, každý zážitek z jízdy se stane přirozeným a okamžitým. Ať už jedete sami nebo ve dvojici, Multistrada V4 Rally je připravena na všechno a snadno se přizpůsobí jakémukoli terénu a stylu jízdy.
Multistrada V4 Rally je vybavena 6,5" TFT palubní deskou s minerálním sklem pro zajištění vynikající čitelnosti za všech podmínek. Kompletní a snadno čitelná grafika zahrnuje kruhový otáčkoměr s digitální ručičkou, ukazatel zařazeného rychlostního stupně, hladinu paliva, venkovní teplotu, teplotu motoru, elektronické řídicí úrovně, jízdní režim, nastavení odpružení a GPS mapu. Ta se aktivuje pomocí aplikace Sygic GPS, která se ovládá zrcadlením telefonu. Ovládání funkcí je jednoduché a intuitivní díky joysticku umístěnému na levém bloku, zatímco specializovaná tlačítka umožňují okamžité nastavení jízdního režimu a kalibraci odpružení. Standardní výbavu doplňuje systém sledování tlaku v pneumatikách pro nepřetržitou a bezpečnou kontrolu během každé jízdy.
Multistrada V4 Rally využívá systém zapalování bez použití rukou, který umožňuje uživateli ponechat klíč v kapse a nastartovat motorku stisknutím příslušného tlačítka. Palivová nádrž se otevírá mechanickým „flip“ klíčem integrovaným do elektronického klíče, nebo si uživatel může zvolit volitelný bezklíčový uzávěr palivové nádrže.
Multistrada V4 Rally je nyní k dispozici ve dvou barevných provedeních, které oba vycházejí z kontrastu mezi lakovanými částmi Ducati Red a Jade Green, tmavým mechanickým podvozkem a nádrží z kartáčovaného hliníku. Nový livrej Jade Green/Brushed Aluminum připomíná tóny tradičně spojované se světem dobrodružství, matná zelená vyniká na pozadí viditelného hliníku nádrže a zlatavý okraj výrazně zdůrazňuje cestovatelské poslání Multistrady V4 Rally.
Brzdový systém vozu Multistrada V4 Rally se skládá z monoblokových radiálních třmenů Brembo Stylema, radiálních hlavních brzdových válců s nastavitelnými pákami a dvou předních kotoučů o průměru 330 mm. Zadní brzda se pyšní výkonnějším novým systémem s jedním kotoučem o průměru 280 mm a tloušťce 6 mm a plovoucím třmenem Brembo.
Multistrada V4 Rally je vybavena motorem V4 Granturismo o objemu 1158 cm3, který dosahuje výkonu 170 koní (125 kW) při 10 750 ot./min a točivého momentu 125 Nm (12,7 kgm) při 8 750 ot./min. Obzvláště lineární křivka točivého momentu zajišťuje plynulou a progresivní odezvu. S hmotností pouhých 66,7 kg nastavuje tento motor nová měřítka ve své kategorii díky dokonalé rovnováze mezi výkonem a nízkou hmotností. Motor V4 Granturismo splňuje normu Euro 5+ bez kompromisů ve výkonu, a to vše díky rozšířenému systému deaktivace zadních kol.
Jedná se o modelový rok 2026.
Typ motoru | Ducati V4 Granturismo, V4 - 90°, 4 ventily na válec, protiběžný klikový hřídel, dvojité pulzní zapalování, polosuchá kliková skříň, kapalinou chlazený |
Zdvihový objem | 1 158 ccm |
Maximální výkon | 125 kW (170 k) při 10 750 ot./min. |
Typ spojky | Vícelamelová spojka s hydraulickým ovládáním. Samočinné ovládání při pohovu, prokluzování při doběhu |
Převodovka | 6stupňová převodovka s rychlospojkou Ducati Quick 2.0 |
Rám | Hliníkový monokokový rám |
Systém předního odpružení | Plně nastavitelná vidlice Marzocchi USD o průměru 50 mm, elektronické nastavení komprese a odskoku s adaptivním odpružením Ducati Skyhook Suspension EVO, integrovaný senzor zdvihu |
Systém zadního odpružení | Plně zastavitelný monoshock, elektronické s odpružením Ducati Skyhook, automatické rychlé snížení mezi 10 km/h a 50 km/h, hliníková oboustranná kyvná vidlice |
Přední brzda | 2x 330 mm poloplovoucí kotouče, radiálně uložené, Brembo M50 Stylema monoblock 4pístkové 2destičkové třmeny, radiální hlavní brzdový válec, ABS Cornering |
Zadní brzda | Kotouč o průměru 280 mm, dvoupístkový plovoucí třmen Brembo, ABS pro jízdu v zatáčkách |
Výška sedla | Nastavitelné 870 - 890 mm |
Rozvor kol | 1572 mm |
Kapacita palivové nádrže | 30 l |
Mokrá hmotnost bez paliva | 240 kg |