Multistrada V4 Rally je ideálním společníkem na cesty v každé situaci, stejně snadná a intuitivní v městské džungli i na neohroženějších trasách. Vysoce výkonný, robustní a spolehlivý s motorem V4 Granturismo a prodlouženými servisními intervaly vás dopraví kamkoli vás váš smysl pro dobrodružství zavede.
Multistrada V4 Rally je ideální kolo pro cestování ve dvou a bylo navrženo tak, aby maximalizovalo úroveň pohodlí pro jezdce a jeho společníka na cestách. Čelní sklo bylo přepracováno a upevnění pouzdra nyní směřuje dozadu, aby cestujícímu nabídlo více místa. Široká škála sedadel pro jezdce a spolujezdce, která jsou k dispozici jako příslušenství, zajišťuje skutečnou ergonomickou flexibilitu, přičemž výška sedla se pohybuje od 805 do 905 mm.
Díky vyhřívaným rukojetím a sedlu lze kolo používat po celý rok. Tyto prvky jsou standardně součástí výbavy Adventure Travel & Radar a Full Adventure a jsou k dispozici jako příslušenství k výbavě Radar.
Kromě pohodlnějšího sedla je nově definována ergonomie, která zaručuje jezdci i spolujezdci příjemnější jízdu. Katalog Ducati Performance obsahuje širokou škálu sedadel pro jezdce a spolujezdce, která jsou k dispozici jako příslušenství, aby byla zajištěna ideální ergonomie a maximální pohodlí.
Multistrada V4 Rally byla prvním motocyklem, který byl vybaven předním a zadním radarovým systémem pro podporu funkcí Adaptive Cruise Control a Blind Spot Detection, tedy systémů, díky kterým je cestování na dlouhé vzdálenosti po dálnici příjemnější a méně únavné. Vehicle Hold Control usnadňuje rozjezdy do kopce.
Jedná se o modelový rok 2025.
Typ motoru | Ducati V4 Granturismo, V4 - 90°, 4 ventily na válec, protiběžný klikový hřídel, dvoupulzní pořadí zapalování, polosuchá jímka, chlazeno kapalinou |
Zdvihový objem | 1 158 ccm |
Maximální výkon | 125 kW (170 k) při 10 750 ot./min. |
Typ spojky | Vícelamelová spojka s hydraulickým ovládáním. Samoservo při pohonu, protiskluzování při přeběhu |
Převodovka | 6 rychlostí s Ducati Quick Shift nahoru/dolů |
Rám | Hliníkový monokokový rám |
Systém předního odpružení | Plně nastavitelná usd vidlice Ø50 mm s vnitřním snímačem zdvihu. Elektronické nastavení komprese a tlumení odskoku s Ducati Skyhook Suspension EVO |
Systém zadního odpružení | Konzolové odpružení s plně nastavitelným monoshockem. Elektronické nastavení komprese a tlumení odskoku. Elektronické nastavení předpětí pružiny s Ducati Skyhook Suspension. Hliníkové oboustranné kyvné rameno. |
Přední brzda | 2x 330 mm poloplovoucí kotouče, radiálně uložené 4pístkové třmeny Brembo Stylema, 2 kotouče, radiální hlavní válec s ABS v zatáčkách jako standardní výbava |
Zadní brzda | Kotouč 265 mm, 2pístkový plovoucí třmen, s ABS pro zatáčení jako standardní výbava |
Výška sedla | Nastavitelné 870 - 890 mm |
Rozvor kol | 1572 mm |
Kapacita palivové nádrže | 30 l |
Mokrá hmotnost bez paliva | 238 kg |