Nová Ducati Multistrada V4 je pro ty, kteří chtějí pohodlně prozkoumat všechny cesty, aniž by museli slevit ze sportovního postoje, který odlišuje každý motocykl vyrobený v Borgo Panigale. Je výkonnější, efektivnější a technologicky vyspělejší, umocňuje váš zážitek z jízdy a zvýrazňuje potěšení z cestování v každém jeho detailu.
Automatické spouštěcí zařízení (dostupné u verze S) se aktivuje při rychlostech nižších než 10 km/h a spustí motocykl, aby se usnadnilo zastavení a manévry při nízké rychlosti byly jednodušší a bezpečnější. Při rychlosti nad 50 km/h se Multistrada V4 automaticky vrátí do jízdního nastavení. Systém může být jezdcem deaktivován pro více přizpůsobené ovládání.
Multistrada V4 má plně nastavitelné mechanické odpružení. Multistrada V4 S je naproti tomu vybavena nejnovější generací semiaktivních odpružení řízených systémem Ducati Skyhook Suspension Evolution. Nyní jsou ještě přesnější a účinnější díky novému senzoru namontovanému na vidlici. Díky prediktivním schopnostem systém přizpůsobuje odezvu zadního odpružení v reálném čase a zajišťuje hladkou a pohodlnou jízdu na jakémkoli typu silnice. Režimy odpružení, nyní ovladatelné pomocí vyhrazeného tlačítka, umožňují nastavení odpružení za jízdy bez ohledu na zvolené jízdní režimy.
Nová Multistrada V4 S MY2025 je vybavena pokročilým předním a zadním radarovým systémem, který podporuje adaptivní tempomat, který zajišťuje menší únavu na dlouhé vzdálenosti, a detekcí mrtvého úhlu, která informuje o vozidlech v slepé úhly zpětných zrcátek. Volitelné zadní mlhové světlo navíc zlepšuje viditelnost vozidel jedoucích za vámi, čímž zvyšuje bezpečnostní a technologické standardy. Model 2025 také zavádí funkci Forward Collision Warning, která jezdce varuje před potenciální kolizí s vozidlem vpředu.
Novou Multistradu V4 lze pečlivě upravit pro ještě luxusnější a na míru šitý zážitek. Můžete si vybrat ze tří barev karoserie, plastových nebo hliníkových kufrů, tří různých variant kol a pěti výbav. Kromě toho máte přístup k řadě příslušenství, jako jsou kovaná nebo paprsková kola, výfukové systémy a ergonomická řešení pro sedadlo jezdce a spolujezdce a odpružení, které je k dispozici jako volitelné příslušenství přímo z výroby.
Jedná se o modelový rok 2025.
Typ motoru | Ducati V4 Granturismo, V4 - 90°, 4 ventily na válec, protiběžný klikový hřídel, dvoupulzní pořadí zapalování, polosuchá jímka, chlazeno kapalinou |
Zdvihový objem | 1 158 ccm |
Maximální výkon | 125 kW (170 k) při 10 750 ot./min. |
Typ spojky | Vícelamelová spojka s hydraulickým ovládáním, samoservo při pohonu, protiskluzová při přeběhu |
Převodovka | 6 rychlostí s Ducati Quick Shift nahoru/dolů |
Rám | Hliníkový monokokový rám |
Systém předního odpružení | Ø 50 mm plně nastavitelná USD vidlice, elektronické nastavení komprese a tlumení odskoku s Ducati Shyhook Suspension, integrovaný snímač zvihu |
Systém zadního odpružení | Plně nastavitelný monoshock, elektronické nastavení s Ducati Skyhook Suspension, automatické rychlé spouštění mezi 10km/h a 50km/h, hliníková oboustranná kyvná vidlice |
Přední brzda | 2x Ø 330 mm poloplovoucí kotouče, radiálně montované Brembo Stylema monobloc 4pístkové 2-padné třmeny, radiální hlavní válec Cornering ABS |
Zadní brzda | Kotouč Ø 280 mm, Brembo 2-pístkový plovoucí třmen, ABS v zatáčkách |
Výška sedla | Nastavitelné 840 mm - 860 mm |
Rozvor kol | 1566 mm |
Kapacita palivové nádrže | 22 l |
Mokrá hmotnost bez paliva | 232 kg |