Ducati Panigale V2 | BARTH GO

Ducati Panigale V2

Panigale V2

Nová Ducati Panigale V2 představuje historický přechod v historii dvouválcových sportovních motocyklů Borgo Panigale, protože poprvé není odvozena od většího motocyklu, který soutěží v Superbike. Navrženo úplně od nuly, je to nejlehčí Panigale všech dob. Váží o 17 kg méně než předchozí model, od čehož zdědil svůj sportovní postoj a přidává úroveň lehkosti, pohodlí a radosti z jízdy.

motor.jpg

Motor

Nový motor V2 váží pouhých 54,4 kg a je nejlehčím twinem, jaký kdy Ducati vyrobila. Jeho lehkost přispívá k výraznému snížení hmotnosti Panigale V2, který se může pochlubit suchou hmotností 176 kg. Tento motor zaručuje špičkový výkon na trati a je také příjemný a zábavný na silnici díky svému velkorysému točivému momentu od nízkých otáček, a to díky systému Intake Variable Timing (IVT).

ergonomie.jpg

Ergonomie

Nové geometrie Panigale V2 zajišťují bezprecedentní stabilitu a ovladatelnost. Jízdní pozice je pohodlnější a výrazně se zlepšil tepelný komfort jezdce. Konstrukce nádrže, která lépe podporuje jezdce při sportovní jízdě, připomíná nový Panigale V4, ale je přizpůsobena nové mechanické základně a pozměněnému ergonomickému trojúhelníku. Povrchy, které jsou v kontaktu s jezdcem, jsou navrženy tak, aby zapouzdřily podporu, pohodlí a všestrannost, díky čemuž je nový Panigale V2 stejně účinný na trati, jako je příjemný a pohodlný na jízdě na silnici, přičemž fyzická námaha potřebná k jízdě na něm vždy obsahovala.

DNA.jpg

DNA Ducati

Nový Panigale V2 je první sportovní motocykl střední velikosti v historii Ducati, který byl navržen od nuly, spíše než odvozen od „větších“ modelů. Design je inspirován designem nového Panigale V4, s liniemi a koncepty přenesenými do nové mechanické základny, ale vše začalo prázdnou stránkou. Výsledkem tohoto přístupu je horizontálnější dynamika a menší zatížení přední části, což zdůrazňuje kompaktnost nového motoru V.

výkon.jpg

Výkon na úrovni trati

Během vývojových testů na trati se nový Panigale V2 ukázal stejně rychle jako předchozí model, přestože tato verze byla koncipována jako závodní kolo se světly, SPZ a zpětnými zrcátky. To díky úspoře 17 kg, lehkému a modernímu podvozku, nové ergonomii, výraznému točivému momentu motoru a snadné jízdě, kterou předchozí V2 neznal. Na palubě nového Panigale V2 se jezdec cítí pohodlně hned od první zatáčky a díky menší fyzické námaze potřebné k jízdě lépe dosáhne limitu.

Dostupné v těchto barvách

KATALOG - Ducati Panigale V2 - Ducati Red 2025

Jedná se o modelový rok 2025.

Motor

Typ motoru Motor Ducati V2: 90°  V2, 4 ventily na válec, systém variabilního časování sacích ventilů, kapalinou chlazený
Zdvihový objem890 ccm
Maximální výkon88kW (120 k) při 10 750 ot./min
Typ spojkyHydraulicky ovládaná kluzná a samoservo mokrá lamelová spojka
Převodovka6 rychlostí s Ducati Quick Shift (DQS) nahoru/dolů 2.0

Rám

RámMonokokový hliník
Systém předního odpruženíMarzocchi 43 mm plně nastavitelná usd vidlice
Systém zadního odpruženíPlně nastavitelný monoshock Kayaba. Hliníkové oboustranné kyvné rameno
Přední brzda 2x 320 mm poloplovoucí kotouče,  radiálně uložené pístové třmeny Brembo, Monobloc M50 s ABS Bosch Cornering 
Zadní brzdaKotouč 245 mm, 2-pístkový třmen s ABS Bosch Cornering

Rozměry

Výška sedla 837 mm
Rozvor kol 1 465 mm
Kapacita palivové nádrže 15 l 
Mokrá hmotnost bez paliva 179 kg

K dispozici také jako verze 35 kW pro skupinu A2.

Pro více informací nás kontaktujte:

Rostislav Exner

Rostislav Exner

prodejce motocyklů

rostislav.exner@motocentrum-barth.cz770 180 634

Fotogalerie

01 - MY25_PANIGALE_V2_STUDIO _4__UC719931_High
MY25_PANIGALE_V2_STUDIO _3__UC719936_High
03 - MY25_PANIGALE_V2_STUDIO _6__UC719930_High
02 - MY25_PANIGALE_V2_STUDIO _2__UC719929_High
MY25_PANIGALE_V2_STUDIO _5__UC719937_High
MY25_PANIGALE_V2_STUDIO_UC719938_High