Nová Ducati Panigale V2 S představuje historický přechod v historii dvouválcových sportovních motocyklů Borgo Panigale, protože poprvé není odvozena od většího motocyklu, který soutěží v Superbike. Navrženo úplně od nuly, je to nejlehčí Panigale všech dob. Váží o 17 kg méně než předchozí model, od čehož zdědil svůj sportovní postoj a přidává úroveň lehkosti, pohodlí a radosti z jízdy.

motor.jpg

Motor

Nový motor V2 váží pouhých 54,4 kg a je nejlehčím twinem, jaký kdy Ducati vyrobila. Jeho lehkost přispívá k výraznému snížení hmotnosti Panigale V2 S, který se může pochlubit suchou hmotností 176 kg. Tento motor zaručuje špičkový výkon na trati a je také příjemný a zábavný na silnici díky svému velkorysému točivému momentu od nízkých otáček, a to díky systému Intake Variable Timing (IVT).

nádrž.jpg

Ergonomická nádrž

Nádrž na nové Panigale V2 se chlubí ergonomickým uspořádáním podobným Panigale V4, optimalizující podporu jezdce při brzdění a visu uprostřed zatáčky. Bez kovových částí zajišťují povrchy v kontaktu s jezdcem lepší ukotvení kolen, menší únavu paží při brzdění a menší fyzickou námahu při vystupování ze sedadla v zatáčkách.

sedlo.jpg

Sedadlo navržené pro pohodlí a kontrolu

Sedlo 837 mm od země, sedadlo jezdce zajišťuje, že nohy snadno dosáhnou na zem. Výška polořidítek je navržena tak, aby snižovala zatížení zápěstí, zatímco poloha stupačky minimalizuje únavu kolen a zároveň zajišťuje vynikající pohyblivost při sportovní jízdě. Sedadlo spolujezdce, dobře vzdálené od stupaček, nabízí dostatečné polstrování a celkově větší pohodlí.

vzhled.jpg

Design inspirovaný Panigale V4

Nový Panigale V2 S je prvním supersportem v historii Ducati, který byl navržen od nuly, spíše než odvozen od "větších" modelů. Design je jasně inspirován novým Panigale V4, ale linie a koncepty byly zcela přepracovány tak, aby vyhovovaly nové mechanické základně.

Dostupné v těchto barvách

KATALOG - Ducati Panigale V2S - Ducati Red - 2025

Jedná se o modelový rok 2025.

Motor

Typ motoru Motor Ducati V2: 90°  V2, 4 ventily na válec, systém variabilního časování sacích ventilů, kapalinou chlazený
Zdvihový objem890 ccm
Maximální výkon88 kW (120 k) při 10 750 ot./min
Typ spojkyHydraulicky ovládaná kluzná a samoservo mokrá lamelová spojka
Převodovka6 rychlostí s Ducati Quick Shift (DQS) nahoru/dolů 2.0

Rám

RámMonokokový hliník
Systém předního odpruženíMarzocchi 43 mm plně nastavitelná usd vidlice
Systém zadního odpruženíPlně nastavitelný monoshock Kayaba. Hliníkové oboustranné kyvné rameno
Přední brzda 2x 320 mm poloplovoucí kotouče,  radiálně uložené pístové třmeny Brembo, Monobloc M50 s ABS Bosch Cornering 
Zadní brzdaKotouč 245 mm, 2-pístkový třmen s ABS Bosch Cornering

Rozměry

Výška sedla 837 mm
Rozvor kol 1 465 mm
Kapacita palivové nádrže 15 l 
Mokrá hmotnost bez paliva 179 kg

 

Pro více informací nás kontaktujte:

Rostislav Exner

Rostislav Exner

prodejce motocyklů

rostislav.exner@motocentrum-barth.cz770 180 634

Fotogalerie

MY25_Ducati_Panigale_V2_S_064_UC721713_High
MY25_Ducati_Panigale_V2_S_102_UC721750_High
MY25_Ducati_Panigale_V2_S_072_UC721721_High
MY25_Ducati_Panigale_V2_S_094_UC721744_High
MY25_Ducati_Panigale_V2_S_098_UC721746_High
MY25_Ducati_Panigale_V2_S_070_UC721719_High
MY25_Ducati_Panigale_V2_S_078_UC721727_High
MY25_Ducati_Panigale_V2_S_106_UC721756_High