Nový Ducati Panigale V2 představuje historický přechod v historii dvouválcových sportovních motocyklů Borgo Panigale. Poprvé nevychází z většího motocyklu, který soutěží v Superbiku, ale byl navržen od základu, což vedlo k vytvoření nejlehčího Panigale v historii. Váží o dobrých 17 kg méně než předchozí model, čímž zdědil charakteristický sportovní přístup a výkon na trati tohoto motocyklu a zároveň přidal úroveň snadnosti, pohodlí a potěšení z jízdy.

motor.jpg

Motor

Nový motor V2 představuje další inovativní krok Ducati vpřed. Motor splňuje normu Euro5+ a je až o 9 kg lehčí než předchozí Superquadro a přibližně o 5,8 kg lehčí než Testastretta Evoluzione a Desmodue, kterými je vybaven Scrambler®. Projekt využil sofistikovaná technická řešení, jako jsou hliníkové vložky válců a umístění čerpadla v klikové skříni. Inovativní motor zavádí elektronický systém variabilního časování (IVT) pro zlepšení kvality podání zátahu a nabízí jezdci lineární odezvu v nízkých otáčkách, robustní točivý moment ve středním rozsahu otáček a silný výkon ve vysokých otáčkách.

nádrž.jpg

Nádrž navržená pro zajištění nejlepší ergonomie

Nádrž na novém Panigale V2 se pyšní ergonomickým uspořádáním, podobném jako u Panigale V4, které optimalizuje oporu jezdce při brzdění a zavěšení uprostřed zatáčky. Povrchy, které jsou v kontaktu s jezdcem, zajišťují lepší ukotvení kolen, menší únavu paží při brzdění a sníženou fyzickou námahu při průjezdu zatáčkou ze sedadla.

sedlo.jpg

Sedadlo navržené pro pohodlí a ovladatelnost

Díky sedadlu umístěnému 837 mm od země mohou nohy jezdce snadno a bezpečně dosáhnout na zem. Výška polořidítek je navržena tak, aby se snížila zátěž zápěstí, zatímco poloha stupaček minimalizuje únavu kolen a zároveň zajišťuje vynikající mobilitu při sportovní jízdě. Sedadlo spolujezdce je dostatečně vzdáleno od stupaček, aniž by to ovlivnilo jízdní polohu.

vzhled.jpg

Design inspirovaný Panigale V4

Nový Panigale V2 je prvním supersportem v historii Ducati, který byl navržen od nuly, a nebyl přímo odvozen od „větších“ modelů. Design je inspirován Panigale V4, ale linie a koncepty byly přepracovány kolem nového mechanického základu.

Dostupné v těchto barvách

Motorky
Motorky (1)

Jedná se o modelový rok 2026.

Motor

Typ motoru Motor Ducati V2: 90°  V2, 4 ventily na válec, systém variabilního časování sacích ventilů, kapalinou chlazený
Zdvihový objem890 ccm
Maximální výkon88 kW (120 k) při 10 750 ot./min
Typ spojkyHydraulicky ovládaná kluzná a samočinně servopohonová mokrá lamelová spojka
Převodovka6stupňová převodovka s rychlořezaneím Ducati Quick Shift (DQS) 2.0

Rám

RámHliníkový monokok
Systém předního odpruženíVidlice Öhlins NIX30 43 mm s úpravou TiN, plně nastavitelná USD
Systém zadního odpruženíPlně nastavitelný monoshock Öhlins. Hlíníková oboustranná kyvná vidlice
Přední brzda 2x 320 mm poloplovoucí kotouče,  radiálně uložené pístové třmeny Brembo, Monobloc M50 s  Bosch Cornering ABS
Zadní brzdaKotouč 245 mm, 2-pístkový třmen s ABS Bosch Cornering

Rozměry

Výška sedla 837 mm
Rozvor kol 1 465 mm
Kapacita palivové nádrže 15 l 
Mokrá hmotnost bez paliva 179 kg

 

Pro více informací nás kontaktujte:

Rostislav Exner

Rostislav Exner

prodejce motocyklů

rostislav.exner@motocentrum-barth.cz770 180 634

Fotogalerie

MY25_Ducati_Panigale_V2_S_064_UC721713_High
MY25_Ducati_Panigale_V2_S_102_UC721750_High
MY25_Ducati_Panigale_V2_S_072_UC721721_High
MY25_Ducati_Panigale_V2_S_094_UC721744_High
MY25_Ducati_Panigale_V2_S_098_UC721746_High
MY25_Ducati_Panigale_V2_S_070_UC721719_High
MY25_Ducati_Panigale_V2_S_078_UC721727_High
MY25_Ducati_Panigale_V2_S_106_UC721756_High