Nový Panigale V4 zdědil některá technická řešení vyvinutá týmem, který získal titul z mnoha světových titulů, aby jezdci nabídl stejné pocity z jízdy jako profesionální jezdci.
Nový Panigale V4 je poháněn nejnovější generací Desmosedici Stradale. Motor odvozený z MotoGP se vyvíjí, aby vyhovoval přísným normám Euro 5+ a prahovým hodnotám hluku, dosahoval maximálního výkonu 216 koní a snižoval hmotnost 1 kg.
Aerodynamika se vyvíjí, aby bylo dosaženo maximální integrace mezi estetickou funkcí a aerodynamickým výkonem. Práce, při které se konstruktéři a technici Ducati Corse spojili, aby vyvinuli řešení pro snížení odporu při zachování vysokého vertikálního zatížení.
Hlavní změny se týkají kontaktních bodů mezi motocyklem a jezdcem a pozice v sedle. Nádrž, stupačky a prostor sedla byly kompletně přepracovány s cílem zlepšit kontrolu v nejdůležitějších fázích jízdy na dráze a umožnit jezdci plně využít výkon Panigale V4 jak v jednom kole, tak během prodloužené jízdy.
Na základě zkušeností Ducati Corse má uspořádání podvozku za cíl zlepšit výkon na trati, nebo spíše rychlejší časy na kolo, kterých je dosaženo s menším úsilím a mohou být důsledněji replikovány jak amatéry, tak profesionály. Díky řešením, jako je Ducati Hollow Symmetrical Swingarm a přední rám se sníženou boční tuhostí, je nový Panigale V4 rychlejší v nejchoulostivějších fázích jízdy na trati.
Jedná se o modelový rok 2025.
Typ motoru | Desmosedici Stradale 90° V4, protiběžný klikový hřídel, rozvody Desmodromic, 4 ventily na válec, chlazené kapalinou |
Zdvihový objem | 1 103 ccm |
Maximální výkon | 158,9 kW (216 k) při 13 500 ot./min. |
Typ spojky | Hydraulicky ovládaná kluzná a samoservo mokrá lamelová spojka. Samoodvzdušňovací hlavní válec. |
Převodovka | 6 rychlostí s Ducati Quick Shift (DQS) nahoru/dolů 2.0 |
Rám | Přední rám z hliníkové slitiny s optimalizovanou tuhostí |
Systém předního odpružení | Plně nastavitelná vidlice Showa BPF, 43 mm chromované duše |
Systém zadního odpružení | Plně nastavitelná jednotka Sachs. Hliníková dutá symetrická kyvná vidlice |
Přední brzda | 2x 330 mm poloplovoucí kotouče, radiálně namontované 4pístkové třmeny Brembo Monobloc Hypure s Race eCBS. Samoodvzdušňovací hlavní válec. |
Zadní brzda | 245 mm kotouč, 2-pístkový třmen s Race eCBS |
Výška sedla | 850 mm |
Rozvor kol | 1 485 mm |
Kapacita palivové nádrže | 17 l |
Mokrá hmotnost bez paliva | 191 kg |