Nový Panigale V4 zdědil některá technická řešení vyvinutá týmem, který získal titul z mnoha světových titulů, aby jezdci nabídl stejné pocity z jízdy jako profesionální jezdci.

motor.jpg

Motor

Nový Panigale V4 je poháněn nejnovější generací Desmosedici Stradale. Motor odvozený z MotoGP se vyvíjí, aby vyhovoval přísným normám Euro 5+ a prahovým hodnotám hluku, dosahoval maximálního výkonu 216 koní a snižoval hmotnost 1 kg.

aerodynamika.jpg

Aerodynamika

Aerodynamika se vyvíjí, aby bylo dosaženo maximální integrace mezi estetickou funkcí a aerodynamickým výkonem. Práce, při které se konstruktéři a technici Ducati Corse spojili, aby vyvinuli řešení pro snížení odporu při zachování vysokého vertikálního zatížení.
 

ergonomie.jpg

Ergonomie

Hlavní změny se týkají kontaktních bodů mezi motocyklem a jezdcem a pozice v sedle. Nádrž, stupačky a prostor sedla byly kompletně přepracovány s cílem zlepšit kontrolu v nejdůležitějších fázích jízdy na dráze a umožnit jezdci plně využít výkon Panigale V4 jak v jednom kole, tak během prodloužené jízdy.

podvozek.jpg

Podvozek

Na základě zkušeností Ducati Corse má uspořádání podvozku za cíl zlepšit výkon na trati, nebo spíše rychlejší časy na kolo, kterých je dosaženo s menším úsilím a mohou být důsledněji replikovány jak amatéry, tak profesionály. Díky řešením, jako je Ducati Hollow Symmetrical Swingarm a přední rám se sníženou boční tuhostí, je nový Panigale V4 rychlejší v nejchoulostivějších fázích jízdy na trati.

Dostupné v těchto barvách

KATALOG - Ducati Panigale V4 - Ducati Red 2025

Jedná se o modelový rok 2025.

Motor

Typ motoruDesmosedici Stradale 90° V4, protiběžný klikový hřídel, rozvody Desmodromic, 4 ventily na válec, chlazené kapalinou
Zdvihový objem1 103 ccm
Maximální výkon158,9 kW (216 k) při 13 500 ot./min.
Typ spojkyHydraulicky ovládaná kluzná a samoservo mokrá lamelová spojka. Samoodvzdušňovací hlavní válec.
Převodovka6 rychlostí s Ducati Quick Shift (DQS) nahoru/dolů 2.0

Rám

RámPřední rám z hliníkové slitiny s optimalizovanou tuhostí
Systém předního odpruženíPlně nastavitelná vidlice Showa BPF, 43 mm chromované duše
Systém zadního odpruženíPlně nastavitelná jednotka Sachs. Hliníková dutá symetrická kyvná vidlice
Přední brzda 2x 330 mm poloplovoucí kotouče,  radiálně namontované 4pístkové třmeny Brembo Monobloc Hypure s Race eCBS. Samoodvzdušňovací hlavní válec.
Zadní brzda245 mm kotouč, 2-pístkový třmen s Race eCBS

Rozměry

Výška sedla 850 mm
Rozvor kol 1 485 mm
Kapacita palivové nádrže 17 l 
Mokrá hmotnost bez paliva 191 kg

 

Pro více informací nás kontaktujte:

Rostislav Exner

Rostislav Exner

prodejce motocyklů

rostislav.exner@motocentrum-barth.cz770 180 634

Fotogalerie

en (1)
en
en (5)
en (2)
en (4)
en (3)