Ducati Panigale V4 S | BARTH GO

Ducati Panigale V4 S

Panigale V4 S

Kouzelná kombinace, která spojuje nový design, aerodynamiku, ergonomii, podvozek a řešení elektroniky.

motor.jpg

Motor

Nový Panigale V4 S je poháněn nejnovější generací Desmosedici Stradale. Motor odvozený z MotoGP se vyvíjí, aby vyhovoval přísným normám Euro 5+ a prahovým hodnotám hluku, dosahoval maximálního výkonu 216 koní a snižoval hmotnost 1 kg.

elektronika.jpg

Elektronika

Elektronická řešení integrovaná do nového Panigale V4 nabízejí jezdci ještě bezpečnější a sofistikovanější superbike, který může umocnit jízdní schopnosti každého jezdce.

podvozek.jpg

Podvozek

Na základě zkušeností Ducati Corse má uspořádání podvozku za cíl zlepšit výkon na trati, nebo spíše rychlejší časy na kolo, kterých je dosaženo s menším úsilím a mohou být důsledněji replikovány jak amatéry, tak profesionály. Díky řešením, jako je Ducati Hollow Symmetrical Swingarm a přední rám se sníženou boční tuhostí, je nový Panigale V4 rychlejší v nejchoulostivějších fázích jízdy na trati.

aerodynamika.jpg

Aerodynamika

Aerodynamika se vyvíjí, aby bylo dosaženo maximální integrace mezi estetickou funkcí a aerodynamickým výkonem. Práce, při které se konstruktéři a technici Ducati Corse spojili, aby vyvinuli řešení pro snížení odporu při zachování vysokého vertikálního zatížení.

Dostupné v těchto barvách

KATALOG - Ducati Panigale V4 S - Ducati Red 2025

Jedná se o modelový rok 2025.

Motor

Typ motoruDesmosedici Stradale 90° V4, protiběžný klikový hřídel, rozvody Desmodromic, 4 ventily na válec, chlazené kapalinou
Zdvihový objem1 103 ccm
Maximální výkon158,9 kW (216 k) při 13 500 ot./min.
Typ spojkyHydraulicky ovládaná kluzná a samoservo mokrá lamelová spojka. Samoodvzdušňovací hlavní válec.
Převodovka6 rychlostí s Ducati Quick Shift (DQS) nahoru/dolů 2.0

Rám

RámPřední rám z hliníkové slitiny s optimalizovanou tuhostí
Systém předního odpruženíÖhlins NPX 25/30 (SV) S-EC 3.0 tlaková 43mm plně nastavitelná vidlice s TiN úpravou. Elektronické nastavení komprese a tlumení odskoku s režimem založeným na událostech Öhlins Smart EC 3.0
Systém zadního odpruženíPlně nastavitelná jednotka Öhlins TTX36 (SV) S-EC 3.0. Elektronické nastavení komprese a tlumení odskoku s režimem založeným na událostech Öhlins Smart EC 3.0. Hliníková dutá symetrická kyvná vidlice.
Přední brzda 2x 330 mm poloplovoucí kotouče,  radiálně namontované 4pístkové třmeny Brembo Monobloc Hypure s Race eCBS. Samoodvzdušňovací hlavní válec.
Zadní brzda245 mm kotouč, 2-pístkový třmen s Race eCBS

Rozměry

Výška sedla 850 mm
Rozvor kol 1 485 mm
Kapacita palivové nádrže 17 l 
Mokrá hmotnost bez paliva 187 kg

 

Pro více informací nás kontaktujte:

Rostislav Exner

Rostislav Exner

prodejce motocyklů

rostislav.exner@motocentrum-barth.cz770 180 634

Fotogalerie

MY25_PANIGALE_V4S_ON_LOCATION _1__1_UC662261_High
MY25_PANIGALE_V4S_DYNAMICS _4__UC662204_High
MY25_PANIGALE_V4S_ON_LOCATION _3__UC662263_High
MY25_PANIGALE_V4S_DYNAMICS _2__1_UC662208_High
MY25_PANIGALE_V4S_ON_LOCATION _5__UC662260_High
MY25_PANIGALE_V4S_DYNAMICS _2__UC662207_High