Kouzelná kombinace, která spojuje nový design, aerodynamiku, ergonomii, podvozek a řešení elektroniky.
Nový Panigale V4 S je poháněn nejnovější generací Desmosedici Stradale. Motor odvozený z MotoGP se vyvíjí, aby vyhovoval přísným normám Euro 5+ a prahovým hodnotám hluku, dosahoval maximálního výkonu 216 koní a snižoval hmotnost 1 kg.
Elektronická řešení integrovaná do nového Panigale V4 nabízejí jezdci ještě bezpečnější a sofistikovanější superbike, který může umocnit jízdní schopnosti každého jezdce.
Na základě zkušeností Ducati Corse má uspořádání podvozku za cíl zlepšit výkon na trati, nebo spíše rychlejší časy na kolo, kterých je dosaženo s menším úsilím a mohou být důsledněji replikovány jak amatéry, tak profesionály. Díky řešením, jako je Ducati Hollow Symmetrical Swingarm a přední rám se sníženou boční tuhostí, je nový Panigale V4 rychlejší v nejchoulostivějších fázích jízdy na trati.
Aerodynamika se vyvíjí, aby bylo dosaženo maximální integrace mezi estetickou funkcí a aerodynamickým výkonem. Práce, při které se konstruktéři a technici Ducati Corse spojili, aby vyvinuli řešení pro snížení odporu při zachování vysokého vertikálního zatížení.
Jedná se o modelový rok 2025.
Typ motoru | Desmosedici Stradale 90° V4, protiběžný klikový hřídel, rozvody Desmodromic, 4 ventily na válec, chlazené kapalinou |
Zdvihový objem | 1 103 ccm |
Maximální výkon | 158,9 kW (216 k) při 13 500 ot./min. |
Typ spojky | Hydraulicky ovládaná kluzná a samoservo mokrá lamelová spojka. Samoodvzdušňovací hlavní válec. |
Převodovka | 6 rychlostí s Ducati Quick Shift (DQS) nahoru/dolů 2.0 |
Rám | Přední rám z hliníkové slitiny s optimalizovanou tuhostí |
Systém předního odpružení | Öhlins NPX 25/30 (SV) S-EC 3.0 tlaková 43mm plně nastavitelná vidlice s TiN úpravou. Elektronické nastavení komprese a tlumení odskoku s režimem založeným na událostech Öhlins Smart EC 3.0 |
Systém zadního odpružení | Plně nastavitelná jednotka Öhlins TTX36 (SV) S-EC 3.0. Elektronické nastavení komprese a tlumení odskoku s režimem založeným na událostech Öhlins Smart EC 3.0. Hliníková dutá symetrická kyvná vidlice. |
Přední brzda | 2x 330 mm poloplovoucí kotouče, radiálně namontované 4pístkové třmeny Brembo Monobloc Hypure s Race eCBS. Samoodvzdušňovací hlavní válec. |
Zadní brzda | 245 mm kotouč, 2-pístkový třmen s Race eCBS |
Výška sedla | 850 mm |
Rozvor kol | 1 485 mm |
Kapacita palivové nádrže | 17 l |
Mokrá hmotnost bez paliva | 187 kg |