Spojení. Svoboda. Výraz. Barva. Objevte nejnovější evoluci rodiny Scrambler® a nechte se svést jedinečnou směsí autenticity, životního stylu a moderního designu.
Full LED osvětlovací systém skládající se z DRL, potkávacích světel, dálkových světel, brzdových světel a ukazatelů směru.
Poutavá grafika, elegantní černé detaily motoru: Icon si zachovává svůj ikonický a charakteristický vzhled, ale znovu jej představuje s ještě modernějším designem a komponentami.
Nový ride-by-wire umožňuje výběr ze dvou jízdních režimů, Road a Sport. Nová generace Cornering ABS snižuje riziko havárie při nouzovém brzdění, když je motocykl nakloněn. Ducati Traction Control je nastavitelný na 4 úrovně zásahu, které jsou již zkalibrované a lze je deaktivovat.
Nová jízdní pozice umožňuje větší obratnost, lehkost a bezpečnost, mimo jiné díky novému sedadlu, které je vysoké 795 mm a je pohodlnější pro jezdce i spolujezdce. Hmotnost klesla o 4 kg díky novému rámu, nové kyvné vidlici a lehčímu motoru.
Modelový rok 2025.
Typ motoru | L-Twin, rozvod Desmodromic, 2 ventily na válec, vzduchem chlazené |
Zdvihový objem | 803 ccm |
Maximální výkon | 73hp (53,6 kW) při 8 250 ot./min. |
Typ spojky | Hydraulicky ovládaná kluzná a samoservo mokrá lamelová spojka |
Převodovka | 6 rychlostí |
Rám | Trellisový rám z ocelových trubek |
Systém předního odpružení | Upside down vidlice Kayaba 41 mm |
Systém zadního odpružení | Zadní tlumič Kayaba, nastavitelné předpětí |
Přední brzda | Kotouč Ø 330 mm, radiální 4-pístkový třmen se standardním vybavením Bosch Cornering ABS |
Zadní brzda | Kotouč Ø 245 mm, 1-pístkový plovoucí třmen s Bosch Cornering ABS jako standardní výbava |
Výška sedla | 795 mm |
Rozvor kol | 1 449 mm |
Kapacita palivové nádrže | 14,5 l |
Mokrá hmotnost bez paliva | 176 kg |