Nový Streetfighter V4 je konečným vyjádřením Fight Formula, aplikovaného na nejlepší Panigale všech dob. Jako nikdy předtím Streetfighter zdědil všechny inovace a výkon superbiku Ducati, přičemž si zachovává svůj nezaměnitelný charakter. Silný a přesný na trati, vzrušující a příjemný na silnici, Streetfighter V4 slibuje jak cit, tak kontrolu pro bezkonkurenční zážitek z jízdy.
Streetfighter V4 se montuje na 1103 ccm Desmosedici Stradale: 90° V4 (otočený dozadu o 42°) s Desmodromickým časováním odvozeným od MotoGP, jedinečným z hlediska protisměrného klikového hřídele a pořadí střelby „Twin Pulse“. Desmosedici Stradale je navržen na základě systému Desmodromic, který je zásadní z hlediska výkonu. Čtyři vačkové hřídele pohánějí šestnáct ocelových ventilů, sací ventily o průměru 34 mm a výfukové ventily o průměru 27,5 mm, což jsou působivé hodnoty ve vztahu k vrtání 81 mm. Sedla ventilů jsou vyrobena ze slinuté oceli.
Nový Streetfighter V4 představuje zbrusu novou palubní desku. Může se pochlubit 6,9” barevnou obrazovkou, poměrem stran 8:3 a rozlišením 1280 x 480 a nastavuje nové standardy, pokud jde o čitelnost, snadné použití a množství dat, které poskytuje. Díky použití technologie Optical Bonding s grafikou na černém pozadí a ochranou skla je estetický bezvadný a nabízí vynikající viditelnost i ve dne. Přístrojová deska je ovládána pomocí HMI, které využívá dva kolébkové ovladače umístěné na levém bloku řídítek. Možnosti vizualizace, známé jako Informační režimy, jsou Silnice a Trasa. První je velmi čistý s kruhovým otáčkoměrem uprostřed obrazovky, zatímco druhý obsahuje tyč otáčkoměru, která se táhne téměř přes celou šířku obrazovky, spolu s údaji potřebnými ke sledování nastavení motocyklu a výkonu kola. Jezdec si může rychle vybrat jeden ze čtyř jízdních režimů, upravit elektronické ovládání a vybrat si mezi jedním ze čtyř dostupných režimů výkonu v závislosti na stylu jízdy a využití kola.
Nový Streetfighter V4 se může pochlubit novou ergonomií, která přepisuje pravidla ovládání a výkonu. Nádrž, stupačky a sedlo jsou kompletně přepracovány, aby zajistily úplné spojení mezi kolem a jezdcem. Křivka řídítek je stažena dozadu, nyní o 10 mm blíže k jezdci. Každý detail je navržen tak, aby maximalizoval kontrolu na dráze a zvýšil laťku, pokud jde o výkon během intenzivních fází letmého kola a delších tréninků.
Design nového Streetfighter V4 kombinuje pocit rodiny Panigale s nezaměnitelným a jedinečným charakterem. Kultovní DRL a dvouplošná křídla přenášejí agresi a sílu, sofistikovanost a technologii a dokonale zachycují drzost Streetfighteru.
Jedná se o modelový rok 2025.
Typ motoru | Desmosedici Stradale 90° V4, protiběžný klikový hřídel rozvody Desmodromic, 4 ventily na válec, chlazené kapalinou |
Zdvihový objem | 1 103 ccm |
Maximální výkon | 157,4 kW (214 k) při 13 500 ot./min. |
Typ spojky | Hydraulicky ovládaná kluzná a samoservo mokrá lamelová spojka. Samoodvzdušňovací hlavní válec. |
Převodovka | 6 rychlostí s Ducati Quick Shift (DQS) nahoru/dolů 2.0 |
Rám | "Přední rám" z hliníkové slitiny s optimalizovanou tuhostí |
Systém předního odpružení | Plně nastavitelná vidlice Showa BPF, 43 mm chromované duše |
Systém zadního odpružení | Plně nastavitelná jednotka Sachs. Hliníková dutá symetrická vidlice. |
Přední brzda | 2x 330 mm poloplovoucí kotouče, radiálně namontované 4pístkové třmeny Brembo Monobloc Hypure s Race eCBS. Samoodvzdušňovací hlavní válec. |
Zadní brzda | Kotouč 245 mm, 2-pístkový třmen s Race eCBS |
Výška sedla | 845 mm |
Rozvor kol | 1 496 mm |
Kapacita palivové nádrže | 16 l |
Mokrá hmotnost bez paliva | 191 kg |