Nový Streetfighter V4 je konečným vyjádřením Fight Formula, aplikovaného na nejlepší Panigale všech dob. Jako nikdy předtím Streetfighter zdědil všechny inovace a výkon superbiku Ducati, přičemž si zachovává svůj nezaměnitelný charakter. Silný a přesný na trati, vzrušující a příjemný na silnici, Streetfighter V4 slibuje jak cit, tak kontrolu pro bezkonkurenční zážitek z jízdy.
Nový Streetfighter V4 pochází přímo z Panigale V4, zbarvený kapotáží a zachovává si stejně vyvážené a horizontální proporce jako nový Panigale 2025. Díky svému agresivnímu designu, zdůrazněnému dvouplošnými křídly a bočními panely, které připomínají vztlakové klapky letadla, je bezkonkurenční na trati i na silnici a vždy dosáhne do další zatáčky.
Nový Streetfighter V4 představuje zbrusu novou palubní desku. Může se pochlubit 6,9” barevnou obrazovkou, poměrem stran 8:3 a rozlišením 1280 x 480 a nastavuje nové standardy, pokud jde o čitelnost, snadné použití a množství dat, které poskytuje. Díky použití technologie Optical Bonding s grafikou na černém pozadí a ochranou skla je estetický bezvadný a nabízí vynikající viditelnost i ve dne. Přístrojová deska je ovládána pomocí HMI, které využívá dva kolébkové ovladače umístěné na levém bloku řídítek. Možnosti vizualizace, známé jako Informační režimy, jsou Silnice a Trasa. První je velmi čistý s kruhovým otáčkoměrem uprostřed obrazovky, zatímco druhý obsahuje tyč otáčkoměru, která se táhne téměř přes celou šířku obrazovky, spolu s údaji potřebnými ke sledování nastavení motocyklu a výkonu kola. Jezdec si může rychle vybrat jeden ze čtyř jízdních režimů, upravit elektronické ovládání a vybrat si mezi jedním ze čtyř dostupných režimů výkonu v závislosti na stylu jízdy a využití kola.
Streetfighter V4 je vybaven kovanými koly z hliníkové slitiny konstruovanými podle designu Ducati. Představuje tangenciální 5paprskový design inspirovaný designem DesmosediciGP. Ve srovnání s 5paprskovými litými hliníkovými koly ve tvaru Y nabízí úsporu hmotnosti 2,17 kg a snižuje momenty setrvačnosti o 22 % vpředu a 23,5 % vzadu.
Desmosedici Stradale byl vyvinut tak, aby kombinoval závodní výkon se všemi nezbytnostmi pro použití na silnici. Motor má větší zdvihový objem než MotoGP, přesněji 1 103 cm3, aby maximalizoval kvality točivého momentu ve středním rozsahu, které jsou tak důležité pro potěšení z motocyklu na silnicích otevřených provozu, a aby získal točivý moment a výkon při nižších otáčkách.
Jedná se o modelový rok 2025.
Typ motoru | Desmosedici Stradale 90° V4, protiběžný klikový hřídel rozvody Desmodromic, 4 ventily na válec, chlazené kapalinou |
Zdvihový objem | 1 103 ccm |
Maximální výkon | 157,4 kW (214 k) při 13 500 ot./min. |
Typ spojky | Hydraulicky ovládaná kluzná a samoservo mokrá lamelová spojka. Samoodvzdušňovací hlavní válec. |
Převodovka | 6 rychlostí s Ducati Quick Shift (DQS) nahoru/dolů 2.0 |
Rám | "Přední rám" z hliníkové slitiny s optimalizovanou tuhostí |
Systém předního odpružení | Öhlins NIX30 (SV) S-EC 3.0 43mm plně nastavitelná vidlice s TiN úpravou. Elektronické nastavení komprese a tlumení odskoku s režimem založeným na událostech Öhlins Smart EC 3.0. |
Systém zadního odpružení | Plně nastavitelná jednotka Öhlins TTX36 (SV) S-EC 3.0. Elektronické nastavení komprese a tlumení odskoku s režimem založeným na událostech Öhlins Smart EC 3.0. Hliníková dutá symetrická kyvná vidlice. |
Přední brzda | 2x 330 mm poloplovoucí kotouče, radiálně namontované 4pístkové třmeny Brembo Monobloc Hypure s Race eCBS. Samoodvzdušňovací hlavní válec. |
Zadní brzda | Kotouč 245 mm, 2-pístkový třmen s Race eCBS |
Výška sedla | 845 mm |
Rozvor kol | 1 496 mm |
Kapacita palivové nádrže | 16 l |
Mokrá hmotnost bez paliva | 189 kg |