GOES TERROX 1000 není pro každého. Je to pracovní mašina, která tě vezme tam, kam se jiní ani neodváží podívat. Nezkrotná síla motoru, který si umí poradit. Drsná konstrukce vydrží i to, co příroda staví proti tobě, zatímco komfortní ovládání a přesná kontrola ti dají jistotu i na dlouhých trasách po celý pracovní den. Každá jízda se tak mění v plynulé pracovní dobrodružství, kde i přesto že tvrdě dřeš, cítíš neomezenou svobodu. Skutečná jízda začíná tam, kde končí silnice.

Motor poskytuje vyšší výkon napříč všemi otáčkami, reaguje okamžitě a plynule, zatímco elektronické vstřikování paliva od Bosche zajišťuje přesné a bezpečné dávkování. Zesílená hlava válců, větší ventily a optimalizované vačkové hřídele garantují účinné spalování. Špičkový chladicí systém udržuje stálý výkon a výfuk s dvojitým tlumičem snižuje protitlak o 32 % a přináší hluboký, sportovní tón. Výsledkem je motor, který vás nenechá nikdy na holičkách – plynulý, silný a připravený na každou jízdu.

Přístrojový panel je rozdělen na 2 sektory – MMI displej a zóna barevných kontrolek. Vše jasně a přehledně v zorném poli řidiče. Nová generace dotykového 8” MMI displeje s podporou Apple CarPlay a ostrým Ultra HD rozlišením 1280×800 s rychlou odezvou a spoustou místa díky kombinaci 4G RAM + 64G úložištěm.

Přední i zadní nosiče se systémem X-Connect pro snadné připevnění pracovní výbavy, nabízejí pohodlné řešení pro přepravu různých předmětů.

Prošívané vyhřívané sedadlo s výškou 120 mm a vysokou hustotou pěny/gelu a ergonomicky tvarovaná opěrka poskytují celodenní provoz bez únavy.

Ocelová výstuž kola ochrání kolo před poškozením i v nejdrsnějším terénu.

Nylonové lano navijáku operuje bezpečně v horizontálních a vertikálních rolnách, navíc je tento technický prvek dobře chráněn předsunutým rámem. Ovládání navijáku je elektronické z řídítek stroje.


* Na fotografiích můžete vidět různou volitelnou výbavu a barvu strojů, která se může od základní ceny lišit.
| Typ motoru | V-Twin, čtyřtaktní, kapalinou chlazený, 8 ventilů, SOHC |
| Objem motoru | 1000 ccm |
| Vrtání x zdvih | 91 mm x 74 mm |
| Převodovka | Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) |
| Odpružení přední / zadní | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
| Brzdy | Kotoučové hydraulické |
| Přední pneu | 27×9-14 nebo 28x10R14 |
| Zadní pneu | 27×11-14 nebo 28x11R14 |
| Celková šířka | 1 288 mm |
| Celková délka | 2 460 mm |
| Celková výška | 1440 / 1453 mm (dle pneu) |
| Rozvor | 1 480 mm |
| Suchá hmotnost | 486 kg |
| Kapacita palivové nádrže | 26 l |








