Dynamické, elegantní a stvořené pro nové zážitky - Moto Guzzi V100 Mandello v sobě spojuje duši roadsteru a toureru. Výkon a všestrannost se setkávají bez kompromisů, přičemž si zachovávají ikonický charakter značky z Mandella. Vyvážený a agilní model V100 Mandello posouvá požitek z jízdy ještě výš - díky designu s důrazem na každý detail a technickým řešením, jako je adaptivní aerodynamika. Hrdý symbol italského řemesla, vyráběný v nové továrně v Mandello del Lario.
V100 Mandello vyzařuje čistý design Moto Guzzi - nové matné metalické barvy v kombinaci s černými ráfky kol a hlavami válců podtrhují její robustní charakter. Charakteristickými znaky tohoto modelu jsou kompaktnost a elegance. Karoserii tohoto hrdého dědice desetiletí motocyklové historie vytvaroval vítr. Jeho autentická duše, zakořeněná v tradici, se odráží ve tvaru palivové nádrže a bočních panelů, jejichž linie připomínají legendární model Le Mans z roku 1976. Přední kapotáž vzdává hold modelu Le Mans 850 III z roku 1981. Ikonické svalnaté linie jsou patrné také v tuhém trubkovém rámu, který zaručuje přesnost a ovladatelnost, a v klasické siluetě slavného orla, jehož obrys vytvářejí světla pro denní svícení (DRL).
Podélně uložený dvouválec do V o objemu 1042 cm³ splňující normu Euro 5+ nabízí výkon až 115 k a maximální točivý moment 105 Nm - s okamžitou odezvou i při nízkých otáčkách. Dokonalé spojení tradice a budoucnosti představuje také přepracovaný pohon zadního kola kardanovým hřídelem, který zajišťuje plynulejší a dynamičtější chování. Čtyři jízdní režimy umožňují přizpůsobit charakter V100 náladě nebo podmínkám na silnici - ať už se vydáš kamkoli.
S Moto Guzzi V100 Mandello si můžeš být jistý pohodlnou a příjemnou jízdou i na dlouhých cestách. Ideální trojúhelník mezi sedlem, řídítky a stupačkami je navržen tak, aby se člověk neunavil a měl maximální pohodlí - ať už jede sám, ve dvojici nebo se zavazadly. Trubkový rám zajišťuje stabilitu a obratnost, zatímco revoluční využití adaptivní aerodynamiky znamená, že se V100 Mandello dokonale přizpůsobí jakýmkoli podmínkám.
Modelový rok 2025.
Typ motoru | Podélně uložený dvouválec do V 90°, čtyři ventily na válec, Ride by Wire |
Zdvihový objem | 1 042 ccm |
Maximální výkon | 115 koní (84,6 kW) při 8 700 ot./min |
Převodovka | 6 rychlostí |
Systém předního odpružení | Hydraulická teleskopická vidlice s obráceným chodem, Ø 41 mm, s nastavitelným tlumením odskoku a komprese |
Systém zadního odpružení | Jednostranná kyvná vidlice s tlumičem monoshock s nastavitelným předpětím a odskokem |
Přední brzda | Dva nerezové kotouče Ø 320 mm, radiální 4-pístkové třmeny Brembo monoblok s protilehlými pístky, Cornering-ABS |
Zadní brzda | Nerezový kotouč Ø 280 mm, plovoucí 2-pístkový třmen Brembo, Cornering-ABS |
Suchá hmotnost | 212 kg |
Spotřeba | 4,7 l/100 km |
Výška sedla | 815 mm |
Kapacita palivové nádrže | 17 l |