Výkonný, charismatický a nabitý inovativními technologiemi. Model V100 Mandello otevírá nové století značky Moto Guzzi a kombinuje komfort stroje typu Tourer s charakterem a výkonem skutečného Roadsteru. Snadno ovladatelný a mimořádně všestranný motocykl interpretuje slavný odkaz motocyklů Mandello prostřednictvím nesčetných vytříbených estetických detailů a jízdních zážitků, které jednoduše neznají pojem kompromis.
Moto Guzzi V100 Mandello je prvním motocyklem na světě, který využívá adaptivní aerodynamiku, jež snižuje tlak vzduchu na jezdce nastavením polohy deflektorů v závislosti na rychlosti a zvoleném jízdním režimu. Součástí je také nastavitelné čelní sklo, které se aktivuje tlačítky na řídítkách, což umožňuje snížit tlak vzduchu až o 22 % a optimalizovat jízdní vlastnosti za všech podmínek.
V100 Mandello kombinuje kompaktní karoserii a sportovní proporce s originálními detaily a povrchovými úpravami, jako jsou disky kol ve zlaté barvě. Štíhlé a elegantní linie jsou vytvarovány kolem výrazně vyhlížejícího motoru a tvarované palivové nádrže, zatímco klasická esence Moto Guzzi se projevuje na nádrži a v prořezech na bocích, což je pocta legendárnímu modelu Le Mans z roku 1976. Kapotáž pak vzdává hold modelu Le Mans 850 III z roku 1981.
Tvar modelu V100 Mandello dokresluje full-LED osvětlení a DRL světla ve tvaru orla, symbolu dokonalosti značky Guzzi. Elegantní estetiku doplňují přepracované bezpečnostní standardy díky šestiosé platformě IMU, která v reálném čase vypočítává náklon motocyklu a kalibruje ABS v zatáčkách pro větší stabilitu, zatímco čtyřúrovňová kontrola trakce upravuje smyk zadního kola.
Typ motoru | Kapalinou chlazený 90° podélně uložený vidlicový dvouválec. Rozvod DOHC se čtyřmi ventily na válec |
Zdvihový objem | 1042 cm3 |
Maximální výkon | 115 koní (84,6 kW) při 8700 ot./min |
Převodovka | 6 rychlostí |
Rám | Trubkový s vysoce pevnostní oceli |
Systém předního odpružení | Hydraulická teleskopická 41mm vidlice, nastavitelné předpětí a tlumení odskoku |
Systém zadního odpružení | Hliníková jednostranná kyvná vidlice s jedním tlumičem na levé straně, předpětí pružiny nastavitelné pomocí kolečka, nastavitelný odskok útlumu |
Přední brzda | Dva 320mm plovoucí kotouče z nerezové oceli, radiální třmeny Brembo se čtyřmi protilehlými pístky a pancéřovými hadicemi |
Zadní brzda | 280mm kotouč z nerezové oceli, Brzdový třmen Brembo se dvěma samostatnými písty. Náklonové ABS Continental |
Suchá hmotnost | 212 kg |
Spotřeba | 4,7 l/100 km |
Výška sedla | 815 mm |
Emisní norma | Euro 5 |
Kapacita palivové nádrže | 17 litrů (včetně rezervy 3,5 litru) |