Robustní a technologicky vyspělý motocykl Moto Guzzi V100 Mandello S posouvá inovace a potěšení z jízdy na zcela novou úroveň. Je ztělesněním elegance na dvou kolech a přináší propracované detaily, špičkovou výbavu a exkluzivní technologie, jako je například PFF Rider Assistance Solution®. Hrdý symbol italského řemeslného umění, vyráběný v nové továrně v Mandello del Lario.
Moto Guzzi V100 Mandello S zaujme na první pohled svým prémiovým vzhledem - dvoubarevné lakování doplňují zlaté detaily na přední vidlici, ráfcích kol a hlavách válců. Její svalnaté linie odkazují na dědictví značky, stejně jako tvar palivové nádrže, boční panely s ikonickými výřezy a kapotáž inspirovaná legendárním motocyklem Moto Guzzi Le Mans. Hrdá sportovní tradice se odráží také v designu kol z lehkých slitin a elegantního sedla. Osvětlený obrys předního světlometu s DRL světly ve tvaru stylizovaného orla z Mandella del Lario plně přesvědčuje, že se jedná o pravou Moto Guzzi.
V100 Mandello S posouvá zážitek z jízdy ještě dál - díky obousměrnému quickshifteru v základu, který zlepšuje dynamické reakce motoru Compact Block o objemu 1042 cm3 splňujícího normu Euro 5+. Kompaktní, výkonný, agilní a citlivý i při nízkých otáčkách - motor je řízen systémem Ride-by-Wire prostřednictvím čtyř jízdních režimů (TOURING, SPORT, ROAD a RAIN), které ovlivňují také nastavení poloaktivního odpružení Öhlins Smart EC 2.0. Vidlice i centrální jednotka se v reálném čase přizpůsobují stylu jízdy, rychlosti a zrychlení.
Moto Guzzi V100 Mandello S doplňuje adaptivní aerodynamiku o exkluzivní platformu PFF Rider Assistance Solution® založenou na technologii 4D Imaging Radar. Tento pokročilý systém zahrnuje funkce, jako je varování před čelní kolizí, sledování mrtvého úhlu či asistent změny jízdního pruhu, a poskytuje tak přesnou a spolehlivou podporu v každé situaci. Prémiový balíček dále doplňuje systém sledování tlaku v pneumatikách (TPMS) a multimediální platforma Moto Guzzi MIA, která poskytuje bezkonkurenční konektivitu. Full LED osvětlení s přisvěcováním do zatáček, 5palcový TFT displej, vyhřívané rukojeti ve standardní výbavě a praktický USB port zvyšují komfort i funkčnost při každé jízdě.
Modelový rok 2025.
Typ motoru | Podélně uložený dvouválec do V 90°, čtyři ventily na válec, Ride by Wire |
Zdvihový objem | 1 042 ccm |
Maximální výkon | 115 k (84,6 kW) při 8 700 ot./min |
Převodovka | 6 rychlostí |
Systém předního odpružení | Hydraulická teleskopická vidlice s obráceným chodem, Ø 41 mm, s nastaveitelným tlumením odskoku a komprese |
Systém zadního odpružení | Jednostranná kyvná vidlice s tlumičem monoshock s nastavitelným předpětím a odskokem |
Přední brzda | Dva nerezové kotouče Ø 320 mm, radiální 4-pístkové třmeny Brembo monoblok s protilehlými pístky, Cornering-ABS |
Zadní brzda | Nerezový kotouč Ø 280 mm, plovoucí 2-pístkový třmen Brembo, Cornering-ABS |
Suchá hmotnost | 212 kg |
Spotřeba | 4,7 l/100 km |
Výška sedla | 815 mm |
Kapacita palivové nádrže | 17 l |