V100 Mandello Wind Tunnel je nejexkluzivnějším modelem z rodiny V100. Je oslavou 70 let historického větrného tunelu v Mandello del Lario a také poctou průkopnické roli Moto Guzzi v oblasti aplikace aerodynamiky na motocykly. Hrdý symbol inovace a tradice, vyráběný v nové továrně v Mandello del Lario.
Moto Guzzi V100 Mandello Wind Tunnel je dokonalou kombinací italského řemeslného zpracování, technologických inovací a nezaměnitelného designu. Její aerodynamický profil, vyladěný ve větrném tunelu, podtrhuje jedna z nejikoničtějších barevných kombinací Moto Guzzi - výrazná červená karoserie v kontrastu s černou zadní částí a předním blatníkem. Elegantní odstín champagne navíc zdobí bok palivové nádrže a dodává motocyklu exkluzivní charakter.
Kombinace tradice a inovace se u Moto Guzzi V100 Mandello Wind Tunnel projevuje také v motoru typu Compact Block, který si zachovává klasickou architekturu podélně uloženého 90° V dvouválce. Dynamický a energický i v nízkých otáčkách - Wind Tunnel přináší radost do každé zatáčky a zároveň zaručuje bezpečnost a spolehlivost.
Inovace a komfort jsou v centru pozornosti díky balíčku, který zahrnuje poloaktivní odpružení Öhlins Smart EC 2.0, obousměrné řazení Quick Shift, šestiosou jednotku IMU, systém Náklonového ABS, systém sledování tlaku v pneumatikách (TPMS) a vyhřívané rukojeti. Multimediální platforma Moto Guzzi MIA umožňuje snadné propojení chytrého telefonu s motocyklem prostřednictvím Bluetooth a snadnou správu hovorů, zpráv nebo hudebních playlistů na cestách.
Modelový rok 2025.
Typ motoru | Podélně uložený dvouválec do V 90°, čtyři ventily na válec, Ride by Wire |
Zdvihový objem | 1 042 ccm |
Maximální výkon | 115 koní (84,6 kW) při 8 700 ot./min |
Převodovka | 6 rychlostí |
Systém předního odpružení | Hydraulická teleskopická vidlice s obráceným chodem Ø 41 mm, s nastavitelným tlumením odskoku a komprese |
Systém zadního odpružení | Jednostranná kyvná vidlice s tlumičem monoshock s nastavitelným předpětím a odskokem |
Přední brzda | Dva nerezové kotouče Ø 320 mm, radiální 4-pístkové třmeny Brembo monoblok s protilehlými pístky, Cornerring-ABS |
Zadní brzda | Nerezový kotouč Ø 280 mm, plovoucí 2-pístkový třmen Brembo, Cornering-ABS |
Suchá hmotnost | 212 kg |
Spotřeba | 4,7 l/100 km |
Výška sedla | 815 mm |
Kapacita palivové nádrže | 17 l |