Moto Guzzi V100 Mandello Wind Tunnel

V100 Mandello Wind Tunnel

V100 Mandello Wind Tunnel je nejexkluzivnějším modelem z rodiny V100. Je oslavou 70 let historického větrného tunelu v Mandello del Lario a také poctou průkopnické roli Moto Guzzi v oblasti aplikace aerodynamiky na motocykly. Hrdý symbol inovace a tradice, vyráběný v nové továrně v Mandello del Lario.

Katalog - ZIG ZAG.jpg

Pocta tradici

Moto Guzzi V100 Mandello Wind Tunnel je dokonalou kombinací italského řemeslného zpracování, technologických inovací a nezaměnitelného designu. Její aerodynamický profil, vyladěný ve větrném tunelu, podtrhuje jedna z nejikoničtějších barevných kombinací Moto Guzzi - výrazná červená karoserie v kontrastu s černou zadní částí a předním blatníkem. Elegantní odstín champagne navíc zdobí bok palivové nádrže a dodává motocyklu exkluzivní charakter.

Katalog - ZIG ZAG (1).jpg

Originál Moto Guzzi

Kombinace tradice a inovace se u Moto Guzzi V100 Mandello Wind Tunnel projevuje také v motoru typu Compact Block, který si zachovává klasickou architekturu podélně uloženého 90° V dvouválce. Dynamický a energický i v nízkých otáčkách - Wind Tunnel přináší radost do každé zatáčky a zároveň zaručuje bezpečnost a spolehlivost.

Katalog - ZIG ZAG (2).jpg

Vstříc budoucnosti

Inovace a komfort jsou v centru pozornosti díky balíčku, který zahrnuje poloaktivní odpružení Öhlins Smart EC 2.0, obousměrné řazení Quick Shift, šestiosou jednotku IMU, systém Náklonového ABS, systém sledování tlaku v pneumatikách (TPMS) a vyhřívané rukojeti. Multimediální platforma Moto Guzzi MIA umožňuje snadné propojení chytrého telefonu s motocyklem prostřednictvím Bluetooth a snadnou správu hovorů, zpráv nebo hudebních playlistů na cestách.

Dostupné v těchto barvách

KATALOG - Moto Guzzi V100 Mandello Wint Tunnel - Wind Tunnel 2025

Modelový rok 2025.

Motor

Typ motoruPodélně uložený dvouválec do V 90°, čtyři ventily na válec, Ride by Wire
Zdvihový objem1 042 ccm
Maximální výkon115 koní (84,6 kW) při 8 700 ot./min
Převodovka6 rychlostí

Rám

Systém předního odpruženíHydraulická teleskopická vidlice s obráceným chodem Ø 41 mm, s nastavitelným tlumením odskoku a komprese
Systém zadního odpruženíJednostranná kyvná vidlice s tlumičem monoshock s nastavitelným předpětím a odskokem
Přední brzdaDva nerezové kotouče Ø 320 mm, radiální 4-pístkové třmeny Brembo monoblok s protilehlými pístky, Cornerring-ABS
Zadní brzdaNerezový kotouč Ø 280 mm, plovoucí 2-pístkový třmen Brembo, Cornering-ABS

Rozměry

Suchá hmotnost212 kg
Spotřeba4,7 l/100 km
Výška sedla815 mm
Kapacita palivové nádrže17 l

Pro více informací nás kontaktujte:

Martin Blažek

Martin Blažek

prodejce motocyklů

martin.blazek@motocentrum-barth.cz778 716 198

Fotogalerie a video

02-Moto-Guzzi-V100-Mandello-Wind-Tunnel
06-Moto-Guzzi-V100-Mandello-Wind-Tunnel
01-Moto-Guzzi-V100-Mandello-Wind-Tunnel-1
07-Moto-Guzzi-V100-Mandello-Wind-Tunnel
26-Moto-Guzzi-V100-Mandello-Wind-Tunnel
22-Moto-Guzzi-V100-Mandello-Wind-Tunnel
18-Moto-Guzzi-V100-Mandello-Wind-Tunnel
16-Moto-Guzzi-V100-Mandello-Wind-Tunnel
Barth