Jízda na Stelviu je o tom, že si užíváš prázdnou silnici v pravém Moto Guzzi stylu a netoužíš být nikde jinde na světě. Moderní adventure tourer Moto Guzzi je připraven tě všude doprovázet díky svému jedinečnému stylu a nejmodernějším technologiím navrženým tak, aby ještě umocnily tvůj zážitek z jízdy.
Robustní, kompaktní a výkonné dědictví značky Moto Guzzi se projevuje v každém detailu. Od ikonického motoru "Compact Block" V-Twin až po jedinečnou jednostrannou kyvnou vidlici a výrazné DRL světlomety se siluetou orla - každý prvek je navržen tak, aby vylepšil Stelvio.
Stelvio bylo navrženo tak, aby sis díky 21litrové nádrži s dojezdem více než 400 km mohl maximálně užít každou jízdu, aniž by tě nějak omezovalo v rozšiřování obzorů. Jeho srdcem je ocelový rám, který usnadňuje ovládání motorky a poskytuje optimální kompromis mezi obratností a stabilitou.
Komfort je v každém detailu Stelvia a všechny cesty pro tebe budou vždy sjízdné, ať už vezeš cokoli nebo kohokoli. To vše díky 19palcovému přednímu kolu, 170mm zdvihu odpružení, prostornému sedlu ve výšce pouhých 830 mm od země, elektricky nastavitelnému přednímu štítu a brašnám, které stačí pouze zacvaknout.
Typ motoru | Podélně uložený 90° V-Twin, 4 ventily na válec, kapalinou chlazený s technologií Ride by Wire |
Zdvihový objem | 1042 ccm |
Maximální výkon | 115 Hp (84.6 kW) @ 8,800 rpm |
Převodovka | 6 rychlostí |
Rám | Z vysokopevnostních ocelových trubek |
Systém předního odpružení | Ø 46 mm USD vidlice s nastavitelným předpětím a tlumením odskoku. Zdvih 170 mm |
Systém zadního odpružení | Tlumič Monoshock s nastavitelným předpětím a odskokem. Možnost dálkového nastavení předpětí pružiny. Zdvih 170 mm |
Přední brzda | Dva plovoucí kotouče Ø 320 mm, 4pístkové radiální monoblokové třmeny Brembo. Radiální přední hlavní brzdový válec. Náklonové ABS. |
Zadní brzda | Jeden kotouč Ø 280 mm, 2pístkový třmen Brembo. Náklonové ABS. |
Suchá hmotnost | 222 kg |
Spotřeba | 5,1 l/100 km |
Výška sedla | 830 mm |
Emisní norma | Euro 5+ |
Kapacita palivové nádrže | 21 l |