Představujeme Stelvio Duecento Tributo s exkluzivním lakem a nejbohatší standardní výbavou v celé modelové řadě Moto Guzzi. Motocykl je navržen tak, aby zvládl jakoukoli výzvu, a je poctou legendárnímu alpskému průsmyku v Dolomitech, který byl otevřen v roce 1825. Tato silnice, která se šplhá k nebi a nabízí 88 vlásenkových zatáček a oblouků, představujících sen i výzvu, ztělesňuje již 200 let ducha dobrodružné turistiky. Stelvio Duecento Tributo je limitovaná edice s číslováním, dostupná pouze v 2758 kusech, což odpovídá nadmořské výšce legendárního průsmyku Stelvio (2758 metrů nad mořem). Každý kus je jedinečný, s vygravírovaným číslem na držáku řídítek, což podtrhuje exkluzivitu tohoto motocyklu. Stelvio "Duecento Tributo" není jen motocykl, ale oslava 200 let dobrodružství, úspěchů a vášně pro cestování.
Stelvio Duecento Tributo s exkluzivním lakováním, které kombinuje sněhobílou barvu s výraznými odstíny červené a modré inspirovanými horským oblečením, je určeno pro ty, kteří touží po nezapomenutelných dobrodružstvích. Od grafiky symbolizující křivky průsmyku Stelvio až po vyryté souřadnice, které vybízejí k objevování nových destinací. Každý prvek je odkazem na dobrodružství. Posledním designovým bodem je maska chladiče zdobená stylizovaným orlím podpisem.
Stelvio Duecento Tributo kombinuje sofistikovaný design a nejmodernější technologie, takže je připraveno na jakoukoli cestu. Jeho základem je inovativní řešení Stelvio PFF Rider Assistance Solution, které využívá 4D radarové zobrazování vyvinuté společností Piaggio Fast Forward a nabízí bezpečnostní funkce, jako je varování před čelní srážkou (FCW), systém sledování mrtvého úhlu (BLIS) a asistent pro změnu jízdního pruhu (LCA).
Stelvio Duecento Tributo je špičkově vybavené a poskytuje výjimečný komfort v každé situaci. Vyhřívané rukojeti a sedadlo nabízejí příjemný zážitek i v těch nejchladnějších povětrnostních podmínkách, zatímco funkce Quick Shift umožňuje rychlé řazení a systém TPMS monitoruje tlak v pneumatikách. Pokud jde o zastavování, je k dispozici praktický centrální stojan, zatímco multimediální platforma Moto Guzzi MIA propojuje tvůj chytrý telefon s motocyklem a odemyká svět pokročilé interakce.
Modelový rok 2025.
Typ motoru | Podélně uložený 90° V-Twin, 4 ventily na válec, kapalinou chlazený s technologií Ride by Wire |
Zdvihový objem | 1042 ccm |
Maximální výkon | 115 k (84.6 kW) @ 8,800 rpm |
Převodovka | 6 rychlostí |
Rám | Z vysokopevnostních ocelových trubek |
Systém předního odpružení | Ø 46 mm USD vidlice s nastavitelným předpětím a tlumením odskoku. Zdvih 170 mm |
Systém zadního odpružení | Jednostranná kyvná vidlice s tlumičem monoshock s nastavitelným předpětím a odskokem |
Přední brzda | Dva plovoucí kotouče Ø 320 mm, 4pístkové radiální třmeny Brembo. Radiální přední hlavní válec. Náklonové ABS |
Zadní brzda | Jeden kotouč Ø 280 mm, 2pístkový třmen Brembo. Náklonové ABS. |
Suchá hmotnost | 226 kg |
Spotřeba | 5,1 l/100 km |
Výška sedla | 830 mm |
Kapacita palivové nádrže | 21 l |