Nová Moto Guzzi V7 Sport kombinuje ikonický styl s moderními technologickými inovacemi. Jako nejdynamičtější a nejpokročilejší V7, která kdy byla vyrobena, je vybavena novými obrácenými vidlicemi, dvojitými předními kotoučovými brzdami, speciálním jízdním režimem Sport a inerciální platformou pro vylepšenou kontrolu trakce a funkcí náklonového ABS.
Srdcem Moto Guzzi V7 Sport, který splňuje nové normy Euro 5+ a je v mnoha ohledech vylepšen, je nejvýkonnější a nejúčinnější motor, jaký kdy byl do řady V7 montován. Vzduchem chlazený, podelně uložený motor s válci do V a hřídelovým pohonem dosahuje výkonu 67,3 k při 6 900 ot/min a točivého momentu 79 Nm při 4 400 ot/min, přičemž 95 % točivého momentu je k dispozici při 3 500 ot/min. To zajišťuje plynulou a uspokojivou odezvu již od nízkých otáček, takže motor je příjemný jak pro každodenní dojíždění do práce, tak pro dobrodružnou jízdu.
Moto Guzzi V7 Sport je vybavena kruhovým LCD displejem a šestiosou jednotkou IMU, která optimalizuje řízení motocyklu a aktivuje systém ABS nebo kontrolu trakce. Škrtící klapka Ride-by-Wire umožňuje volbu jízdních režimů, včetně režimu Road, Rain a exkluzivně u verze Sport režimu Sport, jehož výsledkem je dynamičtější reakce na plyn a snížená kontrola trakce. Jízdu na dlouhé vzdálenosti vylepšuje tempomat, který umožňuje udržovat nastavenou rychlost stisknutím tlačítka. Součástí displeje modelu V7 Sport je také ukazatel stavu paliva.
Moto Guzzi V7 Sport se skvěle ovládá díky speciálně navrženým paprskovým kolům z lehké slitiny, která jsou o 1,8 kg lehčí než kola na modelu V7 Stone. Sportovní odpružení je vybaveno obrácenou vidlicí o průměru 41 mm s nastavitelným předpětím a dvojicí rozměrných zadních tlumičů, rovněž s nastavitelným předpětím. Výkonný přední brzdový systém zahrnuje dva 320mm plovoucí kotouče z nerezové oceli, které jsou osazeny radiálně uloženými čtyřpístkovými třmeny Brembo.
Jedná se o modelový rok 2025.
Typ motoru | Podélně uložený vidlicový dvouválec 90°, dva ventily na válec, vzduchem chlazený, Ride-by-Wire |
Zdvihový objem | 854 ccm |
Maximální výkon | 49.5 kW (67.3 k) při 6 900 ot./min |
Převodovka | 6 rychlostí |
Systém předního odpružení | Hydraulická teleskopická vidlice, Ø 41mm obrácená hydraulická vidlice s nastavitelným předpětím |
Systém zadního odpružení | Kyvná vidlice z lehké slitiny se dvěma tlumiči s nastavitelným předpětím |
Přední brzda | Dvojitý plovoucí nerezový kotouč, Ø 320 mm, monoblokový třmen Brembo se čtyřmi diferenciálně a protilehlými umístěnými písty |
Zadní brzda | Nerezový kotouč 260 mm s plovoucím dvoupístkovým třmenem |
Suchá hmotnost | 220 kg |
Spotřeba | 4,9 l/100 km |
Výška sedla | 780 mm |
Kapacita palivové nádrže | 21 litrů (rezerva 4 litry) |