Moto Guzzi V7 Sport | BARTH GO

Moto Guzzi V7 Sport

V7 Sport

Nová Moto Guzzi V7 Sport kombinuje ikonický styl s moderními technologickými inovacemi. Jako nejdynamičtější a nejpokročilejší V7, která kdy byla vyrobena, je vybavena novými obrácenými vidlicemi, dvojitými předními kotoučovými brzdami, speciálním jízdním režimem Sport a inerciální platformou pro vylepšenou kontrolu trakce a funkcí náklonového ABS.

motor.jpg

Motor

Srdcem Moto Guzzi V7 Sport, který splňuje nové normy Euro 5+ a je v mnoha ohledech vylepšen, je nejvýkonnější a nejúčinnější motor, jaký kdy byl do řady V7 montován. Vzduchem chlazený, podelně uložený motor s válci do V a hřídelovým pohonem dosahuje výkonu 67,3 k při 6 900 ot/min a točivého momentu 79 Nm při 4 400 ot/min, přičemž 95 % točivého momentu je k dispozici při 3 500 ot/min. To zajišťuje plynulou a uspokojivou odezvu již od nízkých otáček, takže motor je příjemný jak pro každodenní dojíždění do práce, tak pro dobrodružnou jízdu.

technologie.jpg

Technologie

Moto Guzzi V7 Sport je vybavena kruhovým LCD displejem a šestiosou jednotkou IMU, která optimalizuje řízení motocyklu a aktivuje systém ABS nebo kontrolu trakce. Škrtící klapka Ride-by-Wire umožňuje volbu jízdních režimů, včetně režimu Road, Rain a exkluzivně u verze Sport režimu Sport, jehož výsledkem je dynamičtější reakce na plyn a snížená kontrola trakce. Jízdu na dlouhé vzdálenosti vylepšuje tempomat, který umožňuje udržovat nastavenou rychlost stisknutím tlačítka. Součástí displeje modelu V7 Sport je také ukazatel stavu paliva.

podvozek.jpg

Sportovní podvozek

Moto Guzzi V7 Sport se skvěle ovládá díky speciálně navrženým paprskovým kolům z lehké slitiny, která jsou o 1,8 kg lehčí než kola na modelu V7 Stone. Sportovní odpružení je vybaveno obrácenou vidlicí o průměru 41 mm s nastavitelným předpětím a dvojicí rozměrných zadních tlumičů, rovněž s nastavitelným předpětím. Výkonný přední brzdový systém zahrnuje dva 320mm plovoucí kotouče z nerezové oceli, které jsou osazeny radiálně uloženými čtyřpístkovými třmeny Brembo.

Dostupné v těchto barvách

MOTO GUZZI - Katalog barevné varianty
MOTO GUZZI - Katalog barevné varianty (1)

Jedná se o modelový rok 2025.

Motor

Typ motoruPodélně uložený vidlicový dvouválec 90°, dva ventily na válec, vzduchem chlazený, Ride-by-Wire
Zdvihový objem854 ccm
Maximální výkon49.5 kW (67.3 k) při 6 900 ot./min
Převodovka6 rychlostí

Rám

Systém předního odpružení

Hydraulická teleskopická vidlice, Ø 41mm obrácená hydraulická vidlice s nastavitelným předpětím

Systém zadního odpružení

Kyvná vidlice z lehké slitiny se dvěma tlumiči s nastavitelným předpětím

Přední brzdaDvojitý plovoucí nerezový kotouč, Ø 320 mm, monoblokový třmen Brembo se čtyřmi diferenciálně a protilehlými umístěnými písty
Zadní brzdaNerezový kotouč 260 mm s plovoucím dvoupístkovým třmenem

Rozměry

Suchá hmotnost220 kg
Spotřeba4,9 l/100 km
Výška sedla780 mm
Kapacita palivové nádrže21 litrů (rezerva 4 litry)

Pro více informací nás kontaktujte:

Martin Blažek

Martin Blažek

prodejce motocyklů

martin.blazek@motocentrum-barth.cz778 716 198

Fotogalerie a video

16-V7-Sport-1
02-V7-Sport
06-V7-Sport
05-V7-Sport
11-V7-Sport
01-V7-Sport
18-V7-Sport-1
07-V7-Sport-1