Nová Moto Guzzi V7 Sport kombinuje ikonický styl s moderními technologickými inovacemi. Jako nejdynamičtější a nejpokročilejší V7, která kdy byla vyrobena, je vybavena novými obrácenými vidlicemi, dvojitými předními kotoučovými brzdami, speciálním jízdním režimem Sport a inerciální platformou pro vylepšenou kontrolu trakce a funkcí náklonového ABS.
Moto Guzzi V7 Sport zaujme na první pohled svými dynamickými liniemi. Zrcátka umístěná na koncích řídítek a černé sedlo s viditelným prošíváním podtrhují jeho sportovní eleganci. Lehká šestipaprsková kola z lehké slitiny dodávají motocyklu osobitý vzhled, stejně jako hliníkové vložky na bocích a hliníkové držáky světlometů. Každý detail byl promyšlen do posledního milimetru - včetně držáku řídítek s laserem vyrytým logem V7 Sport.
Výkon a ovládání v dokonalé harmonii - to je nová V7 Sport. Vzduchem chlazený, 90° příčný V-Twin s kardanovým pohonem od Moto Guzzi se neustále vyvíjí, ale jeho ikonická koncepce zůstává nedotčena. Splňuje normu Euro 5+ a je vybaven systémem Ride-by-Wire. Dvouválcový motor o objemu 853 cm3 nabízí výkon 67,3 k při 6 900 ot/min a točivý moment 79 Nm při 4 400 ot/min - přičemž 95 % točivého momentu je k dispozici při 3 500 ot/min.
Moto Guzzi V7 Sport je vybavena celou sadou pokročilých technologií. Šestiosá jednotka IMU umožňuje fungování náklonového ABS a náklonové kontroly trakce, což zajišťuje větší stabilitu a bezpečnost i v těch nejdynamičtějších zatáčkách. Kromě režimů ROAD a RAIN nabízí také exkluzivní režim SPORT, který minimalizuje zásahy kontroly trakce a poskytuje přímější a ostřejší odezvu na plyn - díky vícemapovému systému Ride-by-Wire. Výbavu doplňuje tempomat (ve standardní výbavě), full LED osvětlení, denní DRL a digitální přístrojový panel s ukazatelem stavu paliva.
Jedná se o modelový rok 2025.
Typ motoru | Podélně uložený dvouválec do V 90°, dva ventily na válec |
Zdvihový objem | 853 ccm |
Maximální výkon | 67,3 k (49,5 kW) při 6 900 ot./min. |
Převodovka | 6 rychlostí |
Systém předního odpružení | Hydraulická teleskopická vidlice Ø 41mm |
Systém zadního odpružení | Oboustranná kyvná vidlice s dvěma nastavitelnými tlumiči |
Přední brzda | Dva plovoucí kotouče z nerezové oceli Ø 320 mm, brzdový třmen Brembo se 4 protiběžnými pístky |
Zadní brzda | Nerezový kotouč Ø 260 mm, plovoucí 2-pístkový třmen |
Suchá hmotnost | 200 kg |
Spotřeba | 4,9 l/100 km |
Výška sedla | 780 mm |
Kapacita palivové nádrže | 21 litrů (rezerva 4 litry) |