Již více než 50 let je V7 symbolem autenticity, zábavy a potěšení z jízdy. Dnes je legendární V7 zpět - s ještě větším charakterem a modernější technikou, ale s nezměněným, nadčasovým šarmem. Seznam se s modely V7 Stone, V7 Special a V7 Sport - třemi verzemi, které dokonale vyjadřují všechny aspekty duše Moto Guzzi. Ať už je tvůj styl jakýkoli, model V7 probudí tvou vášeň pro jízdu.
Moto Guzzi V7 Stone kombinuje styl s precizními detaily. Největší nádrž ve své třídě - 21 litrů - je vytvarována mezi hlavami motoru do V a plynule navazuje na linie bočních panelů. Zkrácený zadní blatník a sportovně vyhlížející koncovky výfuku zdůrazňují čisté, dynamické křivky motocyklu. Celkový design doplňuje DRL denní svícení ve tvaru orla a hliníková kola s šestipaprskovými ráfky.
Pravá DNA Moto Guzzi: vzduchem chlazený dvouválec V-Twin s kardanovým pohonem nabízí výkon 67,3 k při 6900 ot/min a točivý moment 79 Nm při 4400 ot/min - nejlépe se mu daří v nízkém a středním pásmu, kde ti poskytne pořádnou dávku zátahu. Motor z Mandella, který nyní splňuje normu Euro 5+, prošel evolucí chlazení a sání, přesto si zachovává typický, nezaměnitelný zvuk Moto Guzzi.
Elektronická výbava Moto Guzzi V7 Stone činí jízdu ještě bezpečnější a intuitivnější. Vícemapový elektronický plyn Ride-by-Wire optimalizuje řízení výkonu, zatímco MGCT (Moto Guzzi Traction Control, kterou lze v případě potřeby deaktivovat) hraje důležitou roli tím, že se přizpůsobuje dvěma jízdním režimům. ROAD, pokud hledáš dynamickou a zábavnou jízdu, a RAIN pro lepší přilnavost na mokrém povrchu. Systém ABS zajišťuje kontrolu při brzdění a tempomat přináší větší komfort při krátkých cestách i delších výletech. Vše doplňuje digitální přístrojový panel a full LED světla s denním svícením (DRL).
Modelový rok 2025.
Typ motoru | Podélně uložený dvouválec do V 90°, dva ventily na válec |
Zdvihový objem | 853 ccm |
Maximální výkon | 67.3 hp (49,5kW) při 6 800 ot./min. |
Převodovka | 6 rychlostí |
Systém předního odpružení | Hydraulická teleskopická vidlice Ø 40 mm |
Systém zadního odpružení | Oboustranná kyvná vidlice se dvěma tlumiči s nastavitelným předpětím pružiny |
Přední brzda | Plovoucí kotouč z nerezové oceli Ø 320 mm, třmen Brembo se 4 protiběžnými písty |
Zadní brzda | Nerezový kotouč Ø 260 mm, plovoucí 2-pístkový třmen |
Suchá hmotnost | 198 kg |
Spotřeba | 4,9 l/100 km |
Výška sedla | 780 mm |
Kapacita palivové nádrže | 21 l (4 litry rezerva) |