Již více než 50 let je V7 symbolem autenticity, zábavy a potěšení z jízdy. Dnes je legendární V7 zpět - s ještě větším charakterem a modernější technikou, ale s nezměněným, nadčasovým šarmem. Seznam se s modely V7 Stone, V7 Special a V7 Sport - třemi verzemi, které dokonale vyjadřují všechny aspekty duše Moto Guzzi. Ať už je tvůj styl jakýkoli, model V7 probudí tvou vášeň pro jízdu.

styl.jpg

Nezaměnitelný styl

Moto Guzzi V7 Stone kombinuje styl s precizními detaily. Největší nádrž ve své třídě - 21 litrů - je vytvarována mezi hlavami motoru do V a plynule navazuje na linie bočních panelů. Zkrácený zadní blatník a sportovně vyhlížející koncovky výfuku zdůrazňují čisté, dynamické křivky motocyklu. Celkový design doplňuje DRL denní svícení ve tvaru orla a hliníková kola s šestipaprskovými ráfky.

motor.jpg

Moto Guzzi V-Twin

Pravá DNA Moto Guzzi: vzduchem chlazený dvouválec V-Twin s kardanovým pohonem nabízí výkon 67,3 k při 6900 ot/min a točivý moment 79 Nm při 4400 ot/min - nejlépe se mu daří v nízkém a středním pásmu, kde ti poskytne pořádnou dávku zátahu. Motor z Mandella, který nyní splňuje normu Euro 5+, prošel evolucí chlazení a sání, přesto si zachovává typický, nezaměnitelný zvuk Moto Guzzi.

elektronika.jpg

Jízdní zážitek

Elektronická výbava Moto Guzzi V7 Stone činí jízdu ještě bezpečnější a intuitivnější. Vícemapový elektronický plyn Ride-by-Wire optimalizuje řízení výkonu, zatímco MGCT (Moto Guzzi Traction Control, kterou lze v případě potřeby deaktivovat) hraje důležitou roli tím, že se přizpůsobuje dvěma jízdním režimům. ROAD, pokud hledáš dynamickou a zábavnou jízdu, a RAIN pro lepší přilnavost na mokrém povrchu. Systém ABS zajišťuje kontrolu při brzdění a tempomat přináší větší komfort při krátkých cestách i delších výletech. Vše doplňuje digitální přístrojový panel a full LED světla s denním svícením (DRL).

Dostupné v těchto barvách

KATALOG - Moto Guzzi - V7 Stone - nero ruvido 2025
KATALOG - Moto Guzzi - V7 Stone - blu profondo 2025

Modelový rok 2025.

Motor

Typ motoruPodélně uložený dvouválec do V 90°, dva ventily na válec
Zdvihový objem853 ccm
Maximální výkon67.3 hp (49,5kW) při 6 800 ot./min.
Převodovka6 rychlostí

Rám

Systém předního odpruženíHydraulická teleskopická vidlice Ø 40 mm
Systém zadního odpruženíOboustranná kyvná vidlice se dvěma tlumiči s nastavitelným předpětím pružiny
Přední brzdaPlovoucí kotouč z nerezové oceli Ø 320 mm, třmen Brembo se 4 protiběžnými písty
Zadní brzdaNerezový kotouč Ø 260 mm, plovoucí 2-pístkový třmen

Rozměry

Suchá hmotnost198 kg
Spotřeba4,9 l/100 km
Výška sedla780 mm
Kapacita palivové nádrže21 l (4 litry rezerva) 

Dostupná i ve verzi s 35 kW, vhodná pro řidičské oprávnění třídy A2.

Pro více informací nás kontaktujte:

Martin Blažek

Martin Blažek

prodejce motocyklů

martin.blazek@motocentrum-barth.cz778 716 198

Fotogalerie a video

MotoGuzzi_V7_Stone_gallery_1920x1280-1
MG_V7_gallery_1920x1280-1
MG_v7_wall-image_full_1920x1440
MotoGuzzi_V7_Stone_gallery_1920x1280-2
MG_Facelift_V7_Wall-Image_1920x1440_Ruota-ant_Ambientata_1
MG_V7_tab_engine_900x675
MotoGuzzi_V7_wall-image_1920x1440
MG_Facelift_V7-Stone_Tab_900x675_Ruota-ant_1