Mistrovské dílo, které kombinuje minimalistický styl a nezaměnitelný postoj Moto Guzzi, dostalo ikonický příčný dvouválec do V a extra porci výkonu, která přináší nevídaný zážitek z jízdy. Jedinečný duch originálu však zůstává nedotčen. Díky propracovanému rámu a ergonomii, výjimečné ovladatelnosti a stabilitě nabízí V7 Stone dostatek pohodlí pro jezdce i spolujezdce.
Nový motor o objemu 850 cm³ splňující normu Euro 5 je pozoruhodný také svým zvětšeným objemem a novým uspořádáním výfukového potrubí. Z hlediska vzhledu se tento model téměř neodchýlil od obvyklého stylu Moto Guzzi, ale pokud jde o výkon, hovoříme o epickém posunu, a to i v oblasti spolehlivosti a potěšení z jízdy.
Moto Guzzi V7 Stone má nové full-LED osvětlení, přičemž přední světlomet je vybaven denním svícením, které zvýrazňuje silueta slavného orla z Mandella. Nový je také zcela digitální kruhový přístrojový panel, který čeká na povely jezdce a který lze propojit s chytrým telefonem prostřednictvím platformy Moto Guzzi MIA.
Nejnovější model V7 Stone si zachovává své základní rysy, které se otřásají modernějším designem s přepracovanými bočními panely ozdobenými novým logem, černými výfuky a hliníkovými ráfky, které dávají motocyklu elegantnější vzhled a ukazují jeho nezaměnitelnou metropolitní osobnost.
Typ motoru | Podélně uložený 90° V-twin, 2-válcový |
Zdvihový objem | 853 ccm |
Maximální výkon | 65 koní (47,8 kW) - 6.800 ot/min. (Dostupná i ve verzi s 35 kW, vhodná pro řidičské oprávnění třídy A2) |
Převodovka | 6 rychlostí |
Systém předního odpružení | Hydraulická teleskopická vidlice Ø 40 mm |
Systém zadního odpružení | Oboustranná kyvná vidlice se dvěma tlumiči s nastavitelným předpětím pružiny |
Přední brzda | Plovoucí kotouč z nerezové oceli Ø 320 mm, třmen Brembo se 4 protiběžnými písty |
Zadní brzda | Nerezový kotouč Ø 260 mm, plovoucí dvoupístkový třmen |
Suchá hmotnost | 198 kg |
Spotřeba | 4,9 l/100 km |
Výška sedla | 780 mm |
Emisní norma | Euro 5 |
Kapacita palivové nádrže | 21 l (4 litry rezerva) |