Nejen hbité a obratné, ale také technologicky zdatné. Sportovně vyhlížející model Piaggio Medley S 125 i-get nabízí řadu funkcí, které máš na dosah ruky, a to díky novému světlometu full LED a pokročilému LCD přístrojovému panelu, který poskytuje dokonalou kombinaci funkčnosti a stylu.
Po stránce výkonu je zde zcela nový čtyřtaktní, čtyřventilový kapalinou chlazený motor Piaggio i-get splňující normu Euro 5 se systémem Start & Stop. Se svým výkonem 11 kW patří k nejsilnějším v segmentu středně vysokých kol, aniž by to bylo na úkor spotřeby paliva. Matně černá povrchová úprava, prvky v ohnivě červené barvě a tvar sedla dávají jasně najevo, že se jedná o skutečně sportovní skútr. Medley S se dodává v barvách Bianco Luna (bílá), Grigio Materia (šedá) a Nero Meteora (matně černá), které doplňuje černé sedlo a interiér.
Nové přístroje s LCD displejem ti umožní mít vše pod kontrolou. Technologicky vyspělou výbavu doplňuje volitelný systém Piaggio MIA, který umožňuje připojení k chytrému telefonu a správu telefonních hovorů, hlasových příkazů a hudby prostřednictvím přilby s Bluetooth a ovládacích prvků na řídítkách. Další funkcí Piaggio MIA je Follow me home, Bike Finder a otevírání sedla pomocí tvého chytrého telefonu.
Systém Start & Stop, který používá Piaggio Medley 125 i-get, se nazývá RISS (Regulator Inverter Start & Stop System) a je navržen tak, aby se motor automaticky vypnul do 1-5 sekund po zastavení. Jedná se o skutečně inteligentní způsob, jak snížit spotřebu paliva.
Sportovní duši modelu S podtrhují detaily, jako jsou kotouče s vlnitým profilem a třmeny se zlatým nádechem. Dvoukanálový protiblokovací brzdový systém ABS Bosch zvyšuje další úroveň bezpečnosti a spolehlivosti a vše završuje zavedení kontroly trakce, která zajišťuje lepší přilnavost i na kluzkém povrchu.
Ladné křivky přední části dokonale doplňuje zúžená zadní část, která vytváří dynamičtější a funkčnější vzhled. Palivová nádrž je schovaná pod prostorem pro nohy a pod sedlem je velký prostor, do kterého se vejdou dvě celoobličejové přilby, což je u skútru s vysokými koly revoluční prvek.
Typ motoru | Jednoválcový čtyřtaktní motor Piaggio i-get se systémem Start & Stop |
Zdvihový objem | 125 ccm |
Maximální výkon | 11 kW |
Převodovka | Automatická |
Rám | Jednoduchá kolébková ocelová konstrukce s lisovanými ocelovými výztuhami |
Systém předního odpružení | Teleskopická hydraulická vidlice, zdvih 88 mm |
Systém zadního odpružení | Dva hydraulické tlumiče, 5polohové nastavení předpětí pružiny, zdvih 76 mm |
Přední brzda | Kotoučová brzda Ø 260mm s dvoupístovým plovoucím třmenem Ø 25,4 mm |
Zadní brzda | Kotoučová brzda Ø 240mm s dvoupístovým brzdovým Ø 22 mm |
2 020 mm | |
Celková šířka | 705 mm |
Výška sedla | 799 mm |
Kapacita palivové nádrže | 7 l (včetně rezervy 1,5 litru) |