Pokud se chceš po městě pohybovat stylově a bez kompromisů v oblasti bezpečnosti, je pro tebe HPE MP3 300 ideální. Přepracované sedadlo, které lze nyní mechanicky otevřít a které má v přihrádce pod ním zabudované světlo, dodává skútru nový vzhled a styl. Mimořádně hladký chod při všech rychlostech přináší lepší výkon, zatímco přepracovaná převodovka zajišťuje tišší jízdu. Piaggio MP3 300 HPE zkrátka mění sny ve skutečnost.
Čtyřtaktní, čtyřventilový, kapalinou chlazený motor High Performance o objemu 300 cm3 s elektronickým vstřikováním optimalizuje výkon a nabízí lepší kontrolu nad spotřebou paliva. Každý detail jeho tlukoucího srdce byl přepracován tak, aby poskytoval výjimečně hladkou, tichou a pohodlnou jízdu, přičemž maximální výkon dosahuje 19 kW (25,8 k) při 7 750 ot/min a maximální točivý moment 26,1 Nm při 6 250 ot/min.
Přístrojová deska je vybavena třemi analogovými prvky v podobě multifunkčního LCD displeje, výstražných světel a kontrolek, které poskytují okamžitý přehled o klíčových informacích o vozidle. Přímo pod displejem uprostřed se nachází druhá sada čtyř kontrolek, která se skládá z kontrolky náklonu, DRL, aktivace blokování náklonu a kontrolky parkovací brzdy. Přístrojová deska byla navržena tak, aby se jezdec mohl soustředit na řízení a měl vždy přehled o všech potřebných informacích.
Tento pojízdný symbol městské elegance v sobě bez námahy kombinuje různé prvky od neotřelé přední nápravy až po elegantní zadní část. Jeho výrazná přední "kravata", která slouží k rozdělení světlometů a vytváří vizuální spojení mezi mřížkou chladiče a zabudovaným tmavým čelním sklem, nabízí lepší ochranu a pohodlnější jízdu. Vzhled doplňuje a moderní nádech přináší sada dvojitých světlometů s mimořádně účinnými LED DLR a pětipaprskové disky kol.
Jde především o pohodlnou jízdu a o to, aby ses snadno a bez námahy dostal tam, kam potřebuješ. Díky dělenému sedadlu je každá jízda nejen mimořádně bezpečná, ale také maximálně zábavná.
Typ motoru | Jednoválcový čtyřtaktní Piaggio HPE |
Zdvihový objem | 278 ccm |
Převodovka | CVT s regulací točivého momentu |
Maximální výkon | 19 kW (25,8 HP) při 7750 ot./min |
Rám | Dvojitá kolébka z vysokopevnostní trubkové oceli |
Systém předního odpružení | Kloubový čtyřúhelník (zdvih 95 mm), elektrohydraulický systém zavěšení |
Systém zadního odpružení | Dva hydraulické tlumiče s variabilním předpětím pružiny se 4 nastaveními (zdvih 122 mm) |
Přední brzda | Dvě vlnité kotoučové brzdy s průměrem 258 mm |
Zadní brzda | Kotoučová brzda s průměrem 240 mm |
Celková délka | 2 000 mm |
Celková šířka | 800 mm |
Výška sedla | 780 mm |
Kapacita palivové nádrže | 11 l |