Pokud chceš být elegantní a proplouvat městem bez nutnosti slevování ze svých nároků na bezpečnost, je pro tebe model MP3 300 HPE ten pravý společník. Přepracované sedlo, které lze nyní mechanicky otevřít a které je vybaveno osvětlením, propůjčuje skútru nový vzhled a styl. Mimořádně hladký chod při všech rychlostech přináší lepší výkon, zatímco přepracovaná převodovka zajišťuje tišší jízdu. Piaggio MP3 300 HPE zkrátka mění sen ve skutečnost.
Čtyřtaktní, čtyřventilový, kapalinou chlazený motor High Performance Engine o objemu 300 cm³ s elektronickým vstřikováním optimalizuje výkon a nabízí lepší kontrolu nad spotřebou paliva. Každý detail tohoto tlukoucího srdce byl přepracován tak, aby poskytoval mimořádně hladkou, tichou a pohodlnou jízdu. MP3 300 dosahuje maximálního výkonu 19 kW (25,8 k) při 7750 ot./min a maximálního točivého momentu 26,1 Nm při 6250 ot./min.
Symbol metropolitní elegance, který dokáže harmonicky spojit všechny své prvky, počínaje dravou přední částí a konče elegantní zadní. Jeho charakteristická "kravata", která rozděluje světlomety a funguje jako spojovací prvek mezi mřížkou chladiče a integrovaným kouřovým čelním štítem, zaručuje lepší ochranu a ještě harmoničtější jízdu. Celek dotvářejí dvojité světlomety s LED světlomety pro denní svícení a kola s pětipaprskovým děleným designem.
Přístrojový panel byl navržen tak, aby se jezdci mohli soustředit na jízdu a na první pohled viděli všechny potřebné informace. Obsahuje tři analogové prvky v podobě multifunkčního LCD displeje, výstražných kontrolek a ukazatelů, které poskytují okamžitý přístup ke klíčovým údajům o vozidle. Přímo pod displejem se ve středové zóně nachází druhá řada čtyř světel, kterou tvoří výstražná světla, DRL, aktivace blokování náklonu a indikátor parkovací brzdy.
Dojet do cíle, ať už je jakkoli daleko, je hračka díky integrovanému brzdovému systému na všech třech kolech, který zajišťuje maximální bezpečnost a potěšení z jízdy. Pohodlné sedlo a praktická přihrádka s USB portem také zvyšují úroveň komfortu.
Typ motoru | Jednoválcový čtyřtaktní Piaggio HPE |
Zdvihový objem | 278 ccm |
Převodovka | CVT s regulací točivého momentu |
Maximální výkon | 19 kW (25,8 HP) při 7750 ot./min |
Rám | Dvojitá kolébka z vysokopevnostní trubkové oceli |
Systém předního odpružení | Kloubový čtyřúhelník (zdvih 95 mm), Elektrohydraulický systém zavěšení |
Systém zadního odpružení | Dva hydraulické tlumiče s variabilním předpětím pružiny se 4 nastaveními (zdvih 122 mm) |
Přední brzda | Dvě vlnité kotoučové brzdy s průměrem 258 mm |
Zadní brzda | Kotoučová brzda s průměrem 240 mm |
Celková délka | 2.000 mm |
Celková šířka | 800 mm |
Výška sedla | 780 mm |
Kapacita palivové nádrže | 11 l |