Model Piaggio MP3, který kombinuje propracovaný design a špičkové technologie, pokračuje v psaní příběhu nové mobility. Zcela nově definuje koncept skútru a rozšiřuje jeho agilitu. Exkluzivní technologie tří kol znamená, že každý stroj z řady Piaggio MP3 lze řídit s řidičským průkazem skupiny B, bez ohledu na model nebo výkon. Tato technologie přináší neuvěřitelnou ovladatelnost navrženou tak, aby si poradila s jakýmkoli typem silnice nebo provozu, díky čemuž je každá cesta bezpečnější a plynulejší.
Čtyřtaktní, kapalinou chlazený čtyřventilový motor s elektronickým vstřikováním byl navržen tak, aby poskytoval co nejlepší výkon i při nízkých otáčkách. Těží z pokročilého vývoje skupiny Piaggio a může se pochlubit vyšším výkonem, jízdním komfortem a celkovou účinností. Snížení vibrací, hluku a spotřeby paliva (4,0 l na 100 km) nebylo na úkor maximálního výkonu, přičemž motor HPE o objemu 530 cm3 splňující normu Euro 5+ uvolňuje výkon 33,0 kW (44,8 k) při 7 250 ot/min a mohutný točivý moment 51 Nm při 5 250 ot/min.
Piaggio MP3 530 Exclusive je vybaveno funkcemi navrženými tak, aby poskytovaly dokonalý zážitek z jízdy ve městě, včetně bezklíčového zapalování pro rychlé a snadné startování, velkého 7“ TFT displeje a tempomatu pro jízdu bez stresu. Zpátečka s couvací kamerou povyšuje praktičnost o další úroveň a usnadňuje couvání. Systémy BLIS a LCDAS zase upozorňují řidiče na vozidla v mrtvém úhlu zpětných zrcátek nebo na vozidla blížící se zezadu vysokou rychlostí.
Moderní a čistý design modelu Piaggio MP3 530 Exclusive podtrhují Full-LED světlomety v efektním horizontálním uspořádání. Výsledkem je vzhled, díky kterému nezůstaneš bez povšimnutí, ať už se vydáš kamkoli. Kromě estetiky však přispívají také k lepší viditelnosti, kterou LED diody poskytují za snížené viditelnosti.
Piaggio MP3 530 Exclusive posouvá bezpečnost na dvou (i třech) kolech na vyšší úroveň díky systému ARAS (Advanced Rider Assistance System), který je vybaven radarem vyvinutým společností Piaggio Fast Forward a integruje systémy BLIS (Blind Spot Information System) a LCDAS (Lane Change Decision Aid Systems). Systém monitoruje prostor za skútrem až do vzdálenosti 30 metrů a informuje o vozidlech v mrtvém úhlu nebo o vozidlech blížících se vyšší rychlostí. Vizuální upozornění na TFT displeji pomáhají předcházet možným nehodám a nabízejí nepostradatelnou podporu pro bezpečnější jízdu.
Modelový rok 2025.
Typ motoru | Jednoválec 4 takt - hpe |
Zdvihový objem | 530 ccm |
Převodovka | Automatická |
Maximální výkon | 32,5 kW (44,8 k) při 7 250 ot./min |
Systém předního odpružení | Paralelogramový systém zavěšení |
Systém zadního odpružení | Vinuté pružiny a tlumiče |
Přední brzda | Dva kotouče Ø 258 mm |
Zadní brzda | Kotouč Ø 240 mm |
Celková délka | 2 160 mm |
Provozní hmotnost | 280 kg |
Celková šířka | 815 mm |
Výška sedla | 790 mm |
Kapacita palivové nádrže | 13,7 l |