Vzhled je věrný legendárnímu designu Vespy, ale díky novým estetickým a technickým detailům se z tohoto modelu stává něco, co lze označit za super skútr.
Všechny verze Vespa GTS Super jsou vybaveny bezklíčovým zapalováním pro rychlé a snadné startování, dálkovým otevíráním sedla a funkcí Bike Finder, která je ideální pro rozpoznání vašeho skútru na přeplněném parkovišti. Řadu doplňují dravé modely GTS SuperSport a inovativní GTS SuperTech, které jsou vybaveny aplikací Vespa MIA, jež propojuje tvůj chytrý telefon a motocykl, takže můžeš snadno spravovat zprávy, hovory a seznamy skladeb.
Až usedneš na sedadlo Vespy GTS Super, připrav se na to, že budeš poutat pozornost, kamkoli se vydáš. Blyštivý chrom v kombinaci s nádhernými pastelovými a zářivými barvami vytváří paletu, která ladí se sedlem i interiérem. Tato Vespa je navržena tak, aby si získala srdce lidí na první pohled. Ani jeden detail nebyl ponechán náhodě.
Vespa GTS Super je poháněna jednoválcem i-get o objemu 125 cm3 s maximálním výkonem 10,3 kW při 8720 ot/min (14 k) a maximálním točivým momentem 12,0 Nm při 6750 ot/min. Pokud jde o rychlost a akceleraci, nechybí jí sebevědomí, zejména díky přidanému systému RISS (Regulator Inverter Start & Stop System), který zajišťuje efektivnější a tišší jízdu.
Nový analogový LCD přístrojový panel, bezklíčové zapalování, dálkové odemykání sedadla a funkce Bike Finder, dělají z Vespy GTS Super bezproblémového a dobře vybaveného společníka na cesty. Pokud se však rozhodneš nainstalovat aplikaci Vespa MIA, můžete si spolu vytvořit ještě silnější pouto. Tato praktická aplikace propojí tvůj chytrý telefon s elektronikou skútru přes Bluetooth a nabídne ti exkluzivní funkce, díky kterým bude každá jízda ještě zábavnější a inspirativnější.
Typ motoru | Jednoválcový čtyřtaktní motor i-get Piaggio se systémem "Start & Stop" |
Zdvihový objem | 125 ccm |
Maximální výkon | 10,3 kW (14 HP) @ 8 750 ot./min |
Převodovka | CVT se serverem točivého momentu- Piaggio "Start & Stop" systém |
Nosná konstrukce | Ocelový plechový skelet se svařovanými konstrukčními výztuhami |
Zdvih předního odpružení | Jednoduché rameno se šikmou pružinou a hydraulickým tlumičem |
Zdvih zadního odpružení | Dvojitý hydraulický tlumič s předpětím nastavitelným ve 4 polohách |
Přední brzda | Kotouč z nerezové oceli, Ø 220 mm s hydraulickýmovládáním– ABS/ASR |
Zadní brzda | Kotouč z nerezové oceli, Ø 220 mm s hydraulickýmovládáním– ABS/ASR |
Celková délka | 1 980 mm |
Výška sedla | 790 mm |
Rozvor kol | 1 385 mm |
Spotřeba paliva | 2,6 l/100km |
Kapacita palivové nádrže | 7 l (včetně 2 l rezervy) |