Exkluzivní funkce, nejnovější inovace a rozhodně moderní vzhled. Seznam se s Vespou GTS SuperTech, královnou řady GTS.
Vespa GTS Super s osvěženým designem je připravena vydat se s tebou na dobrodružnou cestu a poskytnout ti spoustu vzrušení. Její sportovní duše přichází s nejnovějšími příklady technologií začleněných novými a překvapivými způsoby. Tato řada nabízí mnohem víc než jen změnu barvy a každému hrdému majiteli nabízí spoustu možností, jak vyjádřit svůj vlastní styl a individualitu.
Díky motoru i-get o objemu 125 cm³ se systémem RISS (Regulator Inverter Start & Stop System) je jízda okamžitá a velmi plynulá, i když musíš neustále zastavovat a rozjíždět se v rušném provozu. Na 4,3″ plnobarevném TFT displeji můžeš mít o všem přehled a skvělé novinky jsou i na poli Vespa MIA. Šikovná aplikace, která propojí tvůj chytrý telefon a skútr, je součástí standardní výbavy modelu GTS SuperTech a zahrnuje také GPS navigaci*. Jízda nikdy nebyla jednodušší a příjemnější!
Po připojení systému Vespa MIA tě čeká další lahůdka v podobě vzrušující zbrusu nové funkce MIA Eco Ride. Stačí aktivovat navigaci, zvolit požadovanou úroveň emisí CO2 a systém navrhne trasu navrženou tak, aby se snížila spotřeba paliva. To však není vše. Aplikace MIA shromažďuje údaje ze snímačů ABS a stoupání a umožňuje ti odeslat automatickou SOS zprávu se souřadnicemi tvé polohy, pokud dojde k nehodě nebo se ocitneš v nesnázích.
Nejnovější technologie se setkávají s nadčasovým designem značky Vespa v nádherné kombinaci lesklých, texturovaných a matných barev, které vytvářejí dramatické světelné a kontrastní souhry. High-tech povrchové úpravy v teplé šedé a fluorescenční zelené barvě upoutají pozornost, zatímco prvky, jako je sedlo z vysoce kvalitních materiálů s kontrastním prošíváním, přihrádka pod sedlem s LED osvětlením a atraktivní design mnoha dalších detailů, jsou jen některými z důvodů, proč skútry Vespa i nadále zůstávají jedinečnými.
Typ motoru | Jednoválcový 4-takt, 4 ventily, elektronické vstřikování, iget |
Zdvihový objem | 125 ccm |
Maximální výkon | 10,3 kW |
Převodovka | Automatická |
Rám | Samonosná ocelová karoserie se svařenými výztuhami |
Zdvih předního odpružení | Patentované jednostranné rameno s vinutou pružinou a hydraulickým tlumičem |
Zdvih zadního odpružení | Dva hydraulické tlumiče s vinutou pružinou s nastavitelným předpětím v 4 polohách |
Přední brzda | Ø 220 mm kotouč z nerezové oceli s hydraulickým ovládáním |
Zadní brzda | Ø 220 mm kotouč z nerezové oceli s hydraulickým ovládáním |
Celková délka | 1.980 mm |
Celková šířka | 765 mm |
Výška sedla | 790 mm |
Rozvor kol | 1.385 mm |
Spotřeba paliva | 2,6 l/100km |
Kapacita palivové nádrže | 7 l |