Exkluzivní funkce, nejnovější inovace a rozhodně moderní vzhled. Seznam se s Vespou GTS SuperTech, královnou řady GTS.
Vespa GTS Super s osvěženým designem je připravena vydat se s tebou na dobrodružnou cestu a poskytnout ti spoustu vzrušení. Její sportovní duše přichází s nejnovějšími příklady technologií začleněných novými a překvapivými způsoby. Tato řada nabízí mnohem víc než jen změnu barvy a každému hrdému majiteli nabízí spoustu možností, jak vyjádřit svůj vlastní styl a individualitu.
Na 4,3palcovém barevném TFT displeji máš přehled o všem. Skvělou novinkou je také aplikace Vespa MIA. Tato praktická aplikace propojí tvůj chytrý telefon se skútrem je již součástí základní výbavy modelu GTS Super Tech a zahrnuje také GPS navigaci*. Jízda nikdy nebyla jednodušší a příjemnější!
Každá Vespa GTS Super Tech je standardně vybavena řadou fantastických funkcí, včetně aplikace Vespa MIA, která pomocí Bluetooth propojí tvůj chytrý telefon s elektronikou skútru. Díky tomu máš nejen přístup ke svým jízdním statistikám, ale můžeš také vytáčet nebo přijímat hovory, číst zprávy a spravovat svůj playlist skladeb, aniž bys musel sundat ruce z řídítek.
Nejnovější technologie se snoubí s nadčasovým designem Vespy v nádherných kombinacích lesklých, strukturovaných a matných barev, které vytvářejí dramatickou hru světla a kontrastu. High-tech povrchové úpravy v teplé šedé a fluorescenční zelené barvě upoutají pozornost, zatímco prvky, jako je sedadlo z vysoce kvalitních materiálů s kontrastním prošíváním, přihrádka pod sedadlem s LED osvětlením a poutavý design dalších detailů, jsou dalšími důvody, proč skútry Vespa zůstávají i nadále výrazné a jedinečné.
Typ motoru | Jednoválcový čtyřtaktní motor i-get Piaggio se systémem "Start & Stop" |
Zdvihový objem | 125 ccm |
Maximální výkon | 10,3 kW (14 HP) @ 8 750 ot./min |
Převodovka | CVT se serverem točivého momentu- Piaggio "Start & Stop" systém |
Nosná konstrukce | E Ocelový plechový skelet se svařovanými konstrukčními výztuhami |
Zdvih předního odpružení | Jednoduché rameno se šikmou pružinou a hydraulickým tlumičem |
Zdvih zadního odpružení | Dvojitý hydraulický tlumič s předpětím nastavitelným ve 4 polohách |
Přední brzda | Kotouč z nerezové oceli, Ø 220 mm s hydraulickýmovládáním– ABS/ASR |
Zadní brzda | Kotouč z nerezové oceli, Ø 220 mm s hydraulickýmovládáním– ABS/ASR |
Celková délka | 1n 980 mm |
Výška sedla | 790 mm |
Rozvor kol | 1 385 mm |
Spotřeba paliva | 2,6 l/100km |
Kapacita palivové nádrže | 7 l (včetně 2 l rezervy) |