Tento skútr Vespa s moderním nádechem, který zajistí, že se za tebou budou lidé otáčet, ať už pojedeš kamkoli, je ideální pro jezdce, kteří chtějí do každého dne vnést originalitu, eleganci a radost.
Vespa GTS Super s osvěženým designem je připravena vydat se s tebou na dobrodružnou cestu a poskytnout ti spoustu vzrušení. Její sportovní duše přichází s nejnovějšími příklady technologií začleněných novými a překvapivými způsoby. Tato řada nabízí mnohem víc než jen změnu barvy a každému hrdému majiteli nabízí spoustu možností, jak vyjádřit svůj vlastní styl a individualitu.
Až usedneš na sedadlo Vespy GTS Super, připrav se na to, že budeš poutat pozornost, kamkoli se vydáš. Blyštivý chrom v kombinaci s nádhernými pastelovými a zářivými barvami vytváří paletu, která ladí se sedlem i interiérem. Tato Vespa je navržena tak, aby si získala srdce lidí na první pohled. Ani jeden detail nebyl ponechán náhodě.
Vespa GTS Super s motorem HPE o objemu 300 cm3 není cizí svému jménu. Vysoce výkonný motor je vybaven technologiemi navrženými tak, aby poskytoval vynikající výkon a zároveň nízkou spotřebu paliva. Jednoválcový motor s maximálním výkonem 17,5 kW při 8250 ot/min (23,8 k) a maximálním točivým momentem 26,0 Nm při 5250 ot/min je ideální, pokud při jízdě po městě rád řadíš vyšší rychlostní stupeň.
Nový analogový LCD přístrojový panel, bezklíčové zapalování, dálkové odemykání sedadla a funkce Bike Finder, dělají z Vespy GTS Super bezproblémového a dobře vybaveného společníka na cesty. Pokud se však rozhodneš nainstalovat aplikaci Vespa MIA, můžete si spolu vytvořit ještě silnější pouto. Tato praktická aplikace propojí tvůj chytrý telefon s elektronikou skútru přes Bluetooth a nabídne ti exkluzivní funkce, díky kterým bude každá jízda ještě zábavnější a inspirativnější.
Typ motoru | hpe jednoválec, čtyřtakt, čtyřventil, elektronické vstřikování |
Zdvihový objem | 278 ccm |
Maximální výkon | 17,5 kW (23,8 HP) @ 8 250 ot./min |
Převodovka | CVT se serverem točivého momentu |
Nosná konstrukce | Ocelový plechový skelet se svařovanými konstrukčními výztuhami |
Zdvih předního odpružení | Jednoduché rameno se šikmou pružinou a hydraulickým tlumičem |
Zdvih zadního odpružení | Dvojitý hydraulický tlumič s předpětím nastavitelným ve 4 polohách |
Přední brzda | Kotouč z nerezové oceli, Ø 220 mm s hydraulický movládáním- ABS/ASR |
Zadní brzda | Kotouč z nerezové oceli, Ø 220 mm s hydraulickýmovládáním- ABS/ASR |
Celková délka | 1980 mm |
Výška sedla | 790 mm |
Rozvor kol | 1 380 mm |
Spotřeba paliva | 3,3 l/100km |
Kapacita palivové nádrže | 8,5 l (včetně 2 l rezervy) |