Silná, originální a plná energie. Pokud jsi připraven/a dodat svým dobrodružstvím na dvou kolech pořádnou dávku neústupného a neochvějného ducha, naskoč na GTS SuperSport a ukaž světu, co v tobě je.
Vespa GTS Super s osvěženým designem je připravena vydat se s tebou na dobrodružnou cestu a poskytnout ti spoustu vzrušení. Její sportovní duše přichází s nejnovějšími příklady technologií začleněných novými a překvapivými způsoby. Tato řada nabízí mnohem víc než jen změnu barvy a každému hrdému majiteli nabízí spoustu možností, jak vyjádřit svůj vlastní styl a individualitu.
Svou Vespu GTS Super Sport si můžeš vybrat z bohaté nabídky lesklých a matných barevných variant s karbonovými vložkami nebo lesklými černými detaily, které dokonale doplní jakoukoli barvu. K dispozici máš také řadu doplňků a grafik ve sportovním stylu. Potěší také pohodlné sedadlo čalouněné vysoce kvalitním materiálem s kontrastním prošíváním.
Každá Vespa GTS Super Sport je standardně vybavena řadou fantastických funkcí, včetně aplikace Vespa MIA, která pomocí Bluetooth propojí tvůj chytrý telefon s elektronikou skútru. Díky tomu máš nejen přístup ke svým jízdním statistikám, ale můžeš také vytáčet nebo přijímat hovory, číst zprávy a spravovat svůj playlist skladeb, aniž bys musel sundat ruce z řídítek.
Vespa GTS Super Sport s vysoce výkonným motorem HPE o objemu 300 cm3 dosahuje maximálního výkonu 17,5 kW při 8250 ot/min (23,8 k) a maximálního točivého momentu 26,0 Nm při 5250 ot/min. Výrazně se zlepšily jízdní vlastnosti, dobrou zprávou však je, že zůstala zachována nízká spotřeba paliva i nízká hladina hluku. Nový analogový LCD přístrojový panel s displejem navíc poskytne spoustu informací o jízdě, které zpříjemní každou cestu do města.
Typ motoru | hpe jednoválec, čtyřtakt, čtyř ventil, elektronické vstřikování |
Zdvihový objem | 278 ccm |
Maximální výkon | 17,5 kW (23,8 HP) @ 8 250 ot./min |
Převodovka | CVT se serverem točivého momentu |
Nosná konstrukce | Ocelový plechový skelet se svařovanými konstrukčními výztuhami |
Zdvih předního odpružení | Jednoduché rameno se šikmou pružinou a hydraulickým tlumičem |
Zdvih zadního odpružení | Dvojitý hydraulický tlumič s předpětím nastavitelným ve 4 polohách |
Přední brzda | Kotouč z nerezové oceli, Ø 220 mm s hydraulickýmovládáním- ABS/ASR |
Zadní brzda | Kotouč z nerezové oceli, Ø 220 mm s hydraulickýmovládáním- ABS/ASR |
Celková délka | 1 980 mm |
Výška sedla | 790 mm |
Rozvor kol | 1 380 mm |
Spotřeba paliva | 3,3 l/100km |
Kapacita palivové nádrže | 8,5 l (včetně 2l rezervy) |