Moderní Vespa pro jezdce, kteří chtějí být o krok napřed a při svých dobrodružstvích na dvou kolech využívat výhod nejnovějších technologií.
Vespa GTS Super s osvěženým designem je připravena vydat se s tebou na dobrodružnou cestu a poskytnout ti spoustu vzrušení. Její sportovní duše přichází s nejnovějšími příklady technologií začleněných novými a překvapivými způsoby. Tato řada nabízí mnohem víc než jen změnu barvy a každému hrdému majiteli nabízí spoustu možností, jak vyjádřit svůj vlastní styl a individualitu.
Vespa GTS Super Tech je vybavena exkluzivním 4,3palcovým barevným TFT displejem, který poskytuje okamžité a přehledné informace o jízdě. Součástí standardní výbavy tohoto modelu je také balíček Vespa MIA, který umožňuje propojit svůj chytrý telefon se skútrem a odemknout funkce, které ti ještě více zpříjemní každodenní cestování. Součástí balíčku je také GPS navigace*. Všechny skvělé vlastnosti jen podtrhuje motor HPE o objemu 300 cm3, který je jedním z nejvýkonnějších motorů, jaké kdy byly ve skútrech Vespa použity.
Každá Vespa GTS Super Tech je standardně vybavena řadou fantastických funkcí, včetně aplikace Vespa MIA, která pomocí Bluetooth propojí tvůj chytrý telefon s elektronikou skútru. Díky tomu máš nejen přístup ke svým jízdním statistikám, ale můžeš také vytáčet nebo přijímat hovory, číst zprávy a spravovat svůj playlist skladeb, aniž bys musel sundat ruce z řídítek.
Nejnovější technologie se snoubí s nadčasovým designem Vespy v nádherných kombinacích lesklých, strukturovaných a matných barev, které vytvářejí dramatickou hru světla a kontrastu. High-tech povrchové úpravy v teplé šedé a fluorescenční zelené barvě upoutají pozornost, zatímco prvky, jako je sedadlo z vysoce kvalitních materiálů s kontrastním prošíváním, přihrádka pod sedadlem s LED osvětlením a poutavý design dalších detailů, jsou dalšími důvody, proč skútry Vespa zůstávají i nadále výrazné a jedinečné.
Typ motoru | HPE jednoválec, čtyřtakt, čtyřventil, elektronické vstřikování |
Zdvihový objem | 278 ccm |
Maximální výkon | 17,5 kW (23,8 HP) @ 8 250 ot./min |
Převodovka | CVT se serverem točivého momentu |
Nosná konstrukce | Ocelový plechový skelet se svařovanými konstrukčními výztuhami |
Zdvih předního odpružení | Jednoduché rameno se šikmou pružinou a hydraulickým tlumičem |
Zdvih zadního odpružení | Dvojitý hydraulický tlumič s předpětím nastavitelným ve 4 polohách |
Přední brzda | Kotouč z nerezové oceli, Ø 220 mm s hydraulickým ovládáním- ABS/ASR |
Zadní brzda | Kotouč z nerezové oceli, Ø 220 mm s hydraulickým ovládáním- ABS/ASR |
Celková délka | 1 980 mm |
Výška sedla | 790 mm |
Rozvor kol | 1 380 mm |
Spotřeba paliva | 3,3 l/100km |
Kapacita palivové nádrže | 8,5 l (včetně 2 l rezervy) |