Vespa GTS 310 přijíždí se zcela novým motorem a stává se nejvýkonnější a nejdynamičtější Vespou všech dob. Za téměř osmdesát let své jedinečné historie se Vespa nikdy nedostala tak daleko z hlediska objemu a výkonu. Nejpopulárnější skútr na světě potvrzuje svou technologickou převahu, která z něj spolu s vytříbenými italským liniemi činí skutečnou ikonu naší doby.

I těm nejmenším detailům modelu Vespa Gts byla věnována maximální pozornost. Metalické barvy mají lesklou povrchovou úpravu, sedlo a interiér spolu ladí, chromované prvky dodávají extra nádech elegance a samozřejmě slavná „kravata“ i nadále přispívá ke statusu Vespy jako nadčasové ikony.

Díky ocelovému rámu, kontrole trakce ASR a kotoučovým brzdám s ABS na obou kolech je Vespa Gts skvěle ovladatelná a agilní. Výsledkem je bezpečná, stabilní a přesná jízda i na hrbolatých silnicích. Hlavní hvězdou je však samozřejmě inovativní jednoválcový motor HPE o objemu 310 cm3 splňující normu Euro 5+, který promění každou cestu ve velkolepé dobrodružství.

Bike Finder, dálkové otevírání sedla, bezklíčové zapalování a praktická USB zásuvka - to vše přispívá k tomu, že Vespa Gts je jedním z nejinteligentnějších modelů všech dob. Zážitek z jízdy můžeš ještě navíc posunout o úroveň výš díky aplikaci Vespa MIA, která propojuje tvou Vespu s chytrým telefonem, takže můžeš přijímat hovory pomocí tlačítek na řídítkách, přehrávat hudbu nebo telefonovat pomocí hlasových příkazů.



Modelový rok 2025.
| Typ motoru | Jenoválcový 4-takt, 4 ventily elektronické vstřikování, hpe |
| Zdvihový objem | 310 ccm |
| Maximální výkon | 18.4 kW - 25 koní při 6,2500 ot./min. |
| Převodovka | Plynulá automatická převodovka CVT a podporou točivého momentu |
| Rám | Samonosné ocelové šasi se svařovanými výztuhami |
| Zdvih předního odpružení | Patentované jednostranné rameno s vinutou pružinou hydraulickým tlumičem |
| Zdvih zadního odpružení | Dva hydraulické tlumiče s vinutou pružinou s nastavitelným předpětím v 4 polohách |
| Přední brzda | Ø 220 mm kotouč z nerezové oceli s hydraulickým ovládáním |
| Zadní brzda | Ø 220 mm kotouč z nerezové oceli s hydraulickým ovládáním |
| Celková délka | 1 950 mm |
| Výška sedla | 790 mm |
| Rozvor kol | 1 380 mm |
| Spotřeba paliva | 3,3 l/100km |
| Kapacita palivové nádrže | 8,5 l (včetně 2 l rezervy) |






