Vespa GTS 310 přijíždí se zcela novým motorem a stává se nejvýkonnější a nejdynamičtější Vespou všech dob. Za téměř osmdesát let své jedinečné historie se Vespa nikdy nedostala tak daleko z hlediska objemu a výkonu. Nejpopulárnější skútr na světě potvrzuje svou technologickou převahu, která z něj spolu s vytříbenými italským liniemi činí skutečnou ikonu naší doby.

Pokud řídíš Vespu Gts Super, počítej s tím, že se za tebou budou lidé otáčet. Chromované plochy doplňují zářivé barvy a představují harmonický vzhled na sedle, vnitřním štítu nohou a dalších detailech. Nic není ponecháno náhodě, jedinečná osobnost modelu Vespa Gts Super je předurčena k tomu, aby si každého získala.

Stabilní a pohodlná, přesto hbitá a přesná. Vysoce výkonný motor Euro 5+ o objemu 310 cm3 je mimořádně efektivní a nastavuje standardy z hlediska výkonu. Ocelová karoserie, dokonale kalibrované odpružení, 12“ kola s kotoučovými brzdami, systém ABS a kontrola trakce ABS - to vše dohromady dělá z modelu Vespa Gts Super ideální způsob, jak se prosadit na městských silnicích, i za jeho hranicemi.

Analogový LCD přístrojový panel, bezklíčové zapalování, dálkové odemykání sedla a Bike Finder dělají z Vespy Gts Super technicky vyspělého společníka pro každou cestu. Svou zkušenost však můžeš ještě posunout na další úroveň díky doplňku Vespa MIA, která ti umožní komunikovat s tvým chytrým telefonem, co znamená, že budeš vždy ve spojení a každá jízda se stane ještě příjemnější.



Modelový rok 2025.
| Typ motoru | Jenoválcový 4-takt, 4 ventily elektronické vstřikování, hpe |
| Zdvihový objem | 310 ccm |
| Maximální výkon | 18.4 kW - 25 koní při 6,2500 ot./min. |
| Převodovka | Plynulá automatická převodovka CVT a podporou točivého momentu |
| Rám | Samonosné ocelové šasi se svařovanými výztuhami |
| Zdvih předního odpružení | Patentované jednostranné rameno s vinutou pružinou hydraulickým tlumičem |
| Zdvih zadního odpružení | Dva hydraulické tlumiče s vinutou pružinou s nastavitelným předpětím v 4 polohách |
| Přední brzda | Ø 220 mm kotouč z nerezové oceli s hydraulickým ovládáním |
| Zadní brzda | Ø 220 mm kotouč z nerezové oceli s hydraulickým ovládáním |
| Celková délka | 1 950 mm |
| Výška sedla | 790 mm |
| Rozvor kol | 1 380 mm |
| Spotřeba paliva | 3,3 l/100km |
| Kapacita palivové nádrže | 8,5 l (včetně 2 l rezervy) |






