Vespa GTS 310 Super | BARTH GO

Vespa GTS 310 přijíždí se zcela novým motorem a stává se nejvýkonnější a nejdynamičtější Vespou všech dob. Za téměř osmdesát let své jedinečné historie se Vespa nikdy nedostala tak daleko z hlediska objemu a výkonu. Nejpopulárnější skútr na světě potvrzuje svou technologickou převahu, která z něj spolu s vytříbenými italským liniemi činí skutečnou ikonu naší doby.

pozornost.jpg

Všichni se za ní otočí

Pokud řídíš Vespu Gts Super, počítej s tím, že se za tebou budou lidé otáčet. Chromované plochy doplňují zářivé barvy a představují harmonický vzhled na sedle, vnitřním štítu nohou a dalších detailech. Nic není ponecháno náhodě, jedinečná osobnost modelu Vespa Gts Super je předurčena k tomu, aby si každého získala.

odolná.jpg

Grand tourer pro každou příležitost

Stabilní a pohodlná, přesto hbitá a přesná. Vysoce výkonný motor Euro 5+ o objemu 310 cm3 je mimořádně efektivní a nastavuje standardy z hlediska výkonu. Ocelová karoserie, dokonale kalibrované odpružení, 12“ kola s kotoučovými brzdami, systém ABS a kontrola trakce ABS - to vše dohromady dělá z modelu Vespa Gts Super ideální způsob, jak se prosadit na městských silnicích, i za jeho hranicemi.

vybavená.jpg

Moderní a plně vybavená

Analogový LCD přístrojový panel, bezklíčové zapalování, dálkové odemykání sedla a Bike Finder dělají z Vespy Gts Super technicky vyspělého společníka pro každou cestu. Svou zkušenost však můžeš ještě posunout na další úroveň díky doplňku Vespa MIA, která ti umožní komunikovat s tvým chytrým telefonem, co znamená, že budeš vždy ve spojení a každá jízda se stane ještě příjemnější.

Dostupné v těchto barvách

KATALOG - Vespa GTS 310 Super - rosso coraggioso 2025
KATALOG - Vespa GTS 310 Super - bianco innocente 2025
KATALOG - Vespa GTS 310 Super nero deciso 2025

Modelový rok 2025.

Motor

Typ motoruJenoválcový 4-takt, 4 ventily elektronické vstřikování, hpe
Zdvihový objem310 ccm
Maximální výkon18.4 kW - 25 koní při 6,2500 ot./min.
PřevodovkaPlynulá automatická převodovka CVT a podporou točivého momentu

Rám

RámSamonosné ocelové šasi se svařovanými výztuhami
Zdvih předního odpruženíPatentované jednostranné rameno s vinutou pružinou hydraulickým tlumičem
Zdvih zadního odpruženíDva hydraulické tlumiče s vinutou pružinou s nastavitelným předpětím v 4 polohách
Přední brzdaØ 220 mm kotouč z nerezové oceli s hydraulickým ovládáním
Zadní brzdaØ 220 mm kotouč z nerezové oceli s hydraulickým ovládáním

Rozměry

Celková délka1 950 mm
Výška sedla790 mm
Rozvor kol1 380 mm
Spotřeba paliva3,3 l/100km
Kapacita palivové nádrže8,5 l (včetně 2 l rezervy)

Pro více informací nás kontaktujte:

Martin Blažek

Martin Blažek

prodejce motocyklů

martin.blazek@motocentrum-barth.cz778 716 198

Fotogalerie a video

15
01
08
07
05
12