Vespa GTS 310 přijíždí se zcela novým motorem a stává se nejvýkonnější a nejdynamičtější Vespou všech dob. Za téměř osmdesát let své jedinečné historie se Vespa nikdy nedostala tak daleko z hlediska objemu a výkonu. Nejpopulárnější skútr na světě potvrzuje svou technologickou převahu, která z něj spolu s vytříbenými italským liniemi činí skutečnou ikonu naší doby.
Jedinečný a podmanivý design, který ztělesňuje exkluzivitu a technologické inovace skutečné italské ikony. Vespa Gts SuperTech vyniká kombinací lesklých a matných barev, pochromovaných linií a fluorescenčních detailů, které podtrhují jejího rafinovaného high-tech ducha. Pečlivě zpracované černé lemy sedla a hrany štítu ještě více zdůrazňují její eleganci a osobitost.
Mistrovské dílo současné moderní techniky, které plynule navazuje na nadčasovou třídu Vespa Gts SuperTech. Její vysoce výkonný motor o objemu 310 cm3 splňuje normu Euro 5+ a nabízí plynulou, citlivou a dynamickou jízdu - ve městě i mimo něj. To vše je ukryto v ocelí vyztužené karoserii, na 12palcových kolech, s dvoukanálovým systémem ABS a ASR - Vespa Gts SuperTech je skutečně skútr jako žádný jiný. Její výjimečný výkon jde ruku v ruce s úsporným provozem a sníženou hladinou hluku, takže si jízdu můžeš užít s ještě větším komfortem.
Kromě výjimečného designu zaujme Vespa Gts SuperTech také vyspělým technologickým balíčkem. Plnobarevný 5palcový TFT displej slouží jako palubní počítač a poskytuje všechny důležité informace o jízdě a stavu skútru. Systém Vespa MIA zase umožňuje spravovat oznámení a příchozí hovory, přehrávat hudbu a telefonovat - včetně podpory hlasových příkazů. Funkce Bike Finder a navigace* vše dotvářejí a dělají každou jízdu ještě intuitivnější a příjemnější.
Modelový rok 2025.
Typ motoru | Jenoválcový 4-takt, 4 ventily elektronické vstřikování, hpe |
Zdvihový objem | 310 ccm |
Maximální výkon | 18.4 kW - 25 koní při 6,2500 ot./min. |
Převodovka | Plynulá automatická převodovka CVT a podporou točivého momentu |
Rám | Samonosné ocelové šasi se svařovanými výztuhami |
Zdvih předního odpružení | Patentované jednostranné rameno s vinutou pružinou hydraulickým tlumičem |
Zdvih zadního odpružení | Dva hydraulické tlumiče s vinutou pružinou s nastavitelným předpětím v 4 polohách |
Přední brzda | Ø 220 mm kotouč z nerezové oceli s hydraulickým ovládáním |
Zadní brzda | Ø 220 mm kotouč z nerezové oceli s hydraulickým ovládáním |
Celková délka | 1 950 mm |
Výška sedla | 790 mm |
Rozvor kol | 1 380 mm |
Spotřeba paliva | 3,3 l/100km |
Kapacita palivové nádrže | 8,5 l (včetně 2 l rezervy) |