Mladá, technologicky vyspělá a ekologická: Vespa Primavera je kultovním symbolem své doby a i dnes se prohání ulicemi jednadvacátého století se stejnou hbitostí a dynamikou jako původní legenda, která ve swingem nabitých šedesátých letech způsobila revoluci v městské mobilitě.
Kombinace moderních detailů a nadčasového stylu. Díky elegantnímu designu a chromovaným doplňkům přináší Vespa Primavera do bohatého dědictví značky Vespa moderní styl a živou paletu barev.
Vespa Primavera je poháněna motorem Euro 5 i-get a poskytuje plynulou a spolehlivou jízdu. Až ve městě narazíš na dopravnou zácpu, můžeš si být jistý, že pozornost upoutá nejen vzhled tvého skútru, ale především jeho dynamický výkon.
Vespa Primavera za svým klasickým vzhledem skrývá svět inovací, od praktického portu USB v přihrádce na rukavice až po Bike Finder. Jezdci nabízí také inteligentní přístrojový panel, který je navržen tak, aby mu poskytoval množství informací o jeho cestě a stavu skútru. Zážitek lze posunout na další úroveň, pokud se rozhodneš pro aplikaci Vespa MIA. Tato praktická aplikace propojuje skútr Vespa s tvým chytrým telefonem a umožňuje přijímat hovory pomocí tlačítek na řídítkách, přehrávat hudbu nebo telefonovat pomocí hlasových příkazů.
Modelový rok 2025.
Typ motoru | Jednoválcový 4-takt, 3 ventily, i-get |
Zdvihový objem | 124 ccm |
Maximální výkon | 8,1 kW - 11 koní při 7.750 ot./min. |
Převodovka | Plynulá automatická převodovka CVT a podporou točivého momentu |
Rám | Samonosné ocelové šasi se svařovanými výztuhami |
Zdvih předního odpružení | Patentované jednostranné rameno s vinutou pružinou a hydraulickým tlumičem |
Zdvih zadního odpružení | Hydraulický tlumič monoshock (nastavitelné předpětí pružiny) ve 4 polohách |
Přední brzda | Ø 220 mm kotouč z nerezové oceli s hydraulickým ovládáním |
Zadní brzda | Mechanická bubnová brzda s Ø 140 mm |
Celková délka | 1 870 mm |
Celková šířka | 750 mm |
Výška sedla | 785 mm |
Rozvor kol | 1 340 mm |
Spotřeba paliva | 2,5l/100 km |
Kapacita palivové nádrže | 8 l |