Tato mini revoluce na dvou kolech s úžasným motorem 125 i-get slibuje naprostou radost a svobodu při projíždění městskými ulicemi.
Vespa Primavera se svými dvěma kolami a motorem poprvé debutovala na konci 60. let 20. století, a předznamenala novou revoluční éru. Vespa Primavera nyní obnovuje tuto legendu, navazuje na ni ve svěžích a lehkých liniích a stává se příkladem stylu a technologie. Vespa Primavera se opět stává protagonistKou své doby a zve tě k účasti na nové revoluci. Tato “malá” Vespa předvádí veškerou svou vitalitu jak v podmínkách městského provozu, tak na otevřené silnici a poskytne ti maximální potěšení z jízdy. Díky kompaktnímu, svižnému a vysoce technologickému motoru i-get (Italian Green Experience Technology), schovanému v karoserii, která vyjadřuje veškerý dynamický charakter, dává Vespa plně zaznít svému cestovatelskému duchu a proměňuje každý městský výlet v malé dobrodružství.
Tato Vespa s malou karoserií a šikovnou lehkou konstrukcí se snadno proplétá městským provozem i delšími úseky prázdných silnic. Je navržena tak, aby si každý užil plynulou, tichou a pohodlnou jízdu. Její 12" kola zajišťují dokonalou přilnavost na všech površích a za všech podmínek.
Psala se 60. léta. Doba, kdy se měnil svět, když na scénu vstoupila Vespa Primavera,a a způsobila revoluci v městské mobilitě díky své okouzlující kombinaci dvou kol a motoru. Dnes, s novými svěžími odlehčenými liniemi a doplněním o nové technologie, zůstává Primavera stejně podmanivá a stylová jako kdykoli předtím.
Vespa Primavera je svěží, hbitá a živá. Ale to není všechno. Hýří také barvami - chromované povrchy a ráfky v šedé barvě Grigio Dust rámují oslnivou škálu nádherných odstínů, od ikonické bílé Bianco Innocenza s černým sedlem až po trendy zelenou Verde Relax se světle hnědým sedlem.
Typ motoru | Tříventilový čtyřtaktní jednoválec i-get s katalyzátorem |
Zdvihový objem | 124 ccm |
Maximální výkon | 8,1 kW |
Převodovka | Automatická |
Zdvih předního odpružení | Jednoduché rameno se šikmou pružinou a hydraulickým tlumičem nárazů |
Zdvih zadního odpružení | Šroubová pružina s nastavitelným předpětím (4 polohy) a jednoduchým hydraulickým tlumičem. |
Přední brzda | Nerezový kotouč Ø 220 mm s hydraulickým ovládáním |
Zadní brzda | Buben Ø 140 mm s mechanickým ovládáním |
Celková délka | 1.870 mm |
Celková šířka | 735 mm |
Výška sedla | 790 mm |
Rozvor kol | 1.340 mm |
Spotřeba paliva | 40 km/l |
Kapacita palivové nádrže | 8 l |