Batika je starobylé dekorativní umění pocházející z ostrova Jáva, které UNESCO uznalo za nehmotné kulturní dědictví lidstva. Mezi sedm charakteristických témat, která jsou zastoupena v motivech zdobících batiku Vespa Primavera, patří prosperita a původ života, síla a dlouhověkost, vzpomínka na původ, fascinace a charisma, vůdcovství a moudrost. Hodnoty, které odpovídají značce Vespa, její historii a hluboce zakořeněnému autentickému multikulturalismu.
Vespa Primavera Batik je oslavou spojení elegantních linií italského designu a starobylého umění batiky. Základní barva Verde Amabile je kombinována se vzorem Tambal Jagad, který se skládá ze sedmi různých motivů, z nichž každý představuje jeden ostrov indonéského souostroví a symbolizuje různé ctnosti. Výsledkem je ponoření do tyrkysových a bílých odstínů tropické pláže s klikatými liniemi představujícími vlny, což je jeden z nejpůsobivějších modelů, které kdy byly v dlouhé a podmanivé historii značky Vespa vydány.
Vespa Primavera Batik je poctou životu, cestování a objevování. Sofistikovaný, harmonický batikový styl se dokonale hodí k jemnému a pružnému motoru i-get 5+ Euro a vytváří neodolatelnou kombinaci agility a estetické přitažlivosti pro strhující zážitek z jízdy, který tě láká vydat se vstříc nezapomenutelným zážitkům a novým dobrodružstvím.
Starobylá tradice a současný pokrok. Vespa Primavera Batik díky inteligentnímu přístrojovému panelu, nabízí celý svět inovací a poskytuje aktuální informace o jízdě a stavu skútru. Tvůj zážitek z jízdy se posune na vyšší úroveň díky příslušenství Vespa MIA, které propojí tvoji Vespu s chytrým telefonem a umožní ti snadno přijímat hovory, přehrávat hudbu a telefonovat pomocí hlasových příkazů.
Modelový rok 2025.
Typ motoru | Jednoválcový 4-takt, 3 ventily, i-get |
Zdvihový objem | 124 ccm |
Maximální výkon | 8,1 kW - 11 koní při 7.750 ot./min. |
Převodovka | Bezstupňová převodovka CVT se serverem točivého momentu |
Rám | Karoserie z ocelového plechu se svařovanými výztuhami |
Zdvih předního odpružení | Jednostranné rameno s vinutou pružinou a hydraulickým tlumičem monoshock |
Zdvih zadního odpružení | Vinuté pružiny s hydraulickým tlumičem Monoshock |
Přední brzda | Ø 200 mm kotouč z nerezové oceli s hydraulickým ovládáním |
Zadní brzda | Ø 140 mm Mechanicky ovládaný buben |
Celková délka | 1 870 mm |
Celková šířka | 750 mm |
Výška sedla | 785 mm |
Rozvor kol | 1 340 mm |
Spotřeba paliva | 2,5 l/100km |
Kapacita palivové nádrže | 8 l |