Vespa Officina 8 je navržena jako pocta začátkům značky Vespa, jejímu celosvětovému úspěchu, ale především zásadnímu významu prvního testovacího centra. Edice Vespa Primavera Officina 8 a Vespa Gtv Officina 8 přinášejí zcela nový vzhled - teplý průmyslový modrý odstín doplněný kovovými detaily dodává kontrast, lehkost a moderní nádech. Kolekce oblečení a merche, si rovněž zachovává pracovní charakter díky industriální grafice, která přenáší minulost do budoucnosti.
Vespa Primavera Officina 8 přináší nové pojetí odkazu značky Vespa - s elegancí, ale v moderním duchu. Výrazný modrý lak je inspirován továrními stroji z historické dílny Officina 8 v továrně Piaggio. Je to pocta tradici, která se mění v osobitý symbol síly a identity. Kovové detaily, leštěné mosazné nýty a kontrastní prošívání na sedadle svědčí o vynalézavosti, preciznosti a vášni, kterou Vespa vnáší do svých modelů od svých počátků.
Vespa Primavera Officina 8 je poháněna motorem i-get s homologací Euro 5+, který na silnice přenáší legendární preciznost a vášeň z dílny Officina. Vzduchem chlazený motor o objemu 125 cm3 zajišťuje plynulou a spolehlivou jízdu - ideální řešení pro ty, kteří hledají hospodárnost bez obětování charakteru. Každý okamžik v sedle vypráví příběh o vynalézavosti, identitě a odvaze hledět do budoucnosti.
Za energickým výkonem Vespy Primavera Officina 8 se skrývá technologicky vyspělá duše, vyladěná precizním designem a důkladným testováním. Každý detail je navržen tak, aby ti usnadnil každodenní dojíždění do práce - od úložného prostoru s USB portem až po funkci Bike Finder. Smart přístrojový panel umožňuje sledovat parametry skútru a informace o jízdě, zatímco systém Vespa MIA ( volitelně) propojí tvůj skútr Vespa s tvým chytrým telefonem, takže můžeš bezpečně spravovat hovory, hudbu a hlasové příkazy.
Modelový rok 2025.
Typ motoru | Jednoválcový 4-takt, 3 ventily, i-get |
Zdvihový objem | 124 ccm |
Maximální výkon | 8,1 kW - 11 koní při 7.750 ot./min. |
Převodovka | Bezstupňová převodovka CVT se serverem točivého momentu |
Rám | Karoserie z ocelového plechu se svařovanými výztuhami |
Zdvih předního odpružení | Jednostranné rameno s vinutou pružinou a hydraulickým tlumičem monoshock |
Zdvih zadního odpružení | Vinutá pružina s předpětím nastavitelným do 4 poloh a hydraulický tlumič monoshock |
Přední brzda | Ø 200 mm kotouč z nerezové oceli s hydraulickým ovládáním |
Zadní brzda | Ø 140 mm Mechanicky ovládaný buben |
Celková délka | 1 870 mm |
Výška sedla | 785 mm |
Rozvor kol | 1 340 mm |
Kapacita palivové nádrže | 8 l |