Tato mini revoluce na kolech s totálně červeným RED vzhledem jistě potěší svého jezdce a vykouzlí úsměv na tváři těm, kteří to potřebují.
Vespa Primavera RED vznikla ve spolupráci s organizací (RED), kterou skupina Piaggio podporuje od roku 2017. Cílem této organizace, založené v roce 2006 Bonem a Bobbym Shriverem, je povzbudit společnost k tomu, aby přispívala do Globálního fondu pro boj proti AIDS a Covid-19, a také vytvářet povědomí veřejnosti a udržovat tuto problematiku v centru pozornosti.
Charakteristická červená barva, která elegantně zdobí celou karoserii, také rámy s leštěným okrajem a ergonomické sedlo vyrobené z měkké syntetické koženky, díky čemuž je (VESPA PRIMAVERA) RED skutečně jedinečná a rozpoznatelná již na první pohled.
Název mluví za vše. Primavera (RED) je poctou nejen neuvěřitelné práci organizace (RED), ale také revolučnímu duchu, který byl vždy v srdci Vespy, značky, která vynalezla nový způsob dopravy. Díky svému zbarvení od shora až k patě v úžasné červené barvě je jasné, že tato sada dvou kol je nejen odvážná a smělá, ale také velkorysá a jedinečná.
Vespa a organizace (RED) společně vytvořily model Primavera (RED). Příspěvek z každého prodaného skútru umožní (RED) poskytnout životně důležité léky proti HIV na více než 500 dní. Ty pak pomáhají zabránit matkám žijícím s virem, aby ho přenesly na své nenarozené děti.
Psala se 70. léta, když Vespa Primavera vtrhla na scénu jako závan čerstvého vzduchu. Svět se měnil a její kombinace dvou kol a motoru byla přivítána s otevřenou náručí. Dnes Primavera se svými novými, svěžími a lehkými liniemi ukazuje, že jde s neustále měnící se dobou. K jejímu legendárnímu statusu elegantního tvůrce stylu můžeme nyní přidat i starostlivého ducha velkorysosti.
Typ motoru | Tříventilový čtyřtaktní jednoválec i-get s katalyzátorem |
Zdvihový objem | 124 ccm |
Maximální výkon | 8,1 kW - 11 koní - při 8.000 ot./min (9,2 kW - 12,5 koní při 7.750 ot./min) |
Převodovka | Automatická převodovka CVT |
Zdvih předního odpružení | Jednoduché rameno se šikmou pružinou a hydraulickým tlumičem nárazů |
Zdvih zadního odpružení | Šroubová pružina s nastavitelným předpětím (4 polohy) a jednoduchým hydraulickým tlumičem. |
Přední brzda | Nerezový kotouč Ø 220 mm s hydraulickým ovládáním |
Zadní brzda | Buben Ø 140 mm s mechanickým ovládáním |
Celková délka | 1 870 mm |
Výška sedla | 790 mm |
Rozvor kol | 1 340 mm |
Spotřeba paliva | 40 km/l |
Kapacita palivové nádrže | 8 l |