Vlastnit Vespu bylo vždy volbou životního stylu, vyjádřením nezávislosti, elegance a pozitivity. Vespa představuje styl, který se neustále vyvíjí, často předvídá nebo určuje trendy a je vždy moderní, vždy aktuální a doprovází celé generace, které značce Vespa důvěřují, protože vyjadřuje jejich svobodu.
Vespa Primavera, navržená podle stejných principů stylu a elegance a vybavená tou nejlepší technologií své doby, se znovu zrodila v roce 2013. Vespa „s malou karoserií“, která vždy ztělesňovala nejmladšího a nejvíc městského ducha značky, byla ultramoderní, protože kromě mobility a exkluzivního elegantního designu nabídla také praktičnost a jedinečná technická řešení, jako je celoocelová karoserie. Design a styl nové Vespy Primavera, využívající nejlepší technologie té doby, představovaly v porovnání s předchozími generacemi skutečný krok vpřed.
Vespa Primavera S přináší čistou eleganci italské ikony, ale s moderním sportovním nádechem. Chromované detaily a grafitově šedé kontury předvádějí její tvary, zatímco živá barevná paleta, díky níž je tento skútr v davu nepřehlédnutelný, jí dodává ten správný šmrnc.
Primavera S snadno kombinuje styl s dynamikou a vytváří příjemný a přesný zážitek z jízdy. Tato kombinace estetiky a agility, poháněná motorem i-get Euro 5, se bude líbit každému, kdo se rád předvádí ve městě (a nemluvíme jen o vzhledu).
Siluetu Vespy zná každý, ale když se na Vespu Primavera S podíváš blíž, najdeš také spoustu nových detailů, které můžeš obdivovat, například přístrojovou desku s přehledným informačním displejem. Vše navíc můžeš posunout na vyšší úroveň díky příslušenství Vespa MIA, které propojí tvou Vespu s chytrým telefonem, takže můžeš přijímat hovory pomocí tlačítek na řídítkách, ovládat svůj playlist a používat funkci hlasových povelů telefonu k telefonování.
Typ motoru | Jednovalcový 4-takt, 3 ventily, i-get |
Zdvihový objem | 124 ccm |
Maximální výkon | 8.1 kW – 11 koní – při 7750 ot./min |
Převodovka | Automatická |
Zdvih předního odpružení | Jednostranné rameno s vinutou pružinou a hydraulickým tlumičem monoshock |
Zdvih zadního odpružení | Vinuté pružiny s hydraulickým tlumičem Monoshock |
Přední brzda | Ø 200 mm kotouč z nerezové oceli s hydraulickým ovládáním |
Zadní brzda | Ø 140 mm Mechanicky ovládaný buben |
Celková délka | 1 870 mm |
Celková šířka | 750 mm |
Výška sedla | 785 mm |
Rozvor kol | 1 340 mm |
Spotřeba paliva | 40 km/l |
Kapacita palivové nádrže | 8 l |