Verze Tech modelu Vespa Primavera využívá bezklíčový systém, u kterého je klasický spínač zapalování na zadní části čelního panelu nahrazen praktickým voličem. Stačí ho pouze přepnout do polohy ON a poté lze motor nastartovat jako obvykle pomocí tlačítka umístěného na pravém ovládacím bloku. Klíč se používá také k otevření sedla a aktivaci systému dálkové identifikace Vespa, který spustí všechny směrovky a pomůže najít skútr na rušném parkovišti.
Vespa Primavera Tech ve verzích 125 a 150 ccm využívá nový celobarevný 5″ TFT přístrojový panel, který v současné době patří k těm nejmodernějším. Aplikace Vespa MIA kromě funkcí souvisejících s jízdou a vozidlem umožňuje na TFT displeji zobrazit všechny funkce pro správu telefonních hovorů, zpráv a seznamů skladeb a také navigaci s piktogramy a dvojitým režimem pro denní a noční zobrazení.
Vespa Primavera Tech doplňuje tradiční duši modelu Vespa Primavera o technologické inovace a vytváří tak moderní a exkluzivní styl. Chromované povrchy a lesklé barvy se dokonale prolínají v působivé hře světel, zatímco kontrastní fluorescenční detaily dodávají skútru high-tech dynamiku.
O kvalitě Vespy Primavera Tech svědčí nejen její moderní vzhled a špičkové technologické vybavení, ale snad především její motor. Vyspělý, vzduchem chlazený systém i-get Euro 5+ zajišťuje plynulou, příjemnou a spolehlivou jízdu.
Vespa Primavera Tech je vybavena všemi technologiemi a inovacemi, které si můžete přát: Bike Finder, který usnadňuje hledání Vespy, dálkové otevírání sedadla pro rychlý přístup do prostoru pod sedadlem a bezklíčové zapalování. V standardní výbavě máš také funkci Vespa MIA, která propojí tvůj chytrý telefon s 5palcovým TFT displejem skútru a posune faktor požitku na další úroveň.
Typ motoru | Jednoválcový 4-takt, 3 ventily, i-get |
Zdvihový objem | 124 ccm |
Maximální výkon | 8.1 kW - 11 koní - při 7750 ot./min. |
Převodovka | Automatická |
Zdvih předního odpružení | Jednostranné rameno s vinutou pružinou a hydraulickým tlumičem monoshock |
Zdvih zadního odpružení | Vinuté pružiny s hydraulickým tlumičem Monoshock |
Přední brzda | Ø 200 mm kotouč z nerezové oceli s hydraulickým ovládáním |
Zadní brzda | Ø 140 mm Mechanicky ovládaný buben |
Celková délka | 1.870 mm |
Celková šířka | 750 mm |
Výška sedla | 785 mm |
Rozvor kol | 1.340 mm |
Spotřeba paliva | 40 km/l |
Kapacita palivové nádrže | 7,5 l |