Vespa Primavera, ikonický symbol své doby, se dnes prohání ulicemi 21. století se stejnou hbitostí a dynamikou jako původní legenda, která v 60. letech způsobila revoluci v městské mobilitě.
Tato Vespa s malou karoserií a šikovnou lehkou konstrukcí se snadno proplétá městským provozem i delšími úseky prázdných silnic. Je navržena tak, aby si každý užil plynulou, tichou a pohodlnou jízdu.
Psala se 60. léta. Doba, kdy se měnil svět, když na scénu vstoupila Vespa Primavera, a způsobila revoluci v městské mobilitě díky své okouzlující kombinaci dvou kol a motoru. Dnes, s novými svěžími odlehčenými liniemi a doplněním o nové technologie, zůstává Primavera stejně podmanivá a stylová jako kdykoli předtím.
Psala se 60. léta. Doba, kdy se měnil svět, když na scénu vstoupila Vespa Primavera, a způsobila revoluci v městské mobilitě díky své okouzlující kombinaci dvou kol a motoru. Dnes, s novými svěžími odlehčenými liniemi a doplněním o nové technologie, zůstává Primavera stejně podmanivá a stylová jako kdykoli předtím.
Tato Vespa s malou karoserií a proslulou lehkou konstrukcí se snadno proplétá městským provozem i delšími úseky prázdných silnic. Je navržena tak, aby si každý užil plynulou, tichou a pohodlnou jízdu. Její 12" kola zajišťují dokonalou přilnavost na všech površích a za všech podmínek.
Vespa Primavera nabízí spoustu skvělých technologií díky inovativnímu přístrojovému panelu s multifunkčním barevným TFT displejem, který je propojen se systémem Vespa MIA. Díky tomu máš okamžitý přístup k řadě fantastických informací, od stavu skútru až po statistiky jízdy. Umožňuje také přijímat telefonní hovory pomocí tlačítek na řídítkách a používat funkci hlasových povelů chytrého telefonu třeba ke správě seznamu skladeb.
Typ motoru | Vzduchem chlazený jednoválec, 4takt |
Zdvihový objem | 49,9 ccm |
Maximální výkon | 2,2 kW |
Převodovka | Automatická |
Přední brzda | Kotouč |
Přední odpružení | Jednoduché rameno se šikmou pružinou a hydraulickým tlumičem nárazů |
Zadní odpružení | Šroubová pružina s jedním hydraulickým tlumičem nárazů |
Zadní brzda | Buben |
Přední kotouč | 200 mm |
Spotřeba | 5.88 l/100 km |
Výška sedla | 780 mm |
Rozvor | 1339 mm |
Kapacita palivové nádrže | 7 l |