Mladá, technologicky vyspělá a ekologická: Vespa Primavera je kultovním symbolem své doby a i dnes se prohání ulicemi jednadvacátého století se stejnou hbitostí a dynamikou jako původní legenda, která ve swingem nabitých šedesátých letech způsobila revoluci v městské mobilitě.

Psala se 60. léta. Doba, kdy se měnil svět, když na scénu vstoupila Vespa Primavera, a způsobila revoluci v městské mobilitě díky své okouzlující kombinaci dvou kol a motoru. Dnes, s novými svěžími odlehčenými liniemi a doplněním o nové technologie, zůstává Primavera stejně podmanivá a stylová jako kdykoli předtím.

Tato Vespa s malou karoserií a proslulou lehkou konstrukcí se snadno proplétá městským provozem i delšími úseky prázdných silnic. Je navržena tak, aby si každý užil plynulou, tichou a pohodlnou jízdu. Její 12" kola zajišťují dokonalou přilnavost na všech površích a za všech podmínek.

Vespa Primavera nabízí spoustu skvělých technologií díky inovativnímu přístrojovému panelu s multifunkčním barevným TFT displejem, který je propojen se systémem Vespa MIA. Díky tomu máš okamžitý přístup k řadě fantastických informací, od stavu skútru až po statistiky jízdy. Umožňuje také přijímat telefonní hovory pomocí tlačítek na řídítkách a používat funkci hlasových povelů chytrého telefonu třeba ke správě seznamu skladeb.











| Typ motoru | Jednoválcový 4-takt, 3 ventily, i-get |
| Zdvihový objem | 49 ccm |
| Maximální výkon | 2,3 kW - 3,1 koní při 7.750 ot./min. |
| Převodovka | Plynulá automatická převodovka CVT s podporou točivého momentu |
| Přední brzda | Ø 220 mm kotouč z nerezové oceli s hydraulickým ovládáním |
| Zadní brzda | Mechanická bubnová brzda s Ø 140 mm |
| Přední odpružení | Patentované jednostranné rameno s vinutou pružinou a hydraulickým tlumičem |
| Zadní odpružení | Hydraulický tlumič monoshock (nastavitelné předpětí pružiny) ve 4 polohách |
| Spotřeba | 2,6 l/100km |
| Výška sedla | 785 mm |
| Rozvor | 1 330 mm |
| Kapacita palivové nádrže | 7,5 l |
