Jeho motor CP3 s vysokým objemem 890 ccm splňující normu EU5 dosahuje vysoké úrovně točivého momentu při nízkých otáčkách, což vám poskytne výbušné zrychlení a vyšší výkon na silnici. Sofistikovaná šestiosá inerciální měřicí jednotka (IMU) řídí nejlepší elektronické systémy podpory jízdy ve své třídě a poskytuje vám dokonalou kontrolu. A systém QSS umožňuje superrychlé řazení nahoru a stabilnější podřazování.
Pro dosažení ostrého ovládání je model MT-09 vybaven kompaktním hliníkovým podvozkem spolu s nastavitelným odpružením a super lehkými koly. Dvojité 298mm přední brzdy s radiálním hlavním válcem umožňují ovládání konečky prstů. A radikální stylizace nové generace a čistý nekrytý design podvozku potvrzují, že MT-09 je nelítostný Hyper Naked motocykl.
Kapalinou chlazený tříválcový motor o objemu 890 ccm je lehký, rychlý a výkonný a poskytuje vysoký točivý moment při nízkých otáčkách. Sání a výfuk vytvářejí krásný zvuk, který podtrhuje pocit zrychlení. Vstřikovače paliva mají vyšší účinnost a optimalizované převodové poměry a zdokonalená asistenční antihoppingová kluzná spojka (A&S) odpovídají vysokému výkonu motoru splňujícího normu EU5.
Kompaktní šestiosá inerciální měřicí jednotka (IMU), vyvinutá na základě modelu R1, řídí pokročilé systémy podpory jízdy modelu MT-09, včetně 3režimového systému kontroly trakce (TCS) sledujícího náklon, protismykového systému (SCS), systému řízení zdvihu předního kola (LIF) a systému ovládání brzd (BC). Díky této technologii elektronického řízení, která je nejlepší ve své třídě, vám model MT-09 poskytuje maximální kontrolu v různém počasí a na různých površích.
Kompaktní a přitažlivý LED světlomet s dvojí funkcí zajišťuje silné potkávací a dálkové světlo s vynikajícím rozptylem paprsků s měkkými hranami, které jsou příjemné pro oči. Tento jednoduchý projektorový světlomet dává novému MT-09 skutečně výrazný vzhled nové generace a boční obrysová světla LED, stejně jako zadní LED světlo, vytvářejí ikonický tvar Y.
Špičkový brzdový systém modelu MT-09 je vybaven radiálním předním hlavním válcem vyvíjejícím lineární hydraulický tlak na čtyřpístkové třmeny, které jsou namontovány na dvou 298mm předních kotoučích. Tato sestava poskytuje vynikající brzdný výkon a lze ji ovládat konečky prstů.
Typ motoru | Kapalinou chlazený, 4taktní, 4ventilový, 3 válec, DOHC |
Zdvihový objem | 890 ccm |
Maximální výkon | 87,5 kW (119,0 k) při 10 000 ot./min |
Typ spojky | Mokrá, vícelamelová |
Převodovka | Stálý záběr, 6rychlostní |
Rám | Diamond |
Systém předního odpružení | Teleskopické vidlice |
Systém zadního odpružení | Kyvná vidlice, (kloubové odpružení) |
Přední brzda | Hydraulická dvojitá kotoučová Ø 298 mm |
Zadní brzda | Hydraulická jednoduchá kotoučová Ø 245 mm |
Celková délka | 2 090 mm |
Celková šířka | 795 mm |
Celková výška | 1 190 mm |
Výška sedla | 825 mm |
Rozvor kol | 1 430 mm |
Minimální světlá výška | 140 mm |
Kapacita palivové nádrže | 14 l |
Kapacita olejové nádrže | 3,5 l |