Yamaha MT-10 | BARTH GO

Král řady MT vyžaduje naprostý respekt a první, co upoutá vaši pozornost, je kompaktní sestava světlometu a upravená nádrž, které podtrhují výjimečnou mechanickou krásu modelu MT-10. Jakmile uslyšíte hluboký zvuk sání motoru CP4 o objemu 998 ccm, budete vědět, že tenhle motocykl je pro vás ten pravý.

Hluboko v lehkém šasi Deltabox je ukrytá nejdokonalejší sada elektronických pomocníků jezdce, která je navržená tak, aby vám poskytla nejvyšší stupeň ovladatelnosti. Díky nastavitelným vyspělým systémům, které řídí trakci, prokluzování kol, zvedání předního kola, brzdění motorem a brzdění, můžete svůj motocykl MT-10 nastavit přesně tak, jak si přejete.

brzda.jpg

Radiální brzdová pumpa Brembo

Díky systému odvozenému od modelu R1 se dvěma plovoucími 320mm kotouči a čtyřpístkovými radiálně upevněnými třmeny je motocykl MT-10 vybaven nejsofistikovanějším brzdovým paketem montovaným do všech sériových strojů Yamaha. Nový model je vybavený radiálním hlavním brzdovým válcem Brembo, který zajišťuje ještě přesnější citlivost a ovladatelnost a poskytuje maximální brzdný výkon.

motor.jpg

Motor EU5 CP4 998 ccm

Nic se nevyrovná vzrušujícímu zážitku z výkonnějšího motoru EU5 CP4 o objemu 998 ccm modelu MT-10. Jeho konstrukce s technologií crossplane poskytuje jedinečnou nerovnoměrnou sekvenci zapalování, která zajišťuje senzační točivý moment pro pozoruhodnou akceleraci – a nejnovější motocykl je vybaven vyladěným systémem sání s většími sacími kanály a mřížkami akustického zesilovače umístěnými na nádrži vydávající hluboký řev, který při zatažení za plyn vyvolává mrazení v zádech.

klapka.jpg

Škrticí klapka APSG s volitelnými režimy PWR

Důmyslný systém APSG (Accelerator Position Sensor Grip) značky Yamaha je nejnovějším systémem ride-by-wire, který poskytuje nejpřirozenější a nejefektivnější pocit ovládání plynu pro nejvyšší stupeň kontroly. Odezvu plynu lze nastavit pomocí systému PWR, který umožňuje výběr ze čtyř režimů výkonu, od měkké odezvy na mokrém povrchu až po agresivní jízdu na okruhu.

jendnotka.jpg

Šestiosá inerciální měřicí jednotka (IMU) s kompletní sadou asistenčních systémů

Uvnitř malé černé krabičky se skrývá šestiosá inerciální měřicí jednotka (IMU), která snímá náklon, natočení a vychýlení a také zrychlení dopředu/dozadu, nahoru/dolů a doleva/doprava. Řídicí jednotka pak na základě těchto údajů aktivuje sadu špičkových asistenčních systémů, včetně kontroly trakce, kontroly skluzu (SCS), řízení zdvihu předního kola (LIF), brzdění motorem (EBM) a ovládání brzd (BC), které zajišťují dokonalé nastavení při každé jízdě.

Dostupné v těchto barvách

2023_YAM_MT10_EU_DPBMC_STU_002_03_preview
2023_YAM_MT10_EU_PGD_STU_002_03_preview
2023_YAM_MT10_EU_MDNM6_STU_002_03_preview

Motor

Typ motoru4taktní, kapalinou chlazený, 4válcový, DOHC
Zdvihový objem998 ccm
Maximální výkon122,0 kW (165,9 k) při 11 500 ot./min
Typ spojkyMokrá, vícelamelová
PřevodovkaStálý záběr, 6rychlostní

Rám

RámDiamond
Systém předního odpruženíTeleskopické vidlice
Systém zadního odpruženíKyvná vidlice, kloubové odpružení
Přední brzdaHydraulická dvoukotoučová brzda Ø 320mm
Zadní brzdaHydraulická jednokotoučová brzda Ø 220mm

Rozměry

Celková délka2 100 mm
Celková šířka800 mm
Celková výška1 165 mm
Výška sedla835 mm
Rozvor kol1 405 mm
Minimální světlá výška135 mm
Kapacita palivové nádrže17 l
Kapacita olejové nádrže4,9 l

 

Pro více informací nás kontaktujte:

Martin Blažek

Martin Blažek

prodejce motocyklů Yamaha, Piaggio

martin.blazek@motocentrum-barth.cz778 716 198
Lucie Pulkrábková

Lucie Pulkrábková

prodejce motocyklů

lucie.pulkrabkova@motocentrum-barth.cz770 180 641

Fotogalerie

2023_YAM_MT10_EU_PGD_ACT_008_03_preview
2023_YAM_MT10_EU_PGD_ACT_002_03_preview
2023_YAM_MT10_EU_PGD_ACT_005_03_preview
2023_YAM_MT10_EU_PGD_ACT_007_03_preview
2023_YAM_MT10_EU_PGD_ACT_009_03_preview
2023_YAM_MT10_EU_PGD_ACT_004_03_preview
2023_YAM_MT10_EU_PGD_STA_007_03_preview
2023_YAM_MT10_EU_PGD_ACT_001_03_preview

Další materiály ke stažení