Yamaha MT-10 SP | BARTH GO

Tento brutální a ikonický sportovní naháč je prvním motocyklem na světě, který je vybavený elektronicky řízeným šoupátkovým odpružením se 6 režimy od společnosti Öhlins. V poloaktivním režimu se tlumicí síla automaticky přizpůsobuje jízdním podmínkám a zajišťuje nejvyšší stupeň přesnosti šasi při brzdění, zrychlování a zatáčení.

Abyste mohli plně využít zvýšený výkon a točivý moment motoru o objemu 998 ccm, je zde 6osá inerciální měřicí jednotka IMU (Inertial Measurement Unit), která řídí trakci, prokluzování kol, zvedání předního kola, brzdění motorem a brzdnou sílu. Exkluzivní výbava MT-10 SP zahrnuje 3dílnou spodní kapotáž a opletené brzdové hadičky – a díky dynamické závodní barvě Icon Performance a prémiové povrchové úpravě má MT-10 SP všechno, co potřebujete.

odpružení.jpg

Elektronické odpružení Öhlins 2. generace

Nová evoluce MT-10 SP je prvním motocyklem na světě, který je vybaven novým radikálním elektronicky řízeným odpružením Öhlins. Tento průkopnický systém nabízí mnohem širší škálu přesněji řízených nastavení a umožňuje výběr ze tří poloaktivních a tří manuálních režimů, které poskytují vyšší míru ovladatelnosti pro maximálně vzrušující zážitek z jízdy s vysokým výkonem.

výfuk.jpg

Titanový výfukový systém

Jakmile stisknete tlačítko startéru, uslyšíte a pocítíte jedinečný zvuk, který vydává speciálně vyladěný titanový středový tlumič výfuku se symetrickým levým a pravým výfukovým potrubím. Spolu s vyladěným systémem sání využívá nerovnoměrné sekvence zapalování motoru s klikovým hřídelem crossplane k vytvoření jedinečného a vzrušujícího tónu výfuku, který nezní jako u žádného jiného motocyklu.

deska.jpg

4,2'' přístrojová deska TFT s volbou režimu jízdy

Nový 4,2palcový barevný TFT displej poskytuje jasný přehled o důležitých informacích o chodu stroje. Spínač nabídky na pravém řídítku umožňuje rychlý přechod mezi různými obrazovkami – a přepínač Režim/Vybrat na levém řídítku mění nastavení elektronických asistenčních systémů jednotlivě – nebo můžete přepínat všechna nastavení najednou pomocí 4 režimů systému YRC.

tempomat.jpg

Tempomat a omezovač rychlosti

I při jízdě na motocyklu MT-10 SP přijdou chvíle, kdy se budete chtít uklidnit a vychutnat si krajinu – a jakmile překročíte rychlost 50 km/h, je snadné aktivovat tempomat a jednoduše si užívat jízdu. K dispozici je také variabilní omezovač rychlosti Yamaha (YVSL), který umožňuje zvolit preferovanou maximální rychlost, nastavit ji pomocí přepínače Režim/Vybrat a relaxovat.

Dostupné v těchto barvách

2023_YAM_MT10DX_EU_BWM2_STU_002_03_preview

Motor

Typ motoruEURO5, 4taktní, kapalinou chlazený, 4válcový, DOHC
Zdvihový objem998 ccm
Maximální výkon122,0 kW (165,9 k) při 11 500 ot./min
Typ spojkyMokrá, vícelamelová
PřevodovkaStálý záběr, 6rychlostní

Rám

RámDiamond
Systém předního odpruženíTeleskopická vidlice
Systém zadního odpruženíKyvná vidlice, kloubové odpružení
Přední brzdaHydraulická dvoukotoučová brzda Ø 320mm 
Zadní brzdaHydraulická jednokotoučová brzda Ø 220mm 

Rozměry

Celková délka2 100 mm
Celková šířka800 mm
Celková výška1 165 mm
Výška sedla835 mm
Rozvor kol1 405 mm
Minimální světlá výška135 mm
Kapacita palivové nádrže17 l
Kapacita olejové nádrže4,90 l

 

Pro více informací nás kontaktujte:

Martin Blažek

Martin Blažek

prodejce motocyklů Yamaha, Piaggio

martin.blazek@motocentrum-barth.cz778 716 198
Lucie Pulkrábková

Lucie Pulkrábková

prodejce motocyklů

lucie.pulkrabkova@motocentrum-barth.cz770 180 641

Fotogalerie

2023_YAM_MT10DX_EU_BWM2_ACT_001_03_preview
2023_YAM_MT10DX_EU_BWM2_STA_003_03_preview
2023_YAM_MT10DX_EU_BWM2_ACT_002_03_preview
2023_YAM_MT10DX_EU_BWM2_ACT_008_03_preview
2023_YAM_MT10DX_EU_BWM2_STA_002_03_preview
2023_YAM_MT10DX_EU_BWM2_STA_005_03_preview
2023_YAM_MT10DX_EU_BWM2_STA_006_03_preview
2023_YAM_MT10DX_EU_BWM2_ACT_003_03_preview

Další materiály ke stažení