Yamaha MT-10 SP | BARTH GO

Tento brutální a ikonický sportovní naháč je prvním motocyklem na světě, který je vybavený zcela novým elektronicky řízeným šoupátkovým odpružením se 6 režimy od společnosti Öhlins. V poloaktivním režimu se tlumicí síla automaticky přizpůsobuje jízdním podmínkám a zajišťuje nejvyšší stupeň přesnosti šasi při brzdění, zrychlování a zatáčení.

Abyste mohli plně využít zvýšený výkon a točivý moment motoru o objemu 998 ccm, je zde 6osá inerciální měřicí jednotka IMU (Inertial Measurement Unit), která řídí trakci, prokluzování kol, zvedání předního kola, brzdění motorem a brzdnou sílu. Exkluzivní výbava MT-10 SP zahrnuje 3dílnou spodní kapotáž a opletené brzdové hadičky – a díky dynamické závodní barvě Icon Performance a prémiové povrchové úpravě má MT-10 SP všechno, co potřebujete.

tu1.jpg

Elektronické odpružení Öhlins 2. generace

Nová evoluce MT-10 SP je prvním motocyklem na světě, který je vybaven novým radikálním elektronicky řízeným odpružením Öhlins. Tento průkopnický systém nabízí mnohem širší škálu přesněji řízených nastavení a umožňuje výběr ze tří poloaktivních a tří manuálních režimů, které poskytují vyšší míru ovladatelnosti pro maximálně vzrušující zážitek z jízdy s vysokým výkonem.

tu2.jpg

Motor EU5 CP4 998 ccm

Nic se nevyrovná vzrušujícímu zážitku z výkonnějšího motoru EU5 CP4 o objemu 998 ccm modelu MT-10 SP. Jeho konstrukce s technologií crossplane poskytuje nerovnoměrnou sekvenci zapalování, která zajišťuje senzační točivý moment pro pozoruhodnou akceleraci – a nejnovější motocykl je vybaven vyladěným systémem sání s většími sacími kanály a mřížkami akustického zesilovače umístěnými na nádrži vydávající hluboký řev, který při zatažení za plyn vyvolává mrazení v zádech.

tu3.jpg

Škrticí klapka APSG s volitelnými režimy PWR

Důmyslný systém APSG (Accelerator Position Sensor Grip) značky Yamaha je nejnovějším systémem ride-by-wire, který poskytuje nejefektivnější a nejpřirozenější pocit ovládání plynu pro nejvyšší stupeň kontroly. Odezvu plynu lze nastavit pomocí systému PWR, který umožňuje výběr ze čtyř režimů výkonu, od měkké odezvy na mokrém povrchu až po agresivní jízdu na okruhu.

Dostupné v těchto barvách

barva

Motor

Typ motoruEURO5, 4taktní, Kapalinou chlazený, 4válcový, DOHC
Zdvihový objem998 cm³
Maximální výkon122,0 kW (165,9 k) při 11 500 ot./min
Typ spojkymokrá, vícelamelová
Převodovkastálý záběr, 6rychlostní

Rám

RámDiamond
Systém předního odpruženíTeleskopická vidlice
Systém zadního odpružení(kloubové odpružení), kyvná vidlice
Přední brzdaHydraulická s dvojitým kotoučem, Ø320 mm
Zadní brzdaHydraulická jednokotoučová, Ø220 mm

Rozměry

Celková délka2100 mm
Celková šířka800 mm
Celková výška1 165 mm
Výška sedla835 mm
Rozvor kol1405 mm
Minimální světlá výška135 mm
Kapacita palivové nádrže17 l
Kapacita olejové nádrže4,90 l

 

Pro více informací nás kontaktujte:

Martin Blažek

Martin Blažek

prodejce motocyklů Yamaha, Piaggio

martin.blazek@motocentrum-barth.cz778 716 198
Lucie Pulkrábková

Lucie Pulkrábková

prodejce motocyklů

lucie.pulkrabkova@motocentrum-barth.cz770 180 641

Fotogalerie

g1
g2
g3
g4

Další materiály ke stažení