Tento brutální a ikonický sportovní naháč je prvním motocyklem na světě, který je vybavený elektronicky řízeným odpružením se šoupátkovým ventilem se 6 režimy od společnosti Öhlins. V poloaktivním režimu se tlumicí síla automaticky přizpůsobuje jízdním podmínkám a zajišťuje nejvyšší stupeň přesnosti šasi při brzdění, zrychlování a zatáčení.
Abyste mohli plně využít výkon a točivý moment motoru o objemu 998 ccm, je zde 6osá inerciální měřicí jednotka IMU (Inertial Measurement Unit), která řídí trakci, prokluzování kol, zvedání předního kola, brzdění motorem a brzdnou sílu. Exkluzivní výbava MT-10 SP zahrnuje 3dílnou spodní kapotáž a opletené brzdové hadičky – a díky dynamické závodní barvě Icon Performance a prémiové povrchové úpravě má MT-10 SP všechno, co potřebujete.
Nic se nevyrovná vzrušujícímu zážitku z výkonného motoru CP4 o objemu 998 cm3 modelu MT-10 SP. Jeho konstrukce s technologií crossplane poskytuje nerovnoměrnou sekvenci zapalování, která zajišťuje senzační točivý moment pro pozoruhodnou akceleraci – a tento motocykl je vybaven vyladěným systémem sání s velkým sacím potrubím a mřížkami akustického zesilovače umístěnými na nádrži vydávající hluboký řev, který při zatažení za plyn vyvolává mrazení v zádech.
MT-10 SP je prvním motocyklem na světě, který je vybaven radikálním elektronicky řízeným odpružením odpružením se šoupátkovým ventilem od společnosti Öhlins. Tento průkopnický systém nabízí širokou škálu přesněji řízených nastavení a umožňuje výběr ze tří poloaktivních a tří manuálních režimů, které poskytují vyšší míru ovladatelnosti pro maximálně vzrušující zážitek z jízdy s vysokým výkonem.
Uvnitř malé černé krabičky se skrývá šestiosá inerciální měřicí jednotka (IMU), která snímá náklon, natočení a vychýlení a také zrychlení dopředu/dozadu, nahoru/dolů a doleva/doprava. Řídicí jednotka pak na základě těchto údajů aktivuje špičkové asistenční systémy, včetně kontroly trakce, kontroly skluzu (SCS), řízení zdvihu předního kola (LIF), brzdění motorem (EBM) a ovládání brzd (BC), které zajišťují dokonalé ovládání při každé jízdě.
Pro rychlejší a efektivnější akceleraci je model MT-10 SP standardně vybaven rychlořazením. Tento elektronický systém umožňuje řazení nahoru bez spojky s plným plynem a také kultivovanější a kontrolovanější řazení dolů, které spolu s asistenční antihoppingovou spojkou pomáhá udržovat stabilitu šasi při zpomalování.
Jakmile stisknete tlačítko startéru, uslyšíte a pocítíte jedinečný zvuk, který vydává speciálně vyladěný titanový středový tlumič výfuku se symetrickým levým a pravým výfukovým potrubím. Spolu s vyladěným systémem sání využívá nerovnoměrné sekvence zapalování motoru s klikovým hřídelem crossplane k vytvoření jedinečného a vzrušujícího tónu výfuku, který nezní jako u žádného jiného motocyklu.
4,2" plnobarevný TFT displej poskytuje jasný přehled o důležitých informacích o chodu stroje. Spínač nabídky na pravém řídítku umožňuje rychlý přechod mezi různými obrazovkami – a přepínač Režim/Vybrat na levém řídítku mění nastavení elektronických asistenčních systémů jednotlivě – nebo můžete přepínat všechna nastavení najednou pomocí 4 režimů systému YRC.
Typ motoru | 4taktní, Kapalinou chlazený, 4válcový, DOHC |
Zdvihový objem | 998 ccm |
Maximální výkon | 122,0 kW (165,9 k) při 11 500 ot./min |
Typ spojky | Mokrá, vícelamelová |
Převodovka | Stálý záběr, 6rychlostní |
Rám | Diamond |
Systém předního odpružení | Teleskopická vidlice |
Systém zadního odpružení | Kyvná vidlice, kloubové odpružení |
Přední brzda | Hydraulická dvoukotoučová brzda Ø 320mm |
Zadní brzda | Hydraulická jednokotoučová brzda Ø 220mm |
Celková délka | 2 100 mm |
Celková šířka | 800 mm |
Celková výška | 1 165 mm |
Výška sedla | 835 mm |
Rozvor kol | 1 405 mm |
Minimální světlá výška | 135 mm |
Kapacita palivové nádrže | 17 l |
Mokrá hmotnost včetně náplní | 214 kg |