Hlava válců typu YZ250F je vybavena širokým sacím otvorem a vysoce výkonným výfukovým vačkovým hřídelem, které zajišťují rychlý výkon ve středních a vysokých otáčkách při zachování silného točivého momentu stroje WR250F v nízkých otáčkách. Lehký hliníkový kolébkový rám vyvinutý na základě motokrosového motocyklu Yamaha byl vyladěn pro enduro tak, aby poskytoval správnou rovnováhu tuhosti pro přesný pocit a přesnou zpětnou vazbu na povrch v náročném terénu.
Lehký a výkonný přední brzdový systém umožňuje maximální ovladatelnost a vlastnosti endura zahrnují multifunkční displej a speciální konstrukci výfuku a tlumiče. Lehká spojka a 6stupňová převodovka s dlouhým zpřevodováním jsou připraveny na ty nejextrémnější výzvy. Díky aplikaci pro chytré telefony Power Tuner a 2polohovému přepínači režimů motoru navíc můžete inteligentní model WR250F nastavit tak, aby si poradil s prakticky jakýmikoli jízdními nebo povětrnostními podmínkami.
Model WR250F přichází s výkonným high-tech motorem, který přímo navazuje na vítězný model YZ250F na Grand Prix. Díky hlavě válce s širokým sacím kanálem pro vyšší účinnost a také výkonnému vačkovému hřídeli výfuku a specifickému nastavení ECU pro enduro vám tento motokrosový motor poskytne silný výkon ve středních až vysokých otáčkách a zároveň si zachová velkou tažnou sílu při nízkých otáčkách WR250F.
V chytré aplikaci Yamaha Power Tuner lze doladit charakter výkonu motoru WR250F pomocí integrovaného Wi-Fi připojení. Tento snadno použitelný systém vám umožní vytvořit si vlastní upřednostňované vstřikování paliva a časování zapalování tak, aby vyhovovalo různým podmínkám tratě a počasí. Můžete si také prohlížet a sdílet protokoly závodů, diagnostiku motoru, monitorování v reálném čase a funkce zálohování dat.
Kompaktní multifunkční displej vám poskytne všechny potřebné informace na trati i v terénu. LCD displej s vysokým kontrastem obsahuje počítadlo ujetých kilometrů, dvě denní počitadla kilometrů, hodiny, časovač/stopky a výstražnou kontrolku nízkého stavu paliva, navíc nový indikátor spotřeby paliva umožňuje přesně naplánovat zastávky k natankování.
Motocykl WR250F je vybaven nejlepší vidlicí pružinového typu KYB® 43 mm ve své třídě s tlumicím systémem citlivým na rychlost (SSS) a má speciální enduro ventily pro agilní řízení a vynikající absorpcí rázů ve všech rychlostech. S odlehčenou pružinou a velkokapacitní nádržkou přispívá zadní tlumič k nízké hmotnosti motocyklu WR250F a znovu potvrzuje pověst jednoho z nejlépe ovladatelných motocyklů enduro.
Když jedete celý den, mohou se dramaticky změnit traťové a povětrnostní podmínky a přepínač mapy motoru ve dvou režimech WR250F vám umožňuje změnit jízdní charakter motoru za jízdy. Takže ať už se jedná o pevnou hlínu nebo hluboké bláto, můžete zvolit vhodný režim pohonu.
Výkonná přední kotoučová brzda WR250F o průměru 270 mm, která je vybavena kompaktním třmenem s pístky o velkém průměru a také speciálními brzdovými destičkami s vysokým třením, které poskytují velkou styčnou plochu s kotoučem, šetří drahocenný čas v úzkých úsecích a přináší vysokou míru ovladatelnosti.
Jedná se o modelový rok 2024.
Typ motoru | Jednoválec, kapalinou chlazený, 4taktní, 4ventilový, DOHC |
Zdvihový objem | 250 ccm |
Typ spojky | Mokrá, vícelamelová |
Převodovka | Stálý záběr, 6rychlostní |
Rám | Částečně dvojitý kolébkový |
Systém předního odpružení | Vidlice KYB®, plně nastavitelná dvoukomorová vidlice upside down se zdvihem citlivým na rychlost |
Systém zadního odpružení | Kyvná vidlice, kloubové odpružení |
Přední brzda | Hydraulická jednokotoučová brzda Ø 270 mm |
Zadní brzda | Hydraulická jednokotoučová brzda Ø 245 mm |
Celková délka | 2 175 mm |
Celková šířka | 825 mm |
Celková výška | 1 270 mm |
Výška sedla | 955 mm |
Rozvor kol | 1 480 mm |
Minimální světlá výška | 320 mm |
Kapacita palivové nádrže | 7,9 l |
Mokrá hmotnost včetně náplní | 115 kg |