Model WR250F je vybaven špičkovou hlavou válce se širokým sacím kanálem a vysoce výkonným vačkovým hřídelem s rozvodovým řetězem s nízkým třením, který zajišťuje rychlé dosažení středního a nejvyššího výkonu při zachování vysokého točivého momentu při výjezdu ze zatáčky. Optimalizovaný dvojitý kolébkový rám, vyvinutý z motocyklu YZ250F, byl vyladěn tak, aby vynikal v enduro podmínkách, a nabízí dokonalou rovnováhu tuhosti pro přesný pocit za jakýchkoli podmínek.
Odpružení modelu WR250F má optimalizovanou tuhost pružin a charakteristiku tlumení, které zajišťují vynikající výkon v zatáčkách. Ploché sedlo má nový, přilnavější povrch s texturou, který jezdci poskytuje maximální kontrolu, zatímco lehké zadní kolo s nábojem s trojitým křížovým výpletem a 22mm zadní osou posouvá zpětnou vazbu jezdce na vyšší úroveň.
Výkonný motor WR250F, vyvinutý z vítězného modelu Grand Prix YZ250F, je vybaven vysoce výkonným vačkovým hřídelem, rozvodovým řetězem s nízkým třením, optimalizovanými řetězovými koly a tlumiči, řídicí jednotkou speciálně pro enduro a hlavou válce se širokým sacím kanálem, což zajišťuje strhující výkon při jízdě na rovinkách a silný točivý moment při jízdě v nízkých otáčkách, abyste mohli vyjet z jakékoli zatáčky.
Pevný a lehký hliníkový kolébkový rám modelu WR250F, který byl navržen pomocí jedinečného procesu tlakového lití CF společnosti Yamaha, má stěny různé tloušťky, což zajišťuje dokonalou kombinaci tuhosti pro optimální pocit z jízdy, zatímco spodní lišta nádrže, držáky motoru a lehký náboj zadního kola s trojitým křížením paprsků a 22mm zadní osou přispívají k ještě lepší zpětné vazbě a stabilitě na nerovnostech.
Výkon motoru je na další úrovni, zatímco šířka kapotáže je minimální díky nejnovějšímu vysoce účinnému systému řízení vzduchu, který vede čerstvý vzduch prostorem mezi palivovou nádrží, rámem, sedlem a bočními panely. Když se vzduch dostane do odlehčeného airboxu, nejprve se předčistí pomocí víření, které odmršťuje částice stranou a tím omezuje zanášení čističe vzduchu a usnadňuje pravidelnou údržbu.
WR250F je vybaven nejlepším odpružením KYB ve své třídě, které zahrnuje optimalizovanou přední vidlici s ručním nastavením tlumení a komprese a systém tlumení citlivý na rychlost (SSS) se speciálním enduro ventilováním pro rychlé řízení a vynikající absorpci nerovností. Vysoce výkonný zadní tlumič KYB zvyšuje pocit celkové stability a obratnosti v zatáčkách, které jsou nezbytné pro vyhrávání závodů.
Charakteristické obrácené uspořádání hlavy válce motocyklu WR250F a konstrukce válce posunutá dozadu s ovíjejícím se výfukovým potrubím a kratším tlumičem výfuku pomáhají soustředit hmotnost motocyklu do těžiště. Štíhlý kryt a úzké sedlo s novým texturovaným povrchem nabízí lepší přilnavost a kontrolu s dostatkem prostoru mezi boky a nohama při aktivní jízdě.
Kompaktní multifunkční displej vám poskytne všechny potřebné informace, zatímco zdoláváte trať nebo stezku. LCD displej s vysokým kontrastem je snadno čitelný na první pohled, obsahuje počitadlo ujetých kilometrů, dvě dílčí počitadla kilometrů, hodiny, časovač/stopky a výstražnou kontrolku nízké hladiny paliva a indikátor spotřeby paliva, což pomáhá naplánovat zastávky k natankování.
Jedná se o modelový rok 2026.
Typ motoru | Jednoválec, kapalinou chlazený, 4taktní, 4ventilový, DOHC |
Zdvihový objem | 250 ccm |
Typ spojky | Mokrá, vícelamelová |
Převodovka | Stálý záběr, 6rychlostní |
Rám | Částečně dvojitý kolébkový |
Systém předního odpružení | Teleskopická vidlice |
Systém zadního odpružení | Kyvná vidlice, kloubové odpružení |
Přední brzda | Hydraulická jednokotoučová brzda Ø 270 mm |
Zadní brzda | Hydraulická jednokotoučová brzda Ø 240 mm |
Celková délka | 2 170 mm |
Celková šířka | 825 mm |
Celková výška | 1 265 mm |
Výška sedla | 955 mm |
Rozvor kol | 1 470 mm |
Minimální světlá výška | 330 mm |
Kapacita palivové nádrže | 7,4 l |
Mokrá hmotnost včetně náplní | 113 kg |