Model WR250F je vybaven špičkovou hlavou válců s širokým sacím kanálem a vysoce výkonným vačkovým hřídelem s novým rozvodovým řetězem s nízkým třením, který zajišťuje rychlé dosažení středního a nejvyššího výkonu při zachování vysokého točivého momentu při výjezdu ze zatáčky. Optimalizovaný dvojitý kolébkový rám, vyvinutý z motocyklu YZ250F, byl vyladěn tak, aby vynikal v enduro podmínkách, a nabízí dokonalou rovnováhu tuhosti pro přesný pocit za jakýchkoli podmínek.
Odpružení modelu WR250F bylo pro rok 2025 upraveno, vpředu má o 10 mm kratší zdvih a vzadu je sníženo o 10 mm, navíc má novou tuhost pružin a charakteristiku tlumení, která umožňuje vynikající chování v zatáčkách. Plošší a štíhlejší sedlo poskytuje jezdci ještě větší volnost v sedle při zdolávání nejtěžšího terénu, zatímco nové lehké zadní kolo s nábojem s trojitým křížením paprsků a 22mm zadní osou posouvá zpětnou vazbu jezdce na vyšší úroveň.
Výkonný motor WR250F, vyvinutý z vítězného modelu Grand Prix YZ250F, je vybaven vysoce výkonným vačkovým hřídelem, novým širším rozvodovým řetězem s nízkým třením, upravenými řetězovými koly a tlumiči, řídicí jednotkou speciálně pro enduro a hlavou válců s širším sacím kanálem, což zajišťuje strhující výkon při jízdě na rovinkách a silný točivý moment při jízdě v nízkých otáčkách, abyste mohli vyjet z jakékoli zatáčky.
Charakteristické obrácené uspořádání hlavy válce motocyklu WR250F a konstrukce válce posunutá dozadu s vinoucím se výfukovým potrubím a kratším tlumičem výfuku pomáhají centralizovat hmotnost motocyklu. O 50 mm štíhlejší kryt a užší sedlo poskytují větší pocit svobody a více prostoru mezi boky a nohama při aktivní jízdě
Kompaktní multifunkční displej vám poskytne všechny potřebné informace, zatímco zdoláváte trať nebo stezku. LCD displej s vysokým kontrastem je snadno čitelný na první pohled, obsahuje počitadlo ujetých kilometrů, dvě denní počitadla kilometrů, hodiny, časovač/stopky a výstražnou kontrolku nízkého stavu paliva a indikátor spotřeby paliva, což pomáhá naplánovat zastávky k natankování.
WR250F je vybaven nejlepším odpružením KYB ve své třídě, které zahrnuje přední vidlici se zdvihem kratším zdvihem o 10 mm (s ručním nastavením tlumení a komprese) a systém tlumení citlivý na rychlost (SSS) se speciálními enduro ventily pro rychlé řízení a vynikajícím pohlcováním nerovností. Nový zadní tlumič KYB, který je o 10 mm nižší, zvyšuje pocit celkové stability a obratnosti v zatáčkách, které jsou potřebné k vyhrávání závodů.
Pevný a lehký hliníkový kolébkový rám modelu WR250F, který byl navržen pomocí jedinečného procesu tlakového lití CF společnosti Yamaha, má stěny různé tloušťky, což zajišťuje dokonalou kombinaci tuhosti pro optimální pocit z jízdy, zatímco spodní lišta nádrže, držáky motoru a nový lehký náboj zadního kola se trojitým křížením paprsků a 22mm zadní osou přispívají k ještě lepší zpětné vazbě a stabilitě na nerovnostech.
Došlo ke zvýšení výkonu motoru a šířka kapotáže zůstala minimální díky novému vysoce účinnému systému řízení vzduchu, který vede čerstvý vzduch prostorem mezi palivovou nádrží, rámem, sedlem a bočními panely. Když se vzduch dostane do odlehčeného airboxu, nejprve se předčistí pomocí víření, které odmršťuje částice stranou a tím omezuje zanášení vzduchového ltru a usnadňuje pravidelnou údržbu.
Jedná se o modelový rok 2025.
Typ motoru | Jednoválec, kapalinou chlazený, 4taktní, 4ventilový, DOHC |
Zdvihový objem | 250 ccm |
Typ spojky | Mokrá, vícelamelová |
Převodovka | Stálý záběr, 6rychlostní |
Rám | Částečně dvojitý kolébkový |
Systém předního odpružení | Teleskopická vidlice |
Systém zadního odpružení | Kyvná vidlice, kloubové odpružení |
Přední brzda | Hydraulická jednokotoučová brzda Ø 270 mm |
Zadní brzda | Hydraulická jednokotoučová brzda Ø 240 mm |
Celková délka | 2 170 mm |
Celková šířka | 825 mm |
Celková výška | 1 265 mm |
Výška sedla | 955 mm |
Rozvor kol | 1 470 mm |
Minimální světlá výška | 330 mm |
Kapacita palivové nádrže | 7,4 l |
Mokrá hmotnost včetně náplní | 113 kg |