Yamaha XSR700

XSR700

XSR700 je ve všech směrech jedinečný. Je zkonstruován v nadčasovém stylu, který staví na legendárních strojích, a vybaven nejmodernějšími technologiemi zajišťujícími úžasný zážitek z jízdy. Se svým vysokým točivým momentem a mimořádně hbitým podvozkem je vhodný pro ty, kdo ocení tradici a milují jízdu. 

Špičkový řadový dvouválec o objemu 689 ccm vychází z naší neobyčejné „filozofie křížového klikového hřídele“, která mu umožňuje dosáhnout jedinečného zrychlení díky lineárnímu točivému momentu. Model XSR700 se pyšní retro stylem, ale díky štíhlému a lehkému rámu je mimořádně agilní a dobře ovladatelný.
XSR700 využívá ta nejlepší osvědčená konstrukční řešení společnosti Yamaha jako poctu historii, ale je nepochybně motocyklem budoucnosti.

TU_1.jpg

Retro styl s vysoce kvalitními díly

Koženým sedlem se dvěma typy povrchové úpravy, snadno nastavitelným pomocným rámem, hliníkovou nádrží i klasickým světlometem a zadním světlem vzdává model XSR700 hold kultovnímu vzhledu dřívějších motocyklů. Úžasný mřížkovaný kryt, krátký tlumič a použití vysoce kvalitního hliníku na součástech, jako je vzpěra předního blatníku a kryt chladiče, dodávají stroji působivý vzhled.

TU_2.jpg

Vynikající řadový dvouválec o objemu 689 ccm

Zvláštní charakter dodává novému modelu XSR700 špičkový řadový dvouválec o objemu 689 ccm vyvinutý na základě „filozofie křížového klikového hřídele“ společnosti Yamaha. Díky nepravidelnému intervalu zapalování dodává 270stupňový klikový hřídel intenzivní pocit zrychlení a dokonalou trakci a vysoký lineární točivý moment zajišťuje výjimečný výkon.

TU_3.jpg

Navržen pro dokonalý zážitek z jízdy

První stroj postavený na filozofii přestaveb Faster Sons se vyznačuje autentickým elegantním retrostylem s klasickými prvky, které však nemají negativní vliv na jízdní vlastnosti. Pečlivé navržené rozměry rámu a rozložení hmotnosti umožňují jezdci naplno si vychutnat zážitek ze zrychlení a zažít pocit dokonalého propojení s motocyklem.

Dostupné v těchto barvách

barva_1
barva_2

Motor

Typ motoru2válcový, 4taktní, kapalinou chlazený, DOHC, 4ventilový
Zdvihový objem689 cm³
Maximální výkon55.0kW (74.8PS) @ 9,000 rpm
Limited power version35.0kW
Typ spojkymokrá, vícelamelová
Převodovkastálý záběr, 6rychlostní

Rám

RámDiamond
Systém předního odpruženíTeleskopické vidlice
Systém zadního odpruženíkyvná vidlice, (kloubové odpružení)
Přední brzdaHydraulická s dvojitým kotoučem, Ø282 mm
Zadní brzdaHydraulická jednokotoučová, Ø245 mm

Rozměry

Celková délka2 075 mm
Celková šířka820 mm
Celková výška1 130  mm
Výška sedla835 mm
Rozvor kol1 405 mm
Minimální světlá výška140 mm
Kapacita palivové nádrže14 l
Kapacita olejové nádrže2.7 l

Dostupné také ve variantě 35 kW, kterou lze řídit s řidičským oprávněním typu A2

Barth GO

Martin Blažek

prodejce motocyklů Yamaha
martin.blazek@motocentrum-barth.cz
778 716 198

Fotogalerie

galerie_1
galerie_2
galerie_3
galerie_4

Další materiály ke stažení