Dostupný motocykl, který je příjemný pro začínající i zkušené jezdce. klíčovými faktory modelu XSR700 jsou stále dvoudílný rám, konstrukce nádrže a sedlo umožňující snadnou přizpůsobitelnost, kterou je motocykl proslulý.
Charakter modelu XSR700 určuje vznešená kombinace lehkého a agilního rámu a hravého motoru CP2 s vysokým točivým momentem. Tento mimořádně obratný motocykl se snadno ovládá v jakémkoli prostředí, od zatáček a klikatých silnic až po rušný městský provoz – v každém případě si užijete spoustu zábavy.
S rostoucí vyspělostí modelu XSR700 došlo k několika zlepšením jak z hlediska výkonu, tak z hlediska bezpečnosti. Stejně jako jeho bratři s motorem CP2 je i model XSR700 vybavený plnokrevným motorem o objemu 690 ccm, který splňuje požadavky normy EU5. Ještě více zdokonaluje jízdní vlastnosti modelu XSR700 – ale zachovává stejnou úroveň zábavy s motorem s mnohostranným výkonem.
Model XSR700 je vybaven kulatým LED světlometem s děleným projektorem a půlkruhovým obrysovým světlem inspirovaným historickými prvky. Zadní LED světlo má klasický kulatý tvar a kompaktní LED ukazatele jsou decentněji tvarované a zároveň poskytují vynikající viditelnost.
Pro zlepšení jízdních vlastností byl model XSR700 vybaven novými většími 298mm předními brzdovými kotouči, které zlepšují citlivost a brzdný účinek, a upravenou přední vidlicí a pneumatikami Michelin Road 5, které poskytují lepší zpětnou vazbu od vozovky a posilují jistotu při jízdě.
První stroj postavený na filozofii Faster Sons se vyznačuje autentickým elegantním retrostylem s klasickými prvky, které však nemají negativní vliv na jízdní vlastnosti. Pečlivé navržené rozměry rámu a rozložení hmotnosti umožňují jezdci naplno vychutnat zážitek ze zrychlení a zažít pocit dokonalého propojení s motocyklem.
Kromě celočerných rukojetí a páček prošly technickou modernizací i spínače, které jsou příjemněji ovladatelné. Umožňují jezdci vzdálený přístup k invertovanému LCD displeji. Chladič dostal také nový boční kryt a přemístěný světlomet má nové integrované držáky, které zajišťují čistší vzhled.
Barevná schémata byla ovlivněna ikonickými motocykly z bohaté historie společnosti Yamaha. Slavný dvoutaktní RD350LC z počátku osmdesátých let se stal inspirací pro moderní interpretaci barevného schématu, jehož výsledkem je svěží historická bílá a elegantnější historická černá kombinace.
Typ motoru | CP2, dva válce, 4ventilový, 4taktní, kapalinou chlazený, DOHC |
Zdvihový objem | 689 ccm |
Maximální výkon | 54,0 kW (73,4 k)/8 750 ot./min |
Typ spojky | Mokrá, vícelamelová |
Převodovka | Stálý záběr, 6rychlostní |
Rám | Diamond |
Systém předního odpružení | Teleskopické vidlice |
Systém zadního odpružení | Kyvná vidlice, kloubové odpružení |
Přední brzda | 298 mm |
Zadní brzda | 245 mm |
Celková délka | 2 075 mm |
Celková šířka | 820 mm |
Celková výška | 1 130 mm |
Výška sedla | 835 mm |
Rozvor kol | 1 405 mm |
Minimální světlá výška | 140 mm |
Kapacita palivové nádrže | 14 l |
Mokrá hmotnost včetně náplní | 188 kg |