Yamaha XSR700 | BARTH GO

Dostupný motocykl, který je příjemný pro začínající i zkušené jezdce. klíčovými faktory modelu XSR700 jsou stále dvoudílný rám, konstrukce nádrže a sedlo umožňující snadnou přizpůsobitelnost, kterou je motocykl proslulý.

Charakter modelu XSR700 určuje vznešená kombinace lehkého a agilního rámu a hravého motoru CP2 s vysokým točivým momentem. Tento mimořádně obratný motocykl se snadno ovládá v jakémkoli prostředí, od zatáček a klikatých silnic až po rušný městský provoz – v každém případě si užijete spoustu zábavy.

motor.jpg

Motor CP2 EU5 o objemu 690 ccm s vysokým točivým momentem

S rostoucí vyspělostí modelu XSR700 došlo k několika zlepšením jak z hlediska výkonu, tak z hlediska bezpečnosti. Stejně jako jeho bratři s motorem CP2 je i model XSR700 vybavený plnokrevným motorem o objemu 690 ccm, který splňuje požadavky normy EU5. Ještě více zdokonaluje jízdní vlastnosti modelu XSR700 – ale zachovává stejnou úroveň zábavy s motorem s mnohostranným výkonem.

světlo.jpg

Nové LED osvětlení řady XX

Model XSR700 je vybaven kulatým LED světlometem s děleným projektorem a půlkruhovým obrysovým světlem inspirovaným historickými prvky. Zadní LED světlo má klasický kulatý tvar a kompaktní LED ukazatele jsou decentněji tvarované a zároveň poskytují vynikající viditelnost.

lcd.jpg

Zážitek z jízdy podtrhující sebedůvěru

Pro zlepšení jízdních vlastností byl model XSR700 vybaven novými většími 298mm předními brzdovými kotouči, které zlepšují citlivost a brzdný účinek, a upravenou přední vidlicí a pneumatikami Michelin Road 5, které poskytují lepší zpětnou vazbu od vozovky a posilují jistotu při jízdě.

design.jpg

Navržen pro dokonalý zážitek z jízdy

První stroj postavený na filozofii Faster Sons se vyznačuje autentickým elegantním retrostylem s klasickými prvky, které však nemají negativní vliv na jízdní vlastnosti. Pečlivé navržené rozměry rámu a rozložení hmotnosti umožňují jezdci naplno vychutnat zážitek ze zrychlení a zažít pocit dokonalého propojení s motocyklem.

řidítka.jpg

Vylepšené detaily designu

Kromě celočerných rukojetí a páček prošly technickou modernizací i spínače, které jsou příjemněji ovladatelné. Umožňují jezdci vzdálený přístup k invertovanému LCD displeji. Chladič dostal také nový boční kryt a přemístěný světlomet má nové integrované držáky, které zajišťují čistší vzhled.

barvy.jpg

Barevnost a grafické prvky inspirované minulostí značky Yamaha

Barevná schémata byla ovlivněna ikonickými motocykly z bohaté historie společnosti Yamaha. Slavný dvoutaktní RD350LC z počátku osmdesátých let se stal inspirací pro moderní interpretaci barevného schématu, jehož výsledkem je svěží historická bílá a elegantnější historická černá kombinace.

Dostupné v těchto barvách

Katalog Yamaha XSR700, Historic White 2024
Katalog Yamaha XSR700, Historic Blue 2024

Motor

Typ motoruCP2, dva válce, 4ventilový, 4taktní, kapalinou chlazený, DOHC
Zdvihový objem689 ccm
Maximální výkon54,0 kW (73,4 k)/8 750 ot./min 
Typ spojkyMokrá, vícelamelová
PřevodovkaStálý záběr, 6rychlostní

Rám

RámDiamond
Systém předního odpruženíTeleskopické vidlice
Systém zadního odpruženíKyvná vidlice, kloubové odpružení
Přední brzda298 mm
Zadní brzda245 mm

Rozměry

Celková délka2 075 mm
Celková šířka820 mm
Celková výška1 130  mm
Výška sedla835 mm
Rozvor kol1 405 mm
Minimální světlá výška140 mm
Kapacita palivové nádrže14 l
 Mokrá hmotnost včetně náplní188 kg

Dostupné také ve variantě 35 kW, kterou lze řídit s řidičským oprávněním typu A2

Pro více informací nás kontaktujte:

Martin Blažek

Martin Blažek

prodejce motocyklů

martin.blazek@motocentrum-barth.cz778 716 198
Lucie Pulkrábková

Lucie Pulkrábková

prodejce motocyklů

lucie.pulkrabkova@motocentrum-barth.cz770 180 641

Fotogalerie

2024_YAM_XS700_EU_RW_ACT_004_03_preview
2024_YAM_XS700_EU_RW_ACT_002_03_preview
2024_YAM_XS700_EU_RW_ACT_006_03_preview
2024_YAM_XS700_EU_RW_ACT_003_03_preview
2024_YAM_XS700_EU_RW_STA_012_03_preview
2024_YAM_XS700_EU_RW_ACT_005_03_preview
2024_YAM_XS700_EU_RW_ACT_001_03_preview
2024_YAM_XS700_EU_RW_STA_005_03_preview

Další materiály ke stažení