Tato zvláštní kombinace nadčasového vzhledu a moderních technologií dokonale ilustruje pravého ducha filozofie Faster Sons. Díky své jedinečné specifikaci dává model XSR700 XTribute celé nové generaci jezdců možnost vzdávat hold minulosti a zároveň využívat moderní technologie a vychutnávat si jízdu naplno.
Speciální výbava modelu XSR700 XTribute zahrnuje ploché sedlo ve stylu XT a robustní stupačky a také terénní řídítka a manžety vidlice, které dotvářejí nadčasový styl scrambleru. A díky řadovému dvouválcovému motoru o objemu 690 ccm a lehkému rámu těží XSR700 XTribute z působivého výkonu a technologií.
Model XSR700 XTribute je vybavený kulatým LED světlometem s děleným projektorem a půlkruhovým obrysovým světlem inspirovaným historickými prvky. Zadní LED světlo má klasický kulatý tvar a kompaktní LED ukazatele jsou decentněji tvarované a zároveň poskytují vynikající viditelnost.
S rostoucí vyspělostí modelu XSR700 XTribute došlo k několika zlepšením jak z hlediska výkonu, tak z hlediska bezpečnosti. Stejně jako jeho bratři s motorem CP2 je i model XSR700 vybavený plnokrevným motorem o objemu 690 ccm, který splňuje požadavky normy EU5. Ještě více zdokonaluje jízdní vlastnosti modelu XSR700 – ale zachovává stejnou úroveň zábavy s motorem s mnohostranným výkonem.
Při respektování designových zásad modelu XT500 je XTribute vybavený sedlem s plochým profilem a decentním vyraženým logem XTribute na zadní straně. Poskytují skutečný vzhled krosových motocyklů z 80. let a zároveň moderní pohodlí. Přední vidlice je opatřená černými gumovými manžetami, které podtrhují celý dojem scrambleru. Kompaktní LED světlomet s integrovanými držáky dodává přední části stroje čistý vzhled.
S hmotností pouhých 190 kg s provozními náplněmi je model XSR700 XTribute jedním z nejlehčích v kategorii scramblerů. Ocelový pomocný rám a kompaktní šasi tvoří jednu z nejhbitějších a nejobratnějších konstrukcí ve třídě, díky čemuž je model XSR700 XTribute ideální pro jízdu v městském provozu i pro honbu za dobrodružstvím na otevřené silnici.
Typ motoru | CP2, 4ventilový, EURO5, 4taktní, 2válcový, kapalinou chlazený, DOHC |
Zdvihový objem | 689 ccm |
Vrtání x zdvih | 54,0 kW (73,4 k)/8 750 ot./min |
Typ spojka | Vícelamelová, mokrá |
Převodovka | Stálý záběr, 6rychlostní |
Rám | Diamond |
Systém předního odpružení | Teleskopická vidlice |
Systém zadního odpružení | Kloubové odpružení, kyvná vidlice |
Přední brzda | Hydraulické dvojité kotouče 298 mm |
Zadní brzda | Hydraulický jednoduchý kotouč 245 mm |
Celková délka | 2 075 mm |
Celková šířka | 865 mm |
Celková výška | 1 120 mm |
Výška sedla | 855 mm |
Rozvor kol | 1 405 mm |
Minimální světlá výška | 140 mm |
Kapacita palivové nádrže | 14 l |
Kapacita olejové nádrže | 3 l |